سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

امروز خبرگزاری فارس گزارشی رو منتشر کرده که در ادامه با هم می خونیم :

شیطنت وهابی‌ها در مخدوش ساختن نام مبارک امام مهدی (عج)
بار دیگر، دست عناد و لجاج وهابی‌ها در مدینه منوره، گریبان اسلام را گرفته و در اقدامی خصمانه، نام مبارک «محمد المهدی حیّ» را به «محمد المهدی» تغییر داده است
در دو حیاط جانبی مسجدالنبی (ص) که به‌کمک چتر‌هایی مسقف می‌شوند، نام‌های شریف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به شیوه زیبایی حک شده است. البته در کنار این اسامی، نام‌برخی صحابه رسول خدا (ص) از عاقبت به خیران آنان گرفته تا دیگران، به چشم می‌خورد. این حکاکی‌ها توسط عثمانی‌ها صورت گرفته و جلوه زیبایی به این قسمت‌ بخشیده است. به ویژه‌ آن‌که شیعیان با دیدن این اسامی شریف، حال و هوای دیگری را در شهر پیامبر (ص) تجربه می‌کنند. متأسفانه از دو سال پیش، دست عناد و لجاج وهابی‌ها گریبان این اسامی منقوش را نیز گرفته است. به طوری که در اصلاحاتی ناشیانه، نام مبارک «محمد المهدی حی» را ـ چنانچه در تصویر مشهود است ـ به «محمد المهدی» تغییر داده‌اند. این معاندان که وجهه اسلام را نیز خدشه‌دار کرده‌اند، با دست‌بردن در حکاکی نام زیبای امام زمان (عج)، اتصال حرف «ح» به حرف «ی» را که نمادی از حیات و زنده‌بودن امام زمان (عج) است را به هم زده‌اند و به صورت ناشیانه‌ای، زائده‌ای بر حرف «ی» افزوده‌اند.

 

اینکه تصمیم گرفتم این مطلب رو در بلاگم به روز کنم عکسی بود که در عمره سال 83 از حیاط مسجد النبی گرفتم . تصویر بالا رو که فارس نیوز از تصویر اصلی نام "محمد مهدی حی" منتشر کرده کیفیت پایینی داره . برای همین مطلبی را که سال 83 در وبلاگ قبلی ام نوشته ام و عکسی که با کیفیت بالا از حیاط مسجد النبی گرفته بودم رو بازنشر می کنم.

عمره مفرده تابستان 83

البته این حرکت از وهابیتی که حکومت عربستان را به دست دارد و برای مقابله با امام زمان (عج) در لحظه ظهور تمهیدات زیادی را اندیشیده بعید نیست .وهابیتی که مدتهاست تک تیراندازی را در مسجدالحرام مستقر کرده و محل حطیم (بین درب خانه کعبه و حجرالاسود) محلی که امام(عج) پس از ظهور به آن تکیه خواهد کرد را هدف قرار داده است . 


کلمات کلیدی: شیعه


نوشته شده توسط امین 89/5/13:: 8:58 عصر     |     () نظر

سال 85 زمان جنگ 33 روزه لبنان یادمه صهیونیست ها هر روز به وبلاگهامون سر میزدن. یعنی به آمار بازدید کننده هامون که نگاه می کردیم میدیدم تقریبا هر روز از کشور اسرائیل بازدید کننده داشتیم . این فقط می تونست یک معنی داشته باشه و اون هم اهمیت رسانه ها و افکار عمومی ایران برای دشمنه . البته باید این قضیه رو با شرایط امروز بررسی کنیم.
برای بررسی این قضیه باید یک مسئله بزرگ تر رو مطرح کنم. یک چیزی برای من همیشه سوال بود و شاید یکسالی بود که بهش فکر می کردم . چرا "جمهوری اسلامی ایران" در رسانه های آمریکایی (مثل فیلم ها و بازی های کامپیوتری)  هیچگاه به طور مستقیم مورد حمله قرار نمی گیره . مگه سیاستمداران دنیای استکبار مثل بوش "ایران و کره شمالی" رو محور شرارت نخوانده بودند ؟ و اخیرا هم اوباما این دو کشور رو تهدید به حمله هسته ای نکرد ؟ پس چرا در رسانه های عمومی ، فیلم ها و بازی ها به کره شمالی به طور مستقیم اشاره می کنند اما به ایران نه !
فتنه 88 پاسخی به این سوالم بود. جنگ نرم سال گذشته رو به یاد بیارید . عده از مردم به خیابونها آمدند . البته این عده ریزش کردند و جز اندکی از اونها باقی نموند . روز قدس . شعار اونها چی بود ؟ نه غزه نه لبنان ... البته روئسای آمریکا و اسرائیل هم بار ها به حمایت از این عده آمدند. ببینید، آمریکا میخواهد در ایران یار کشی کند .عده ای هم (از سر ناآگاهی در روزهای بعد از انتخابات حدود چند میلیون نفر به خیابان ها می آیند) نسبت به غرب ابراز علاقه مندی می کنند.  به نظر می رسه آمریکا داره روی عده ای از مردم ایران سرمایه گذاری می کنه پس نباید در رسانه ها مستقیم مردم رو نشونه بگیره و باید خودش رو مدافع مردم و علیه دولت و عده ای افراطی نشون بده.

