سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

به نام او که دلها را متحول میکند.

شاید صدها سال بود که مردم منتظر یک تحول بودند . مسلمانانی ومستضعفانی که رنج نبود یک حکومت عادل و اسلامی رو میکشیدند. تحولی که بنا بر روایات منجر به ظهور موعود عج خواهد شد . بله حضرت آدم ع و بنی آدم تا به امروز و کودکانی که همین لحظه پا به دنیا میگذارند .

آداموس در قسمتی از پیشگوئیهایش گفته: رهبر بیزانس، سالون از اسلاوینا،آنان را به شریعت محمد[(ص)] در خواهد آورد... تمامى حمایت کنندگان [محمد(ص)] سراسر گیتى را خواهند پوشاند.

آداموس برای ما ملاک نیست . برای ما حرف دین ملاک است . به یکی از روایاتی که صاحب «بحارالانوار» ، از امام صادق، علیه‏السلام، که بیان‏کننده آینده شهر قم و نقش مکتبى آن پیش از ظهور حضرت مهدى، علیه‏السلام، مى‏باشد آورده است توجه کنید:

"بزودى شهر کوفه از مؤمنان خالی مى‏گردد و بگونه‏اى که مار در جایگاه خود فرو مى‏رود علم نیز این چنین از کوفه رخت‏برمى‏بندد و از شهرى به نام قم آشکار مى‏شود و آن سامان معدن فضل و دانش مى‏گردد، به نحوى که در زمین کسى در استضعاف فکرى به سر نمى‏برد حتى نو عروسان در حجله‏گاه خویش. و این قضایا نزدیک ظهور قائم ما بوقوع مى‏پیوندد، خداوند سبحان، قم و اهلش را براى رساندن پیام اسلام، قائم‏مقام حضرت حجت مى‏گرداند. اگر چنین نشود زمین اهل خودش را فرو مى‏برد و در زمین حجتى باقى نمى‏ماند. دانش از این شهر به شرق و غرب جهان منتشر مى‏گردد. بدین‏سان بر مردم اتمام حجت مى‏شود و یکى باقى نمى‏ماند که دین و دانش به وى نرسیده باشد. آنگاه قائم، علیه‏السلام، ظهور مى‏کند و ظهور وى باعث‏خشم و غضب خداوند بر بندگان مى‏شود; زیرا خداوند از بندگانش انتقام نمى‏گیرد مگر بعد از آنکه آنان وجود مقدس حضرت حجت را انکار نمایند" ( موعود شماره 14)

آری این جنبش وعده داده شده بود . البته جالبه که دشمن برای اینکه این احادیث به گوش مردم نرسد برای تضعیف اعتقادات مردم خرافاتی را به نام دین به مردم یاد میدادند و بعد اون رو رد میکردند و به این صورت دین رو رد میکردند . بنا بر اعتراف یکی از اعضای ساواک که در انقلاب دستگیر شده بود با هماهنگی موساد خرافاتی اعم از دیده شدن عکس امام ره در ماه رو بین مردم رواج داده بودن . و جالبه هنوز عده ای مثلا در سایت کلوب دیدم همین خرافه ای که خودشون ساختن رو میزدن توی سر ما و درصورتیکه خودشون این حرف رو ساختن و رواج دادن با همون ما رو تمسخر میکردند و هنوز ادامه داره .

اما دین مبین اسلام که از تحریف ها در طول تاریخ به دور نگه داشته شده در روایات از مردی که به امام خمینی ره شبیه است اشاره کرده است .

ایران در این 28 سال پیشرفت اعجاب آوری کرده توجه کنید :

ایران و هشت سال دفاع مقدس . آیا میدنوستید این اولین جنگی بود که ایران در اون حتی یک سانت از مملکت رو از دست نداد ؟ بعد از جنگ هم تحریم و تهدید متوجه ایران بود اما سرعت پیشرفت ایران در 28 سال اخیر در مقایسه با 28 سال قبل از اون نشون میده وقتی اسلام در جایی حکمفرما بشه چه میکنه.

