سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

امشب شب عملیات بود . اولین همایش مجمع وبلاگ نویسان مسلمان . شب که همایش تمام شد بچه ها را دیدم که همدیگر را در آغوش میگرفتند . آری امشب شب عملیات بود . بعد از همایش بچه ها را میدیدم که میخندیدند همدیگر را میبوسیدند . خنده های ابوذر مرا به گریه می اندازد . خدایا کیست که این خنده ها را درک کند . من در جنگ هشت ساله ی ایران و عراق نبودم اما امشب دیدم و شب عملیات را درک کردم این خنده را هیچ جا درک نکرده بودم ... لبخند رضایت ...

ای لشکر صاحب زمان آماده باش آماده باش


کلمات کلیدی: سایبر


نوشته شده توسط امین 85/10/29:: 1:30 صبح     |     () نظر

اولین همایش مجمع وبلاگ نویسان مسلمان

زمان : ۲۸ دی ماه ۱۳۸۵ 
ساعت ۱۳ الی ۱۸

مکان : تهران ، میدان بهارستان ، مقابل درب اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
شورای فرهنگ عمومی کشور

 

 

غدیر عصر ما بیعت با مهدیست...خدایا ما را ثابت قدم دار ***عید سعید غدیر مبارک باد

 

شاید چند دهه ای از تشکیل این جامعه ی مجازی نمیگذره . یادمه دبستان که بودیم در کتابها میخوندیم که انسانها اول جدا زندگی میکردند بعد یواش یواش در کنار هم زندگی کردن و دهکده تشکیل دادند بعد شهر و...

حالا امروز بشر داره یک جامعه ی مجازی رو تجربه میکنه اگه دقت کنید برای این جامعه این تعبیر رو به کار میبرند "دهکده ی جهانی" . حالا حالا ها کار داره که این دهکده ی مجازی جهانی به شهر تبدیل بشه و شاید هم نشه چون مطمئنا بشر از تجربه ی "دنیا ی مجازی" به بن بستهای بسیاری خواهد رسید . بگذریم . توی این جامعه ی مجازی قطعا قوانینی حاکمه . این قوانین رو چه کسانی وضع کردند ؟ کاری ندارم سازندگان این جامعه از چه دین وآئینی هستند و آیا اصلا دین دارند یا لامذهبند . اما هم اکنون چه کسانی در این جامعه فعالند و اثر گذار؟

آیا مسلمانان در این جامعه ی مجازی  زی نمیکنند؟ اصلا فرض میکنیم مسلمانان در این دهکده نباشند ، آیا مسلمانان که انسانهای متعهدی هستند در این امر وظیفه ی ندارند.ِآیا دین به ما این اجازه را میدهد که بنشینیم و نظاره گر گشترش تفکرات ضد دینی باشیم ؟ .  یا اینکه مسلمانان باید دین الهی را به هر جای دنیا برسانند و این دنیای مجازی این وظیفه رو بر دوش مسلمانان گذاشته که در این عرصه هم وارد بشن.

در هر صورت به نظر بنده " مجمع وبلاگ نویسان مسلمان " یک بخش کوچکی از تمرین مسلمانان برای ایجاد یک جامعه ی اسلامی در این جامعه ی مجازیه . جامعه ای سالم ...

انشالله

--------------------------------------

بعد...

1- اونهایی که کتاب ضد ایرانی اسلامی"ما ایرانیم" رو دیدن ، لزوم ایجاد محلی برای ثبت هویت وبسایتها و وبلاگها رو میدونن و اینکه باید وزارت فرهنگ چنین کاری میکرد .

2- مجمع وبلاگ نویسان مسلمان حاصل تلاشی است بدون چشم داشت از جوانانی که چند سال است درگیر بر طرف کردم موانع راه بودند و حالا این درخت دارد شکوفه میدهد ...

3- شما هم با ما همراه باشید -فرم عضویت در مجمع وبلاگ نویسان مسلمان-

خدانگهدار


کلمات کلیدی: سایبر، سایبر


نوشته شده توسط امین 85/10/16:: 3:54 عصر     |     () نظر

 

سایت inminds لیستی از کمپانی هایی رو منتشر کرده که اجناس این شرکتها در کشورهای دنیا و کشورهای اسلامی نفوذ کرده اند و پول خرید این اجناس به جیب صهیونیست جنایتکار واریز میشه ...