باید این مطالب رو با دقت بیشتری بررسی کنیم :
اسرائیل به لبنان حمله می کنه . خودش رو در جایگاه مظلوم قرار می ده جنگ رسانه ای می کنه میاد توی بین مردم تا ببینه نظر ما چیه . توی جنگ 33 روزه یادمه بین وبلاگ نویسا یک بحثی راه افتاد که شبیه مناظره شده بود . یکی خودش رو یک جوان مسلمون ایرانی جلوه داده بود و علیه حزب الله مطلبی نوشته بود و شبهاتی رو مطرح کرده بود . پس اسرائیل بین ما هم (سهوا یا عمدا) نیروهایی داره . مترصد یک نارضایتی مردم از حزب الله است . منظورم حزب الله لبنان نیست . همان حزب اللهی که هم الغالبون است .
اونها هیچگاه در فیلم ها و بازی هاشون به طور مستقیم به ایران توهینی نمی کنند . چون مخاطبان اصلی این شبکه های ماهواره ای ، این فیلم ها و سریال ها و این گیم ها در ایران اکثرا از همون قشری هستند که به آمریکا دل بسته اند و در ایام فتنه به خیابان ها آمدند . آمریکا هیچگاه به ایران مستقیما اشاره ای نمی کنه اما تا دلتون بخواد علیه اسلام افراطی (به زعم آنها) تبلیغات می کند یعنی همان حزب اللهی ها.( اخیرا داشتم قسمت هایی از فیلم My name is khan رو می دیدم . فیلمی که علیه جهاد و اسلام جهادی ساخته شده است) خوب همه اینها نتیجه داد . استکبار سال قبل یک نتیجه گیری از کارهایش انجام داد . او چند میلیون نفر پتانسیل را برای نارضایتی از نظام و ایجاد نا آرامی در ایران بسیج کرد .حالا او نیروهایش را شناسایی کرده است و کاری که مانده فقط هدایت افکار اونهاست . اگر به خوبی این افکار را هدایت کند وقتی به ایران حمله کرد از درون نیروهای آماده به کاری دارد که همین مردم در زمان حمله آمریکا به ایران نیروی های خودی در خدمت ناخودی خواهند شد و همیار اشغالگر .

توهم سبز

قبل از ادامه بحث باید به یک نکته اشاره کنم . چرا ما در عین اینکه در کشور خودمان مشکلات فراوانی داریم به کمک مسلمانان غزه و لبنان شتافته ایم؟ خواننده محترم حتما جواب های زیادی برای این سوال دارد اما برای پیشبرد بحثم لازمه به یکی از دلایل اون اشاره کنم . اینکه ما به این کشورها کمک می کنیم البته تا کنون ثابت نشده . یعنی کسی نیست بیاد با سند و مدرک ادعا کنه که ایران به اونها پول و یا سلاح میده . حالا ما فرض می کنیم ایران این کار را انجام می ده . این قضیه دلایل دینی ،‏فرهنگی ، سیاسی و ... زیادی داره من میخوام به یک دلیل سیاسی اشاره کنم .
عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران امروز تا مرز های لبنان و فلسطین کشیده شده . ما در حقیقت جنگ را به بیرون از مرزها انتقال داده ایم . دشمن تا این اهداف را منهدم نکند بی عقلی است که به سراغ ایران بیاید . اگر ما کمکی به نیروهای مسلح این دو کشور بکنیم هم آن مردم مسلمان را نجات داده ایم و هم از نفوذ دشمن به سمت کشور خودمان جلوگیری کرده ایم . 
دشمن اگر می خواد به ایران حمله کنه باید از لحاظ نظامی ابتدا مقاومت فلسطین و لبنان را از بین ببرد اما جنگ نظامی 33 روزه در لبنان و 22 روزه در فلسطین جواب نداد .
ببینید صهیونیست ها در جنگ 33 روزه هر روز به وبلاگ های ما می اومدند .  چرا؟ چون هر گونه عقب نشینی در ایران از مقاومت باعث پیروزی دشمن در لبنان می شد . یعنی اگر ایران لحظه ای از مقاومت دست بکشد پشت لبنان و فلسطین خالی خواهد شد . و شکست احتمالی رخ خواهد داد .حالا نکته اینجاست . دشمن در فتنه 88 چه چیزهایی را هدف گرفت ؟ شعارها و خواسته های اصلی فتنه سبز چی بود ؟ یکی از مهمترین اونها شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران بود .
دشمن باید چه کنه ؟ باید کاری کنه که ایران دست از حمایت از مقاومت بکشد یا حداقل عقب نشینی کند به این صورت لبنان و فلسطین به راحتی سقوط خواهند کرد و نوبت به ایران خواهد رسید .حالا متوجه شدید چرا یکی از چند شعار اصلی فتنه سبز دست کشیدن از لبنان و غزه بوده ؟ توجه داشته باشید که مطالبات و اهداف هر حرکتی در شعار هایش نمود پیدا می کند . اگر ده شعار اصلی فتنه سبز را برشمرید یکی از آنها «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» بوده . پس دشمن در حرکت به سمت جلو خوب نشانه گیری کرده است .

