سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

و بالاخره سنگ بنای معبد دروغین یا همان هیکل سلیمان در بیت المقدس و در فاصله 50 متری مسجدالاقصی گذاشته شد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی دو جلسه محرمانه و پشت درهای بسته در سخنانی به مقامات اسرائیلی از الحاق کامل بیت المقدس به اسرائیل خبر داد.
او در دو نشست با وزیران کابینه خودش و مقامات شهرک نشینان که در 25 دسامبر 2009 برگزار شد اعلام کرد که: شما به زودی خواهید توانست در هر جایی از شرق بیت المقدس که اراده کنید سکونت کنید.
بیت المقدس پایتخت واحد و ابدی اسرائیل برای مردم یهود می شود و تا شش ماه دیگر چیزی به نام بیت المقدس شرقی وجود نخواهد داشت.
رژیم اشغالگر در سال 2001 تصمیم به ساخت کنیسه ای به نام «کنیسه خرابه» گرفت و بودجه ای معادل 12 میلیون دلار که از طریق کمک یهودیان سراسر جهان جمع آوری شده بود عملیات ساخت را در سال 2006 شروع کرد.
گفته شده که این کنیسه در زمانی که صهیونیستها در تلاش برای تصرف شرق بیت المقدس بودند ویران شده بود.
افتتاح کنیسه خرابه در بیت المقدس همزمان با روز جهانی ساخت هیکل وهمی، دلالت بر وجود اهداف بزرگتر می کند.
بلندی، معماری و تقلید از ابعاد و زوایای قدس که در ساخت این کنیسه به کار رفته نشانه ها و مختصات تاریخی و فرهنگی حرم قدس را محو می کند.
کشورهای اسلامی در اقدامی کلیشه ای و فاقد هرگونه ضمانت با یک خبر ساده افتتاح این کنیسه را به منزله معبری برای تصرف کامل بیت المقدس شرقی و ساخت هیکل موهوم محکوم کردند.
مطبوعات صهیونیستی قبلاً 16 مارس یعنی 25 اسفند را به عنوان زمان جدید استقرار سنگ بنای ساخت معبد سوم سلیمان بر ویرانه های مسجدالاقصی اعلام کرده بودند.
آنها همچنین با وقاحت تمام که حکایت از اطمینان آنها از فقدان هرگونه عکس العمل مسلمانان می کند اعلام کرده اند روز 16 مارس 2010 زمان ساخته شدن بارگاه سوم سلیمان خواهد بود.
بیشتر خبرگزاری ها و سرویسهای خبری و تصویری بنی اسرائیلی، افتتاح این کنیسه را خبر دادند درحالی که تقریباً سایتهای خبری اسلامی به سادگی از کنار این خبر مهم گذشتند. بلندترین و بزرگترین کنیسه که دیروز افتتاح شد به یهودیان اجازه می دهد تا در محل مسجدالاقصی هیکل سوم را بسازند.
در واقع تخریب کامل قبله اول مسلمانان با افتتاح این کنیسه آغاز شد.

شادمانی صهیونیست ها در حال ورود کتیبه تورات به کنیسه هوره

رویترز، نیویورک تایمز، اورشلیم پست، آسوشیتدپرس و دیگران تصویر و خبر واقعه را به سراسر جهان ارسال کردند. بر روی دیوارهای گچی این کنیسه، پیام نتانیاهو، نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی به صورت ویدئو کنفرانس بر روی دیوارهای این کنیسه پخش می شد انجام گردید.