سرعت پیشرفت علمى کشور ما در سطح دنیا در درجه‏ى اول است (رهبر معظم انقلاب 13/7/85)

همونطور که میدونید طی پنج سال اخیر سرعت پیشرفتت علمی ایران بیشتر از همه ی کشور ها بوده و ایران رو در مقام اول قرار داده .  دانشمندان عزیزی این برتری رو برای ما به ارمغان آوردن که با دست خالی با اراده ی قوی خواستند و توانستند . زمان جنگ به قول مقام معظم رهبری میرفتیم سیم خاردار "بخریم" به ما نمیفروختند .  زمان حاضر نیز همینطوره یاد رئیس موسسه ی رویان گرامی باد. چه دانشمندانی بودند که از جیب خودشون پول خرج کردند و تا اینکه در عرصه ی سلولهای بنیادی به موفقیت رسیدیم.

آری ما چه در جنگ نظامی چه در جنگ فکری با دست خالی ره صد ساله را یک شبه رفتیم ...

و آنها که در راه ما (با خلوص نیت) جهاد کنند، قطعا به راه‏هاى خود، هدایتشان خواهیم کرد; و خداوند با نیکوکاران است. (سوره العنکبوت/ ایه 69)

موفقیت دانشمندان ایران در کشف داروی جدید کنترل ایدز یک پیشرفت بزرگ در راه جنبش نرم افزاری مبارک...

سرعت پیشرفت علم در پنج سال گذشته ایران رو در مقام اول پیشرفت علمی در سطح جهان قرار داده . مخصوصا در یک سال و نیم اخیر در دوره ی دولت نهم  و افزایش روحیه ی نشاط در کشور پیشرفت ایران سرعت باور نکردی پیدا کرده .توسعه ی علم در زمینه های انرژی هسته ای و سلولهای بنیادی که بومی بوده و این دو گزینه از گزینه هایی است که در دیدگاه بین المللی  به کشورهای پیشرفته نسبت داده میشه ایران رو به اون نقطه ی اوج پرش نزدیک میکنه .

در عرصه ی سیاست ظهور احزابی مثل دوم خردادیها و کارگزارانیها و شناخته شدن اونها و اینکه در اداره ی کشور چقدر قدرت دارند در حقیقت ریزش آفاتی بود که از درخت انقلاب تکانیده شد . همچنین هم اکنون دشمن سعی میکند که این دو حزب را در مقابل جمهوری اسلامی ایران نشان دهد  و اونها رو مخالف نظام کنونی معرفی کنند اما نمیدانند این حرکت آنها هرگز جواب نخواهد داد . چون همه ی احزاب ایران یکصدا حامی این انقلاب هستند و همه دست در دست هم دارند ببینید:

و حالا در گذر زمان درد ها و زجر های مظلومین جهان ثمره میدهد و انقلاب اسلامی ایران نمونه ای شده برای تمام جهان . رهبر انقلاب فرمودند : اینها خیال مى‏کردند که ما براى صدور انقلاب لشگرکشى خواهیم کرد؛ (در دیدار با مردم سمنان)

حالا انقلاب اسلامی در قلب افریقا در قلب آمریکای لاتین و در قلب تپنده ی جهان نفوذ کرده و دشمن را سخت نگران . اینک اسرائیل که دیگر خود را در پرتو دروغ هولوکاست پناهنده نمیبینه شمارش معکوس برای نابودی خودش رو با ایجاد جنگ لبنان و یا جنگ روانی میشمارد . 

دست مهر   مورالس رئیس جمهور بولیوی در دست دکتر احمدی نژاد

صدور انقلاب به تمام جهان ...

و اینک ظهور منتظریم ...

 

22بهمن امسال باز یک پیروزی دیگه . همونطور که 22بهمن سالهای پیش پیروز شدیم . ملت ایران برنده است .