صهیونیست ها هم به پاس تشکر برای جنبش سبز راهپیمایی کردند

بگذارید جمع بندی از بحث داشته باشم. دشمن پس از جنگ 33 روزه دید تا مردم ایران پشت مقاومت هستند(اشاره کردم که هر روز وبلاگهای ایرانی که در مورد حزب الله مطلب می نوشتند توسط صهیونیست ها مانیتورینگ می شد) نمی تواند مقاومت را از بین ببرد . برای همین می بایست تفکر حمایت از مقاومت را در ایران به حداقل برساند . حالا پشتوانه مقاومت ضعیف شده و حمله بهتر اثر خواهد داد .  این مقاله برای مستند شدن مطالب به بحث کمک می کند حتما بخوانید:  "سریال ها و بازی ها به کمک آمریکا برای مبارزه با حزب الله می آیند "  تعجب نمی کنیم وقتی می بینیم یک سال پس از جنگ 33 روزه  یعنی سال 2007 فیلم ها و بازی هایی منتشر می شود و اتفاقا در ایران به پرفروش ترین تبدیل می شود که علیه حزب الله لبنان ساخته شده است .
یادتون هست موسوی که به عنوان نماینده این حرکت ضد اسلامی برای انتخابات 88 به صحنه آمده بود در اولین مصاحبه تلویزیونی خود از چه چیزی صحبت کرد ؟ از اینکه تا ایران ساخته نشود نمی توان به برادران مسلمان دیگر کشورها کمک کرد . وی همچنین بارها در سخنرانی های دیگر خود بر عدم حمایت از لبنان و فلسطین تاکید کرده بود . و البته با اینکه این تفکر رای نیاورد باز در روز قدس شعار خود را در خیابانهای تهران فریاد زدند . فکر کنید سرمایه گذاری های یهود جواب می داد و موسوی به عنوان نماینده ی تفکر ضد حزب اللهی رای می آورد . آن وقت نظام در حمایت از حزب الله با مشکلاتی مواجه می شد.

به امروز و شرایط کنونی بر میگردیم . دکتر احمدی نژاد اخیرا از طرح امریکا برای حمله به دو کشور منطقه در ماه‌های آینده پرده برداشت . رئیس جمهور تاکید کرد که امریکایی‌ها سناریویی نوشته‌اند که جنگ تبلیغاتی سنگینی علیه ایران راه اندازند و بعد به دو کشور همسو با ایران در منطقه حمله کنند. البته سید حسن نصرالله نیز در این زمینه به مطالبی اشاره کرد . احتمال میره جنگ جدید در لبنان روی خواهد داد.
قطعا با اتفاقی که سال گذشته در ایران رخ داد و از بین رفتن "مقاومت" در راهپیمایی ها در تهران به عنوان یک مطالبه مطرح شد کار برای رژیم صهیونیستی راحت تر خواهد شد . این هم یکی دیگر از نتایج شوم فتنه سال قبل است . البته این فتنه و شجره خبیثه تا سالها گناهان زیادی را برای عاملان ثبت خواهد کرد اما نتایج مثبتی هم داشت که با بصیرت مردم به دست آمد. 