افتتاح کنیسه، درست وقتی که ایرانیان در اندیشه چهارشنبه سوری بودند، در تدابیر شدید امنیتی و با حضور 6000 نفر از نیروهای ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی که از جشن و پایکوبی بنی اسرائیل حراست می کرد و مانع از حتی فریاد برآوردن فلسطین بود اتفاق افتاد. درست در زمانی که به برکت حضور مسلمانان صهیونیست و فتنه گران، هزاران بسیجی و پلیس تهران را از آتشفروزیهای نمایندگان یهود در ایران در امان نگه می داشتند.
آنها آمده بودند تا در ازدحام صدای ترقه ها و کپسولها صدای هلهله و شادی بنی اسرائیل در بیت المقدس و پیرامون مسجدالاقصی بپوشانند تا نتانیاهو با آرامش خاطر اعلام کند: ای بنی اسرائیل از این پس بیت المقدس پایتخت واحد و ابدی اسرائیل خواهد بود.
تأسیس هیکل و تخریب مسجدالاقصی، به منزله برکشیدن و به اهتزاز درآوردن پرچم دولت جهانی بنی اسرائیل و کنار زدن بنی اسماعیل در میدان دین جهانی و دولت جهانی و حتی رسول جهانی اسلام است.
شاید شنیده باشید که سالها قبل، وزیر جنگ رژیم اشغالگر، موشه دایان، با تجاوز به حریم بیت المقدس خود را به صحن مسجد رساند. نخست زیر وقت، خانم گلدمایر او را خواست و مؤاخذه کرد و گفت مادرت به عزایت بنشیند، مسلمانان خاک ما را به توبره خواهند کشید. (ادبیات این عبارت از خودم است.) هفته ای گذشت و از جهان اسلام خبری نشد. در دیداری دیگر گلدمایر گفته بود: ای کاش همان روز که بیت المقدس رفته بودی ما را برای همیشه از دست این مسجد خلاص کرده بود. از مسلمانان خبری نشد.
از نظر بنی اسرائیل این حکومت از اسرائیل دروغین آغاز می شود. آنها آن را به یک افعی تشبیه می کنند که از سال 70 میلادی، یعنی سال ویران شدن هیکل به دست رومی ها، به حرکت درآمده است. دُم این افعی در فلسطین می ماند و سر آن برای تصاحب و تخریب جهان به حرکت در می آید تا بالاخره در شهر بیت المقدس در هیکل بازسازی شده زیر پرچم یهود آرام پیدا کند.
چنانکه هفته پیش عرض کردم؛ بنی اسرائیل با "برافروختن آتشفشان آخرالزمانی" در جهان، گمان می کنند که سر این افعی به دمش رسیده است.
آقای میکائیل هالبرن، خاخام متعصب صهیونیستی، به صراحت و شفافیت تمام پرده از استراتژی نهایی بنی اسرائیل در عصر ما برمی دارد.او می گوید:
"نزاع بر سر اورشلیم، تنها برای کنترل تاریخ گذشته به عنوان راهی برای توجیه زمان حال نیست، مسأله بر سر کنترل تاریخ آینده است."
در واقع این خاخام می گوید: کشمکش امروز در فلسطین و قتل عام مسلمانان و اخراج فلسطینیان و تخریب مسجدالاقصی از سویی به گذشته و دروغ بنی اسرائیل بر می گردد که همان وارث دانستن یهود برای خلافت جهانی و ابدی است و از سویی دیگر، وسیله و مقدمه ای است برای مشروعیت بخشیدن به توطئه های آینده و کنترل مسیر تاریخ
اسماعیل شفیعی - رادیو معارف- جمعه 28 اسفند 1388 +

------------------------------------------------------
عید نوروز مبارک ! امسال به بیت المقدس خواهیم رفت...
+در پی ساخت کنیسه در کنار مسجدالاقصی صورت گرفت؛ هشدار آیت‌الله نوری همدانی به سازمان کنفرانس اسلامی
+انتقاد شدید آیت الله مکارم از ساخت کنیسه در جوار مسجدالاقصی


کلمات کلیدی: شیعه


نوشته شده توسط امین 88/12/29:: 7:32 صبح     |     () نظر

 بسم الله الرحمن الرحیم
«و لن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا»
خداوند هرگز برای کافران بر مومنین راه تسلطی قرار نداده است (سوره نساء/ آیه 141)