------------------------------------------------------------------------------------------------------

پ . گ (پی گیر شوید)

1- صهیونیست ها که سالهاست به دنبال خراب کردن مسجدالاقصی هستند و میخواهند معبد سلیمان خیالی را جای آن بسازند تا به حال بیش از 100 بار به آنجا حمله کردند این بار که سال 2007 در عقاید تحریف شده ایشان سال پایان دوران است دیگر به هیچ صراطی مستقیم نمیشوند (قبلا هم نشده بودند!) و دارند آنجا را خراب میکنند . یا ایهاالمسملون اتحدوا

2- چند روز پیش با برنامه ی هیئت بلاگ و مجمع وبلاگ نویسان مسلمان رفته بودیم موزه ی عبرت . خیلی جالب انگیز ناک بود . اونهمه شنکنجه ی وحشیانه ی ساواک بر روی این مردم واقعا جای تامل داره . این انقلاب به اندازه ی اون درد ها و درد های مسلمین در طول تاریخ بنیه داره و ریشه داره .

این ضد انقلاب ها جالبه الکی عکس یه لباس خونی رو برداشتن و میخوان این نظام رو تغییر بدن . الکی داد و هوار میکنند . خیلی جالبه . این درد رو که مردم در شکنجه گاهها تحمل کردن اگر این ضد انقلابها در راه عقیدشون تحمل کنن اونوقت میشه بهشون فکر کرد . ولی شکنجه در اسلام راهی نداره . واینها در برابر اسلام پیروز نخواهند شد .

3- برنامه های هیئت بلاگ برای دهه ی فجر

یاعلی


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 85/11/18:: 8:36 عصر     |     () نظر

اینجا منم  صدامو میشنوی؟ اینجا دروغ معنا نداره . اینو میفهمی ؟ چه دنیای حقیقی باشه چه سایبر .راستی ها و درستیهای اسلام . من مسلمانم ... 

اما تو هر جا باشی دروغ میگی . آخه چرا ؟ صدامو میشنوی؟ یا پول امریکا و اسرائیل گوشت رو کر کرده ؟

-----------------------------------------------------

سلام . امیدوارم از ایام عاشوراو تاسوعا بهترین بهره ها رو برده باشید و درسی که باید ، گرفته باشید .

چند وقتیه که دشمنان اسلام توی فروم ها تالارهای گفتگو چت روم ها کامنت ها و... به طور وسیعی شروع به فعالیت کردن علیه مسلمین . براشون کاری نداره . یه پروفایل جدید یه اسم جدید و یه توطئه ی جدید ...

دروغ گفتن براشون هیچ کاری نداره. واقعا کاری نداره . واقعا . من نمیدونم برای بعضی ها چرا باور کردن این دروغ ها کاری نداره . واقعا کاری نداره . واقعا !

چند روز پیش مطلبی نوشته بودم با تیتر : دنیا در دست مومنین . شخصی به نام "والنتاینا" چند تا کامنت توهین آمیز برای اون مطلب گذاشته بود . بعد شخصی با اسم "دسته جمعی ها" اومده بود و از ولنتاینا حمایت کرد . این همون نوشته هاست که البته به دلیل توهین های ولنتاینا اون رو سیاه کردم. و در کامنت حذف کردم . البته پیامهای دیگه ی والنتاینا در آرشیو پیامها موجوده و آی پی اون در دسترسه . به زمان  و آی پی  دو نوشته دقت کنید :

پارسی بلاگ شماره ی آی پی کسانی که کامنت گذاشتن رو برای صاحب وبلاگ نشون میده . با توجه به اینکه آی پی شماره ی اختصاصی هر رایانه است متوجه میشید که هر دو پیام رو یک نفر نوشته. و چقدر هم خودش رو تحویل گرفته !  برای والنتاینا که به علما و رهبر و ... ناسزا گفته نوشته: ما نزدیک به 140 دانشجو در دانشگاهمان هستیم  شما رو دوست داریم !

میبینید چقدر راحت دروغ میگن . اینا راحت توی فرومها کلوبها با اسمهای جعلی میان و چرندیات منتشر میکنن . کاش سامانه ای نرم افزاری  طراحی بشه و آی پی اینها رو بیرون بکشه . که البته ما محتاج مدیران فرومها نباشیم .