ما پای جنگ نرم نیز با شعار لبیک یا حسین ایستاده ایم

بحثم خیلی طولانی شد بگذارید پیش بینی از آینده این جنگ داشته باشم .
مردم ایران بعد از 8 سال دفاع مقدس هر روز به نوعی از اون 8 سال یاد می کنند . ممکنه همه توی نزدیکانشون شهید و جانباز نداشته باشند و از نزدیک و هر ساعت نتیجه جنگ را لمس نکنند اما مفهوم جهاد آمیخته در فرهنگ مردم است . نمونه اش عزاداری های هر ساله  ایام محرم .
من باید به این یهودی هایی که احتمالا در جنگ آینده هر روز به وبلاگهامون سر می زننند یک چیزی رو بگم : مجاهدان جنگ نرم، در آرزوی جهاد در جنگ سخت هستند . ما از اینکه از همت به عنوان یک قهرمان یاد می کنیم شوخی نمی کنیم . برید نظر سنجی کنید .  همین سربازان جنگ نرم که سال 88 قبل و بعد از انتخابات به هر نحوی از پیر و جوان و زن و مرد که با زبان خود و یا مشت های گره کرده به مقابله با فتنه بر خواستند ، در آرزوی  یک روز شرکت درجنگ سخت هستند . بهترین روزهای زندگی ما در ایام جنگ 33 روزه گذشت . یهودی های ترسو! اگه  باورتون نمی شه امتحان کنید . ما منتظریم تا محرم گردد ... 
نکته بعد اینه که دیدید قسمتی از  این سناریویی که قبل از حمله به کشورهای منطقه  برای ایران نوشتید(مثل همین ماجرای شهرام امیری) شکست خورد . از همین اول خوردید به بن بست اگه بخواهید ادامه بدید و این داستان رو تکمیل کنید بدونید پایان دوره تون رو ما براتون امضا می کنیم .
مسئله بعدی جریان رسانه ها و فتنه سال 88 . سر قضیه سال قبل قدرت رسانه ای شما در هم شکست . حنای شما دیگه برای ما رنگی نداره . این عده ای هم که محو رسانه های شما شدند به چند هزار نفر نرسیدند که روز قدس بیرون اومدند. دیدید که توی جنگ نرم هم نتونستید کاری بکنید . اگه می تونید با این چند هزار نفر طومار ایران اسلامی رو در هم بپیچید بیایید جلو وگرنه به همون گزارش سابان سنتر اکتفا کنید که اشاره میکنه اگر آمریکا به ایران حمله نظامی کند و موفق به اشغال شود، فردای اشغال نیاز به 1.200.000 نفر نیروی دوره دیده برای مقابله با جنگ های مردمی خواهد داشت چرا که مردم ایران علیه اشغال گران قیام مسلحانه خواهند کرد و قطعا آمریکا توان برخورد با آنها را نخواهد داشت و شکست خواهد خورد .

و آخرین اشاره . دشمن خوب می دونه نباید سمت ایران بیاد . ایران اسلامی بر پایه های اسلام ناب بنا نهاده شده . سال قبل دیدید که وقتی انقلاب رنگی سبز در ایران شکست خورد به ترتیب انقلاب های رنگی که آمریکا در کشورهای دیگه ایجاد کرده بود سالها پابرجا بود پشت سر هم نابود شد . مثل انقلاب نارنجی اوکراین و یا انقلاب لاله ای قرقیزستان ... دشمن برای همین به ایران حمله نظامی نمی کنه . چون می دونه در این جنگ شکست خواهد خورد و شکست در جنگ نظامی علیه ایران یعنی شکست نظامی آمریکا در تمام دنیا و این یعنی ایجاد یک انقلاب بزرگ ...
به نظر میرسه اگر قراره حماقتی از سوی آمریکا و اسرائیل علیه ایران صورت بگیره ، آخرین حماقت اونها خواهد بود .
  یا علی
-----------------------------------------------------------
+ تحلیل پناهیان از ارتباط فتنه 88 و صدور قطعنامه
+ اگر آمریکا به ایران حمله کند چه می شود؟
+ جنبش سایبری هم غزه ، هم ایران ... بیدار شو مسلمان
+آقای اوباما لطفا به شهرما چند تا موشک بزنید گراش با خودم
+ واشنگتن تایمز: خبر حمله به ایران مقدمه یک انقلاب مخملی
+++ کمتر از یک روز از نوشتن این پست نگذشته که اسرائیل جنگ را کلید زد.