اگر به این سایت مراجعه کنید لیست شرکتها رو میبینید که اگر روی هر کدام از لوگوهای شرکتها کلیک کنید وارد صفحه ی جدیدی میشید که با دلیل و مدرک توضیح داده که سود این شرکتها به جیب اسرائیل میره.
شرکت کوکاکولا از جمله ی این شرکتهاست که در ایران هم نمایندگی داره کارخانه داره و داره تولید میکنه وسالانه یک و نیم میلیارد تومان به شرکت اصلی تحویل میدهند. که البته با همت بعضی از نمایندگان مجلس انشالله دست این شرکتها از کشور کوتاه خواهد شد .
نوکیا کمپانی تولید کننده گوشی های تلفن همراه هم از این دسته است. من به هر کسی که میگفتم میگفت که نه این شرکت صهیونیستی نیست و ... برای اینکه ثابت کنم مدرک این سایت در مورد نوکیا رو پیگیری کردم.
نوکیا با یک سرمایه گذاری سنگین در اسرائیل آغاز به کار کرده و این رو میتونید در مصاحبه ی مدیرعامل نوکیا اقای لارز ولف با روزنامه ی اورشلیم پست که در تاریخ 4 مارس 2001 انجام شده متوجه بشید . این مصاحبه رو سایت مذکور برای نشان دادن صهیونیست بودن نوکیا منتشر کرده بود و لینک سایت روزنامه ی اورشلیم پست رو هم گذاشته بود . که بنده که به سایت این روزنامه مراجعه کردم و در آرشیو جستجو کردم  روزنامه ی اورشلیم پست تاریخ 4/3/2001 را پیدا کردم که در صفحه ی اقتصادی آن روز متن مصاحبه با مدیرعامل نوکیا اومده بود که البته سایت روزنامه قسمتی از این صفحه را گذشاته بود و برای دیدن صفحه ی کامل باید مبلغی پول پرداخت.

حالا بخوانید مصاحبه ی روزنامه ی اورشلیم پست با مدیرعامل نوکیا آقای لارز ولف . که البته چند خط مهم اون رو ترجمه کردم:
"We are really focusing on Israel from all perspectives, because we have an internal project called "Project Israel"
ما از همه جهات بر اسرائیل تمرکز کردیم چون ما یک طرح داخلی به نام پروژه ی اسرائیل داریم.
which means we are looking at Israel from a networks perspective,
بدین معنی که ما به اسرائیل از یک نگاه شبکه ای مینگریم.
from the perspective of Nokia Ventures Organization, and also from the perspective of Nokia Research Center ".
از نگاه سازمان معاملاتی نوکیا و همچنین از نگاه مرکز تحقیقات نوکیا
Nokia Venture Partners, a branch of Nokia Ventures Organization, launched a new $500 million fund in December2000 and allowed that a "disproportionate" amount of it would go into Israeli companies
گروه صنعتی نوکیا یک سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری در دسامبر 2000 در اسرائیل کرده و اجازه داده سهم بسیار زیادی از این سرمایه گذاری ها به شرکتهای اسرائیلی وارد شود
Nokia sees itself as the global innovator in the area of mobility, in stimulating the services that will make advanced cellular networks work.
نوکیا به خودش به عنوان یک مبتکر جهانی در زمینه ی پویایی و تحرک نگاه میکنه . یک محرک در سرویسهایی که بافتهای شبکه ای جدیدی میسازند.
Wolf acknowledges that in Israel the company growth will be either slow and steady or,
ولف از این که در اسرائیل کارخانه ها با همدیگر آهسته و پیوسته رشد میکنند ابراز خشنودی کرد
if it wins the Cellcom contract, sharp and steep.
 این باعث بسته شدن قراردادهای همکاری به طور سریع و هوشیارانه بین کارخانه های مخابراتی در اسرائیل میشه
 But he is optimistic and predicts that by next year Nokia Israel will have a 3G contract,
او از این مسئله ابراز خرسندی کرد و پیش بینی کرد سال آینده نوکیای اسرائیل قراردها و معاملات تکنولو‍ژی بی سیم رو در اختیار بگیره.
Nokia Ventures Organization will be established locally, and Nokia Research Center will have a close relationship with the Israeli market.
بنگاه معاملاتی نوکیا در محل مستقر و ثابت بشه و مرکز تحقیقات نوکیا رابطه ی گرم و دوستانه ای با بازارهای اسرائیل پیدا کنه
Jerusalem Post, March 4, 2001