چند سال پیش در یکی از شهرستان ها با تابلویی مواجه شدم که واقعا تعجب آور بود. فروش قسطی گوشی تلفن همراه نوکیا N95  و در ادامه هم نوشته بود چرا شما نداشته باشید؟ !!!
قبلا در مورد اینکه شرکت نوکیا صهیونیستی است مطالب مستند زیادی دیده و شنیده بودم اما اینجا برام مسجل شد . ببینید در میان شرکت های مختلف در سطح جهان که گوشی موبایل تولید می کنند کدام یک به اندازه نوکیا گوشی لوکس تولید می کند ؟ انواع گوشی های جواهر دار ، قاب پلاتینی و طلایی و ... به شدت در گوشی های ساخت نوکیا به چشم می خوره (حداقل من به فراوانی نوکیا در شرکت های دیگه ندیدم)

خرید قسطی گوشی هفتصد هزار تومانی نوکیا

اصلا بگذارید از زبان خود صهیونیست ها بشنویم ! به این جمله از پروتکل دانشوران صهیون توجه کنید:
"برای آنکه بتوانیم صنعت غیر یهودیان را بکلی نابود کنیم علاوه بر انحصار طلبی تجمل پرستی را رایج می کنیم و نیازهای کاذب مردم را افزایش می دهیم."

 صهیونیزم یکی از راه های تسلط بر غیریهودیان را گسترش تجمل (آن هم پرستش تجمل) و افزایش نیاز های کاذب مردم دانسته . خب من برای این مورد یک مثال آوردم و این همان تبلیغ نوکیای N95 بود . به راستی چند درصد از کسانی که این گوشی خاص را تهیه کرده اند از کاربرد های آن با اطلاع هستند و یا به آن نیاز دارند ؟ اجرا نشدن فایل های فلش در موبایل این قدر ضروری است که ما به جای قرض کردن پول برای خریدن آب برای غسل جمعه (که البته پول زیادی هم نمی خواهد) برای خرید حداقل ششصد هزار تومانی بهترین گوشی نوکیا به قسط دادن بیفتیم؟

حالا من از شما یک سوال دارم . چرا اکنون کفار بر مومنین تسلط دارند ؟ به قول یکی از اساتید حتما مومنین مومن نیستند ...
اگر ما مومن باشیم نخواهیم گذاشت آنها تسلط پیدا کنند. من واقعا توجیه بعضی از دوستان حزب اللهی ام را نمی فهمم وقتی میگویم به جای نوکیا از برند دیگه ای استفاده کن یا سی پی یو اینتل نخر یا ... و اونها هم در جواب من می گویند : صهیونیست ها دنیا رو گرفته اند ! با نخریدن من چیزی عوض نمی شه !
حالا می شه اسم خودمون رو بگذاریم مومن ؟

جدیدا به چند مورد تبلیغ از شرکت های مختلف برخوردم که در ادامه به یک مورد اشاره خواهم کرد .
به جوایز شرکت ایرانسل توجه کنید : ایرانسل هواپیمای دونفره جایزه می‌دهد
قرعه کشی هواپیمای تفریحی دو نفره به همراه آموزش و مجوز پرواز ، یک ویلا در شمال کشور، یک ویلا در جزیره کیش و 10 دستگاه پژو 206
برای من این جوایز تازگی داشت پیش از این شرکت ها و بانک ها و ... وسایل مورد احتیاج مردم رو به عنوان جایزه انتخاب می کردند اما شاید همه مردم ما توسعه یافته(به معنای غربی) شدند و به هواپیمای تفریحی و ویلا بیشتر از ماشین و خانه نیاز دارند ... 
یکی برای من به عنوان جوان نسل سوم انقلاب اسلامی توضیح بدهد اینها چیست ؟