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 89/5/12:: 12:17 صبح     |     () نظر

امام روح الله :
این دستگاهها(رادیو- تلویزیون) دستگاههاى تربیتى است؛ باید تمام اقشار ملت با این دستگاهها تربیت بشوند؛ یک دانشگاه عمومى است. دانشگاهها دانشگاههاى موضعى است، این یک دانشگاه عمومى است یعنى دانشگاهى است که در تمام سطح کشور گسترده است. باید از آن، عملِ دانشگاه را، به آن اندازه‏اى که مى‏شود، استفاده کرد. باید این دستگاهْ دستگاهى باشد که بعد از چند سال تمام قشر ملت را روشن کند، تمام را مبارز بار بیاورد، تمام را متفکر بار بیاورد، تمام اینها را مستقل بار بیاورد، آزادمنش بار بیاورد، از غربزدگى بیرون کند؛ استقلال به مردم بدهد. ( صحیفه امام، ج‏6، ص 399 )

شنبه این هفته رهبر انقلاب در دیداری که با جمعی از مسئولین و دست اندرکاران سازمان صداوسیما داشتند فرمودند که امام (ره) تعارف نکردند که صداوسیما یک دانشگاه است .
بنابر آنچه در یکی از پست های قبلی این وبلاگ نوشته بودم می خواستم مطلبی در رابطه با شخم زدن سازمان صداوسیما منتشر کنم که به نظرم رسید اشاره این هفته رهبری رو دنبال کنم و درباره اینکه "صداوسیما دانشگاه عمومی است" مطالبی رو خدمت شما عرض کنم. پس در ادامه سعی کردم به بررسی ابعاد این دانشگاه بپردازم.

-اساتید عالم و به روز ، نیاز دانشگاه عمومی
اساتید مناسب برای مخاطبان در این دانشگاه وجود نداره . اساتید به جای اینکه مطالب عالی و بالاتر از سطح جامعه را به ما یاد دهند تا تفکراتمون تعالی پیدا کنه ، ما رو با بیان کردن مسائل موجود در جامعه و بعضا مسائل سطح پایین سرگرم می کنند . مثلا دیدید که در همین دیدار روز شنبه رهبری ، ایشان از وجود عشق های مثلثی در فیلم ها انتقاد کردند . جای تاسف داره که مسئولین سازمان باید اینقدر جاهل باشند که رهبری مجبور شود وارد مصادق بشود تا اینها کمی متوجه امر بشوند.
اساتید این دانشگاه ما رو با به جای آشنا کردن با حقیقت ها،  با واقعیت ها آشنا می کنند . حقیقت عالم چیزی فراتر از این مناسبات مادی است . جایی که علما و سالکان در آن جا زندگی می کنند . ما حق خودمون رو از این دانشگاه عمومی می خواهیم ! چرا دست ما رو از حقیقت و غیب عالم کوتاه کرده اند ؟
این کار های باعث می شه که مردم نیان توی این دانشگاه . آیا واقعا جمهوری اسلامی می خواهد که ملت در این دانشگاه عمومی شرکت نکنند؟ و بروند در کلاس های متفرقه شرکت کنند؟ خوب در این صورت همین می شود که طی 10 سال گذشته شد . عده ای مدعی دروغین با تشکیل این کلاس ها خارج از این دانشگاه، مردم رو به اسم حقیقت از حقیقت دور کردند و دولت مجبور شد انرژی بگذاره و با این ها برخورد کنه .