این بود قصه ی ما . حالا شما پیدا کنید پرتقال فروش را . و پولی که به جیب صهیونیست رواست و یک ریال اگر به فلسطین کمک شود دادشان در می اید که مگر ما خودمان اینجوری هستیم که نمیتوانیم خرج کنیم .

بهتره هر سه سال یک بار گوشی را عوض کرد ولی ما هر سال اگر مدل جدید گوشی مان را به روز نکنیم از فناوری عقب میمانیم و از گشنگی هلاک میشویم . و انگار واجب است که حتما باید نوکیا خرید . این دسته انسانها خیلی کم هستندو اطلاعی هم ندارند ولی باید این کم را هم مطلع کرد.

 -----------------------------------

واما بعد

1-در سوال 263 کتاب «اجوبة الاستفتائات» آیت‌الله خامنه‌ای پرسیده شده که آیا برای مسلمانان خرید کالاهای اسرائیلی که در سرزمین اسلامی به فروش می‌رسند جایز است؟ که آیت‌الله خامنه‌ای اینچنین پاسخ فرموده‌اند: بر آحاد مسلمین واجب است که از خرید و استفاده از کالاهایی که سود تولید و فروش آنها عاید صهیونیست‌ها که با اسلام و مسلمین در حال جنگ هستند، می شود، اجتناب کنند.

2-  لطفا آرام روی دکمه های این وبلاگ کلید (کلیک) کنید چون دارن این دکمه ها خراب میشن ! D:

3- این نامها را بشناسید و نخرید با هر خرید از این شرکتها به کشته شدن یک کودک فلسطینی کمک میکنید . کلیک کنید (آروم).

4- بنده شخصا به هیچ وجه از این کالاها نمیخرم . چه نوشابه کوکاکولا و پپسی و اسپریت باشه چه نستل نسکافه باشه چه گوشی نوکیا چه کیت کت و چه و چه و چه .


کلمات کلیدی: زندگی اسلامی


نوشته شده توسط امین 85/10/13:: 11:4 عصر     |     () نظر

شهادت مظلومانه ی فرزند زهرای بتول بر قطب عالم امکان مهدی صاحب زمان(عج) و تمام مسلمانان و مظلومان جهان تسلیت باد.

... یزید با چشمان خمار ، لبانی کلفت و دهان نیمه باز روی تخت خود لم داده بود و پوزخندی بر لب داشت . او از تخت به پا خاست رو به امام سجاد (ع) کرد و گفت ای علی تا به حال چه دیدی؟ امام با صدای آسمانی گفت : "انچه را که خداوند قبل از خلقت اسمانها و زمین تعیین کرده بود ."  یزید چشمانش را تنگ کرد و از اطرافیان خود پرسید بهتر نیست این جوان را بکشیم؟ آنها سرشان را به نشانه ی تایید تکان دادند . در همان وقت کودکی از میان اسیران جلو آمد . او امام محمد باقر (ع) چهار ساله بود . لبهای کوچکش را از هم گشود و با لحن جدی گفت : "اطرافیانت بر خلاف همنشینان فرعون رای میدهند . وقتی فرعون در باره ی موسی و هارون با انها مشورت کرد گفتند : خودش و برادرش را مهلت بده! و اینها به تو رای میدهند که ما را بکشی "

اخمهای یزید در هم رفت کودک پرسید : "میدانی علت آن چیست؟"

یزید بی درنگ پرسید :علتش چیست ؟

کودک گفت : "نزدیکان فرعون حلال زاده بودند و این جماعت حلال زاده نیستند زیرا پیامبران و اولادشان را جز حرامزادگان نمیکشند! "

همهمه ای در میان حاضران در تالار پیچید. یزید مانند کوره ی آتش میسوخت و خشم در وجودش زبانه میکشید.