موضوع سومی که در این مطلب می خواهم بیان کنم در مورد شیوه تبلیغات است . اخیرا رجانیوز خبری در مورد تبلیغات در ایستگاه مترو منتشر کرد . ایستگاه‌های امام حسین(ع) و امام خمینی(ره) در مترو تهران به کاله تغییر نام یافت!تبلیغات بر روی دستگیره های مترو و اتوبوس ها
قضیه اینجاست که شرکت کاله ( یه راه حل تازه! فروش ویژه محصولات کاله در ایستگاههای مترو ) اقدام به فروش محصولات خود در برخی ایستگاه های مترو کرده . و باند مترو هم در نقشه های نصب شده در واگن ها به جای اسم ایستگاه ها که اسامی مقدسی برای مردم است نام کاله را جایگزین کردند . به نظر من کلا شیوه ی تبلیغات در مترو و بی آر تی ها که شیوه ی یکسانی است روش کاملا نامناسبی است . از لحظه ای که وارد مترو می شوید در LCD های ایستگاه ها در شبکه مترو پیام(بخوانید مترو تبلیغ) ، تابلو های داخل واگن ، دستگیره ها ، در و دیوار ها یکسره تبلیغات گوناگون از جلوی چشم می گذرد .انگار ما یک ماشین چاپ پول شده ایم که هدف از خلقتمان (نعوذبالله) خرید و فروش و مصرف گرایی است . جدیدا که با قوطی های نوشابه و شامپو که از دستگیره های مترو و BRT آویزان است و مردم نیز به آن قوطی ها آویزان هستند مواجه شدم ، به دوستم گفتم پیشنهاد می کنم در مترو یک یخچال بگذارند و تبلیغ کنند و ملت برای ایستادن همه به یخچال بچسبند ! واقعا حال انسان از این همه آرامش فکری ! به هم می خوره . من می خواهم زندگی کنم . قیافه بعضی از مردم بعد از بیرون آمدن از مترو  پیش به سوی خرید خرید خرید !!!
خداوند عاقبتمان را با این تفکرات مادی که هنوز در سیستم مدیریتی وجود دارد به خیر کند. یا علی
ولادت با برکت پیامبر خوبی‌ها بر همه شما مبارک.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط امین 88/12/13:: 12:44 صبح     |     () نظر

عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی شرق ایران دستگیر شد

این تروریست معروف که به همراه منافقین و دیگر گروه های تروریستی آمادگی خود را برای همکاری با جنبش سبز اعلام کرده بود توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد. ریگی طی چند سال اخیر در اقدامات تروریستی که در شرق کشور انجام داد ده‌ها نفر از نیروهای انتظامی و مردم بی‌گناه را قتل عام کرده است.

عبدالمالک ریگی در بیانه‌ای هنگام آشوب‌های تهران تصریح کرده بود: طی چند روز اخیر بسیاری از مردم و جوانان ایران از نقاط مختلف ایران با روابط عمومی جنبش تماس گرفته و اعلام پیوستن به جنبش مقاومت نموده‌اند و آمادگی خود را برای عملیات‌های نظامی در تهران و اصفهان و مشهد و شیراز اعلام نموده‌اند.
جنبش مقاومت از احساسات پاک جوانان ایرانی تشکر و قدردانی نموده و اعلام می‌دارد که آماده همکاری کامل با همه مبارزان ایران در هر نقطه‌ای از ایران می‌باشد و همچنین جنبش آمادگی خود را برای آموزش جوانان ایرانی در زمینه‌های جنگ چریکی و بمب‌سازی و عملیات‌های انفجاری و تشکیل هسته‌های مقاومت و روش مبارزه چریکی شهری اعلام می‌دارد.