دولت اسلامی نباید بگذاره که مردم به جای اومدن در دانشگاه عمومی که دولت براشون طراحی کرده ، برن بیرون غذای روحیشون رو از جای دیگری تهیه کنند . پس برای چی انقلاب کردیم و حکومت تشکیل دادیم؟ ما باید مردم رو در حکومت هدایت کنیم . با خط مشیی که می خواهیم . اگر غیر از این بود خوب پس دیگه حکومت تشکیل نمی دادیم .
حاج آقا دولابیمردم در این ده سال در کلاس هایی بیرون از این دانشگاه عمومی شرکت کردند و البته عده ای در دام مدعیان دروغین افتادند و عده ای نیز به محفل اساتید راستین راه یافتند. صداوسیما چرا اینقدر محافظه کاری می کنه ؟ همونطور که مدعیان دروغین شناسایی شده اند و مرکز مهدویت قم به خوبی اونها رو رسوا کرد ، همینطور طی این مدت اساتید و علمای راستین نیز پیداشدند . صداوسیما بیاد از این عالمان استفاده کنه ... برای مثال استفاه از بزرگانی مانند حاج آقا دولابی و امثالهم کار بسیار خوبی بود که رسانه ملی شروع کرد .
جدیدا وزیر علوم اعلام کرده سازوکاری برای شناسایی اساتید سکولار اندیشیده و به زودی تغییراتی به وجود خواهد اومد.خوب ما از رسانه ملی به عنوان یک دانشگاه عمومی هم می خواهیم که تلویزیون و رادیو رو هم از لوث وجود این افراد پاک کنه . استاد این دانشگاه همون نویسندگان سریال های فمینیستی و سکولار و  ... هستند .
حاج آقا فلانی و استاد بهمانی که برای سخنرانی در برنامه های تلویزیون شرکت می کنند که فقط استاد این دانشگاه نیستند . تمام عوامل یک فیلم حتی بازیگر ، الگو می شوند و مردم از اینها الهام می گیرند ...
اون هم چه کسانی ! ... واقعا برای این دانشگاه متاسفم ... ورودی های جدید این دانشگاه پس از یک مدت استحاله می شن . نه تنها دانشجو ها بلکه اساتید هم همینطور ... این بازیگران صداوسیما پس از چند بازی ، میشن الگوی فشن و مد و زیبایی . اگه اونها رو توی خیابون ببینی از تعجب شاخ در میاری ...
این هم از فاطمه معتمد آریا:
فاطمه معتمد آریا بازیگر سینما و تلویزیون که به‌تازگی با حضور در جشنواره کن کشف حجاب کرده بود، ممنوع‌التصویر شد .معتمد آریا چند سال پیش نیز در حاشیه کنفرانسی در  آمریکا در اظهاراتی وقیحانه گفت: "در سال های بعد از انقلاب، پیدایش سبک جدیدی در فیلم‌‎سازی که با حذف سه عامل سکس، خشونت و شراب همراه بود، عملاً سینمای ایران را از مهم‌ترین وجوه جاذبه در سینما محروم کرد..." وی در فیلم تبلیغاتی موسوی، سر یک میز، همراه با زهرا رهنورد و معصومه ابتکار درباره حقوق از دست رفته زنان ایرانی مطالبی عنوان کرد و بخش عمده گلایه وی این بود که "من اگر بخواهم تنهایی به شهرستان بروم، اجازه رفتن به هتل ندارم مگر اینکه یک مرد همراه من باشد!"
برای صداوسیما با این اساتیدش ؟! متاسفم ... اساتید سکولاری که دین رو فقط برای مسجد و محراب مناسب می دونند.  وقتی استاد پناهیان به خاطر انتقادات به جا و مناسبش به سیاست های صداوسیما در این دانشگاه عمومی ممنوع التصویر و در حقیقت ممنوع السخنرانی می شود منتظر این روز هم بودیم که صداوسیما محصولاتی همچون معتمدآریا را تحویل نظام بدهد. 