از کتاب .:لبخند خورشید:. ناصر نادری

 

محل قرار گرفتن اسراء کربلا در کاخ یزید

مسجد اُمَوی سوریه- این عکس را سال گذشته از این مکان گرفتم


کلمات کلیدی: شیعه


نوشته شده توسط امین 85/10/6:: 11:12 عصر     |     () نظر

مدتیه از همین وبلاگ یا وبلاگم در کلوب به من گوشزد میکنند که چرا احمدی نژاد رو اینقدر گُندش (بزرگ) میکنی ! به چند نمونه دقت کنید: "زیاد به احمدی نژاد دل نبند /مواظب باش از احمدی نژاد بت نسازی که بعد دیگه دستمون بهش نرسه و نتوانیم ازش انتقاد که چه عرض کنم حتی نتونیم بهش سلام کنیم ."  سر انتخابات سوم تیر هم تو وبلاگم میگفتند که اینقدر تو وبلاگت داری از احمدی نژاد حمایت میکنی همه ی پل های پشت سرت رو خراب نکن بعدا یه چیزی بشه چی جواب میدی.

میخواستم خدمت دوستان عرض کنم که آقای احمدی نژاد اگر معصوم نباشد(به این درجه نرسیده باشد)‌ مظلوم که هست . مگر من چی گفتم که اینقدر آتشی شدید؟

با خودم میگفتم که خیلی توی وبلاگم از احمدی نژاد نوشتم بهتره کمی به مسائل دیگه بپردازم . بعد دیدم که نه این کاری که انجام میدم توجه به صحبتهای رهبرمونه . رهبر هر جا میرن از احمدی نژاد و دولتش حمایت میکنن (باز نگی کجاها !!! ور میدارم دوباره یه لیست از صحبتهای رهبر رو میارم ببینی *در خانه اگر کس است یک حرف بس است* گیر الکی نده )  مگه رهبر حرفهای مهمتر ندارن که این همه وقت و انرژی صرف کنن بیا از دکتر تعریف کنن؟ چرا پس حتما مهم بوده که این همه رهبر تاکید کردن حتما نیاز بوده که رهبر این همه این همه از دکتر حمایت کنن بگن ایشون راه امام رو دنبال میکنه .

طرف برداشته عکس کتاب "احمدی نژاد معجزه ی هزاره ی سوم" رو زده توی سایتش بعد هم نوشته"  چرا احمدی نژاد رو مقدس میکنید!" .

پست دوم این وبلاگ رو بخونید : "آقای احمدی نژاد دعا میکنم همچنان ولایتی بمانی"  . این یعنی چی .  اگر احمدی نژاد قدیس بود که دعا نمیکردم که همیشه ولایتی بمونه . در اون صورت اعتقاد داشتم احمدی نژادِ مقدس همیشه اینجوری هست . مطلب چهارم این وبلاگ رو ببینید . نوشتم : " این دین بود رای آورد" خب این یعنی چی یعنی اعتقاد دارم دین رای آورده اگر قرار باشه احمدی نژاد رو مقدس کنیم که کارمون خیلی خراب بود . دین مقدسه هر کی با دین باشه ما طرفداریش رو میکنیم .

شمایی که ادعاتون میشه انقلابی هستید و سر انتخابات سریش گرفتید دستتون تو خیابون عکس احمدی نژاد چسبوندید و الان دولت رو مدیون خودتون می دونید  الان وقت حمایت از دولته . اگر واقعا برای خدا کار میکنید به حرفهای رهبرتان گوش کنید...

خیلی سخته میلیونها دست برای تو بالا و پایین رود و تو حب نفس رو دور بیاندازی ومثل امام (ره) باشی که به فرمودشان حسشان در سال پنجاه و هفت که به ایران برگشتند با سال چهل و دو که دستگیرشان کردند فرقی نداشت و مثل امام (ره) فرمودند که اگر این مردم که میگن درود بر خمینی بگن مرگ بر ... فرقی نداره.

برای احمدی نژاد دعا میکنم . همیشه ...

یا علی


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 85/10/5:: 4:55 عصر     |     () نظر
   1   2      >