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 88/12/5:: 1:11 صبح     |     () نظر

امام خامنه ای :
حالا کسى حرف اشتباهى میزند، عکس‏العملهائى هم در مقابل آن نشان داده میشود. خوب، مسئله را باید تمام کرد. این که یک روز یک نفر از این طرف بگوید، یکى از آن طرف بگوید، یکى اینجور استدلال کند، یکى از آن طرف حرف بزند، درست نیست. این التهاب‏آفرینى است. حرفى بود، گفته شد و اشتباه بود و تمام. موضع دولت جمهورى اسلامى هم این نیست.

 عده ای از علاقه مندان دکتر، از رهبر جلو زدند

امام خامنه ای :
انتصاب جناب آقای اسفندیار رحیم مشایی به معاونت رئیس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالی و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگی میان علاقمندان به شما است .

 عده ای از علاقه مندان دکتر، از رهبر جلو زدند

امام خامنه ای :
این موضوع نباید موجب دامن زدن به اختلاف شود ضمن آنکه نباید به کسی بیهوده تهمت زد و او را به خاطر یک امر از همه آن چیزهایی که صلاحیت محسوب می شود نفی کرد.

 عده ای از علاقه مندان دکتر، از رهبر جلو زدند

امام خامنه ای :
در مورد دولت شاید این اشکالات وارد باشد اما باید جمعبندی کرد. اثبات و نفی نسبت به اشخاص باید ناشی از جمعبندی باشد. این به معنای آن نیست که نکته منفی نیست. من نگاه می کنم می بینم نقاط مثبت دولت ترجیح پیدا می کند. نهی از منکر و امر به معروف بکنید اما این بهانه ای نشود برای جدا کردن راه یا تعارض یا تخریب. بعضی یک نکته منفی در یک شخص یا دولت را دلیل قرار می دهند برای معارضه و دشمنی با او! برخی ایرادها کوچک هم نیست، شاید بزرگ هم باشد ، اما در جمعبندی باید ملاحظه کرد. به نظر ما در این جمعبندی نقاط مثبت دولت بر نقاط منفی غلبه می کند.

علاقه مندان جلو بزنید !!!

دیدار اعضای هیأتهای علمی و اجرایی و میهمانان شرکت کننده در کنگره شهریار با رهبر معظم انقلاب اسلامی - 26/6/1385 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

التهاب » اختلاف » دشمنی

دشمن چقدر خوب طرفداران دکتر رو به دشمنان دکتر تبدیل کرد . هر چی رهبر تذکر دادند عده ای گوش ندادند ... فتنه وارد مراحل پیچیده تر می شود . امسال حواستان را جمع کنید.
یا علی


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 88/12/2:: 1:34 صبح     |     () نظر

ملت ایران در رفراندوم پنجاه میلیونی ، ادامه حرکت در مسیر آرمان های امام روح الله را انتخاب کرد

azadi

jenah

و اما فتنه گران که وجودِ وجود در میان ملت را نداشتند سران خود را به راهپیمایی فرستاده بودند که کروبی و خاتمی در برابر سیل خروشان ملت تحمل نیاوردند و با اتومبیل متواری شدند. موسوی نیز در صدد ورود به میان جمعیت راهپیمایان بود با مشاهده جمعیت و ترس از مواجهه با آنان با پوشش چادر از صحنه گریخت.

به خاطر یک مشت دلار

 موسوی با پوشش پارچه‌ای از محل راهپیمایی گریخت
خاتمی در مواجهه با راهپیمایان 22 بهمن شوکه شد
کروبی بار دیگر با شعار "‌مرگ بر منافق " بدرقه شد

--------------------------------------------------------------------------
رهبر انقلاب : آیا حضور دهها میلیونی مردم کافی نیست که معاندان و فریب‌خوردگان را به خود آورد
+ حضور مردم در راهپیمایی امروز از میزان مشارکت در انتخابات فراتر رفت
+ خودروی کروبی به مردم و اتومبیل‌ها آسیب وارد کرد


کلمات کلیدی: شیعه


نوشته شده توسط امین 88/11/22:: 6:30 عصر     |     () نظر
   1   2   3      >