-اسلامی شدن درس های دانشگاه عمومی
سریال به کجا چنین شتابانتعداد واحد های عمومی و معارفی این دانشگاه کمه . درس های تخصصی علوم انسانی اش هم درس هایی کاملا سکولاره. درس های تخصصی فنی اش هم کاملا در جهت سوء استفاده می شه .
سریال "به کجا چنین شتابان" رو به یاد بیارید . فیلم، اسلامی و دینی نبود اما روح دین و خدامحوری حداقل در برخی قسمت هاش وجود داشت. وقتی اون پیرمرد روستایی با یونس در مورد اون طلاها که از راه دزدی به دست اومده بود سخن می گفت و اینکه اون پیرمرد چون حقیقت اون طلاها رو دیده بود از اونها بدش می اومد . یا وقتی به یونس داستان اون کسی که از کوه پرت شده بود پایین رو گفت ... داشت درس اخلاق ،عرفان و ... می داد .
البته به این نکته هم باید اشاره کنم که امثال این فیلم حاصل سیاست های سازمان نیست . بلکه یک رویداد و اتفاق است . همین مستندهای شاخص و سیره عملی امام روح الله و ... که نه تنها از حمایت صداوسیما برخوردار نبود بلکه با سنگ اندازی اونها هم روبرو شده بود (مستندهایی که کارمندان صدا و سیما نمی سازند)
وقتی می شنویم که 80 درصد کارمندان صداوسیما به اقای موسوی  این نماینده سکولاریزم  رای دادند اصلا تعجب نمی کنم که چرا پایه اکثر برنامه های این سازمان که پخش میشه سکولاریستیه .
همین فیلم در چشم باد نمونه جالبیه. مبارزه ملت ایران با استکبار از زمان جنگ جهانی تا دفاع مقدس رو به تصویر کشیده بود اما خالی از دین. (+)(+) سراسر قسمت های این مجموعه که دوران پس از انقلاب از بمباران شهرها تا جنگ در خط مقدم را به تصویر کشیده بود ذره ای به دین اشاره ای نکرده بود و نشان می داد که جنگ بد است چون مردان دلشان برای فرزندشان تنگ می شود ! بارها و بارها به بحث وطن و فرزند با اشکال مختلف اشاره کرد بدون اینکه حتی ثانیه ای به مخاطب بگه که این ملت برای خدا آمده اند جنگ.
 واقعا اگر سید حسن نصرالله نبود من جوان امروز نمی دانستم عموی عزیزم برای چه در جنگ تحمیلی شهید شد. اون ازدواج نکرده بود و بچه هم نداشت .  طبق فیلم هایی از این دست(مثل اخراجی ها) تمام برداشت نسل جدید که با کتاب ها مانوس نیستند، از جنگ و انقلاب توسط همین فیلم ها تشکیل میشه و ملت در حال استحاله شدن هستند... 
ما در هشت سال جنگ تحمیلی دویست هزار شهید تنها برای لبیک گفتن به امام حسین (ع) دادیم . سال قبل وقتی برای راهپیمایی 9 دی به همراه نزدیکان ، عازم میدان انقلاب بودیم ، یکی از اعضای فامیل  که زیاد اهل دین و مذهب نیست به ما می گفت : امروز فقط برای این میام که امام حسین (ع) در روز قیامت نگوید که به ندای من جواب ندادی ...
تمام زندگی ما لبیک یا حسین است .
سکولاریزم غربی نه تنها اهل بیت (ع) بلکه خداوند را از متن زندگی حذف کرده و به درون امامزاده ها و مساجد محدود کرده. سال قبل یک نویسنده خارجی مقاله ای در باره فیلم هری پاتر نوشت و اعلام کرد : در این فیلم خدا مرده است ...(+) امروز سکولاریزم روح فیلم های سینما و تلویزیون جمهوری اسلامی ایران شده . البته این فقط محدود به صداوسیما نیست.  می بینید افرادی که زمانی در این مملکت مسئول بودند و الان از آن ور مرز ها جریان فتنه را هدایت می کنند(افرادی مانند سازگارا) رسما در ماهواره ها اعلام کرده اند که به سکولاریسم اعتقاد دارند .
ببینید این اتفاق نیست یک فیلم و دو فیلم هم نیست . سریال شمس العماره را یادتونه ؟ دختری که دنبال یک شوهر مناسب می گشت . قسمت آخر امین حیایی به عنوان ناجی وارد شد و صدای اذان پخش شد ؟ دین رو به مسخره گرفتند . یا همین سریال  هوش سیاه . اگر این فیلم خارج از ایران ساخته می شد هیچ کس متوجه نمی شد . فیلمی که به خوبی می تونست مسائل دینی در فضای مجازی رو تبیین کنه حتی لحظه ای به این مسئله اشاره نکرد و فضای رو کاملا مادی جلوه می داد. سریال های از این دست زیاده الان حضور دهن ندارم.
دستگاه های کشور واقعا به فکر یک شخم زنی اساسی باشند . چرا از مردم عقب هستید . دکتر عباسی که خارج از مجموعه دولت داره فعالیت می کنه اگر سریال فرار از زندان رو نقد نکرده بود(+) رادیو هم مثل ارشاد رفته بود به سمت انتشار این فیلم(+) چرا سیستم نظام باید اینقدر از نخبگان فرهنگی عقب باشه ؟ مجموعه ها و موسسات مختلف فرهنگی با زحمت بسیار دارند برای این جنگ نرم زحمت می کشند. تا کی باید موسسات فرهنگی خارج از حمایت دولت با سختی و فقر، جنگ نرم رو مدیریت کنند . آیا مسئولان هم می خواهند به سرنوشت بنی صدر دچار شوند؟ که از جبهه ها پشتیبانی نمی کنند؟
نه تنها صداوسیما بلکه دیگر مراکز فرهنگی مانند آموزش عالی نیز به این آفات دچارند . نظام اداری هم همینطور  و...
امروز تمدن اسلامی در حال ظهور کردن است . ما منتظر اقدام انقلابی نهاد های مختلف مخصوصا دولت، برای پایان دادن به دنیامداری در نظام مقدس اسلامی هستیم ...  

آخرین جمله هم از یکی از بزرگان عصر امروز:
تز جدایی دین از سیاست تفکر بسیار خطرناکی است و همان‌طور که تا حال صاحبان ثروت و قدرتِ سکولار با این تفکر مانع شدند تا لکومتیو انقلاب در ریل اصلی خود حرکت کند، تلاش کنند، به‌کلی ریل دیگری را در مقابل انقلاب قرار دهند، و سقیفه این‌بار با شکلی دیگر در درون انقلاب اسلامی شکل گیرد، کافی است مدتی دیگر وضع دانشگاه‌ها و ادارات ما همچنان ادامه یابد، در آن صورت همه‌چیز به سود سکولار پنهانی که در نظام آموزشی و اداری ما جا باز کرده، تمام خواهد شد. (+)


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 89/4/18:: 7:39 عصر     |     () نظر

آقازادهایی که  آاازادن !
می خواستم بگم آقازاده ... زبانم نچرخید "ق" را جا انداختم : آاازاده ... بعد دیدم همون آزاده بهتره تا آقازاده
چرا؟ چون مهدی خیلی راحت هر کاری دلش خواست کرد (+) ،  همه رو دستگیر کردند ، همه هم گفتند مهدی رئیسشونه ! اما مهدی باز آزاد بود . شهریور از ایران رفت . شش ماه آااازاده هستند ... آق مهدیگذشت ، قطعی شد که دیگه قصد برگشت نداره ، حالا قوه قضائیه دست به کار شد ! اگه مهدی بیاد می گیریمش ... به قولی، اگه مردی ، فایزه رو بگیر که دم دسته ... اما آاازاده رو که نمیگیرن! چون آاازادس!
فایزه رفت صداوسیما رو تسخیر کنه رفت آشوب کنه ... تو راه با ماشینی که توش بود آوردنش، چند ساعت بود بعد رفت بعد هم اعلام کردند فایزه دستگیر نشده بود ... بله آاازاده که دستگیر نمی شه ... چرا؟ یک بار گفتم دیگه ...
سید حسن مصطفوی ... ناراحت شد که چرا مردم دوستش ندارن ... اومد خوابوند زیر گوش وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران ... (+)
چی شد؟ وزیر در بیمارستان بستری شد ، هیچ کس هم به حسن چیزی نگفت ، احمدی نژاد هم به هیئت دولت گفت : در برابر این اتفاقات ، سکوت سکوت سکوت ...
چرا ؟ چون اگه می خوای حرف بزنی باید به اصله کاریه بزنی که الان آزاااده ... چرا ؟ چون آاازادس !!!
علی مطهری به خاطر اینکه حداد دوباره رئیس شد ناراحت شد ... به رسایی گفت : خفه شو مرتیکه ... فرداش بازم ناراحت شد ... به خاطر اینکه مجلس میخواست مصوبه اش درباره وقف دانشگاه آزاد رو پس بگیره ... رفت پشت تریبون هر چی دلش خواست به مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت ... بعد هم با کمال آرامش پشت تریبون مجلس گفت : خفه شو بتمرگ، بتمرگ پفیو...  (باورتون نمیشه ؟ دانلود کنید گوش بدید )  رسایی هم کوچک زاده را آرام کرد و گفت بگذار حرف هایش را بزند. (علی مطهری قبلا هم در یک برنامه رادیویی در برابر کوچک زاده گفته بود که من بزرگ زاده ام !!!)
چرا ؟ چون  آاازادن ... چرا؟ چون اون آاازاده هه که هر غلطی دلش خواست کرد الان آاازده ... بله چون آاازادس!!!

------------------------------------------------------------------
پس از نوشت :
1) وقتی صدای سخنرانی علی مطهری در مجلس رو شنیدم که با چه آرامشی فحش می داد و بعد ریاست جلسه به او اجازه ادامه سخنرانی داد ... دود از کله ام بلند شد ... چند ساعت تو حال خودم نبودم...
2) تا مهدی و فائزه و ... آزادن (نه که آقازادن)‏ منتظر بی حرمتی های آقازاده های دیگر به نظام هستیم . به وزیر کشور سیلی زدن به رئیس جمهور هم می زنن ... لا اله الا الله
3) بی حرمتی فائزه و فاطمه به رهبری رو در زمان اغتشاشات هنوز از یاد نبردیم... 
لینک مرتبط:
+ «آقازادگان فرهنگی»: به نام پدر، به کام دشمنان پدر؟!
+ علی مطهری: خودم نفهمیدم که چه گفتم
+ سید احمد خمینی : ما منسوبین حضرت امام باید توجه داشته باشیم که فقط به علت نزدیکی با ایشان است که با ما مصاحبه می‌شود و یا به ما احترام می‌شود. و الا خود ما که چیزی نیستیم و ویژگی‌هایی نداریم. نه زندان رفته‌ایم و نه شکنجه شده‌ایم. و نه در فلسفه غرب و شرق اهل نظریم و نه در فقه و اصول، مجتهد. نه ادیب ایم و نه منطقی. فقط و فقط منسوب امامیم. پس باید دقیقاً توجه کنیم که اگر امام نبودند هرگز کسی ما را بدان صورت نمی‌شناخت تا با ما مصاحبه کند پس من من نکنیم که هیچیم."


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 89/4/6:: 5:31 عصر     |     () نظر
<      1   2