البته با گسترش فرهنگ اسلام در اینترنت خود به خود انزوای دشمنان به وجود خواهد آمد .

یا علی

...........................

یک مطلب جالب : چرا از ساماندهی می ترسند؟


کلمات کلیدی: سایبر


نوشته شده توسط امین 85/11/11:: 4:6 عصر     |     () نظر

سلام.

چهارشنبه ی گذشته پورنگ(داریوش فرضیایی)و امیر محمد ( مجریان سیمای کودک شبکه ی اول سیما) وقتی چفیه ی رهبر و عکسهایی که ظهر اون روز با رهبر معظم انقلاب انداخته بودند رو در تلویزیون نشون دادند افرادی که از روی نادانی یا دانی! به انتشار شایعه ای در مورد سلامتی رهبرمعظم انقلاب پرداخته بودند رو ضایع کرد.

در حالیکه عده ای چشم و گوش بسته دیدار رهبرمان را در عید غدیر و همچنین دیدار با شرکت کنندگان هم اندیشی علماء اهل سنت و شیعه را نادیده و آرشیو !!! میپنداشتند دیروز فیلم دیدار رهبر عزیز با برخی از حاجیان صداوسیما در تلویزیون پخش شد.

این شایعه ادعای مایکل لدین سیاستمدار آمریکایی بود در تاریخ 20 دی منتشر شد  پیش از آن در 14 دی سایتی این شایعه را منتشر کرده بود .مایک بی دین ! گفته بود که رهبرمان نمی‌تواند به تنهایی از روی صندلی یا تخت خویش برخیزد! ...

به کوری چشم دشمنان مخصوصا مایک لدین ، رهبرمان سالم است و ما نیز فدائی او هستیم .اگر به لیست پایین نگاه کنید میبینید رهبرمان به صورت کاملا عادی و روال دیدار های خود را در طی همان روزها و روزهای قبل و بعد از شایعه داشتند . پس چرا عده ای «استغفرالله»  

26/ 10/ 85 دیدار دست اندرکاران مراسم حج با رهبر معظم انقلاب اسلامی

25/ 10/ 85 دیدار شرکت کنندگان در دومین همایش بزرگداشت ابن میثم بحرانی با رهبر معظم انقلاب اسلامی

21/ 10/ 85 دیدار آقای احمدی نژاد در آستانه سفر به کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و اکوادور با رهبر معظم انقلاب اسلامی

18/ 10/ 85 دیدار جمعی از اقشار مردم قم در روز سالروز عید سعید غدیر با رهبر معظم انقلاب اسلامی

03/ 10/ 85 مراسم تحلیف و اعطای سردوشی چهارمین دوره مشترک دانشگاههای افسری ارتش با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی

24/ 09/ 85 حضور رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی در پای صندوقهای رأی

22/ 09/ 85 دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی

19/ 09/ 85 دیدار نخست وزیر فلسطین و هیأت همراه با رهبر معظم انقلاب اسلامی 

13/ 09/ 85 دیدار رئیس جمهور گامبیا و هیأت همراه با رهبر معظم انقلاب اسلامی

12/ 09/ 85 دیدار نخست وزیر ترکیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی

07/ 09/ 85 دیدار رئیس جمهور عراق و هیأت همراه با رهبر معظم انقلاب اسلامی

04/ 09/ 85 مراسم تحلیف و اعطای سردوشی در دانشکده افسری دانشگاه امام حسین (ع) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی

04/ 09/ 85 مراسم بزرگداشت آیت الله میرزا جواد آقا تبریزی

01/ 09/ 85 دیدار کارگزاران سازمان حج و زیارت با رهبر معظم انقلاب اسلامی

چند روز استراحت و یک سرماخوردگی اینهمه جارو جنجال نداره . اصلا ببینم برای چی ما میگیم برای سلامتی امام زمان عج صلوات ؟‏ ایشون که امام زمانمون هستن . خب رهبر که به امام نمیرسن یعنی رهبر مریض نمیشن ؟ خب رهبر هم انسانه سرماخوردن حالا هم خوب شدن.

مایکل لدین اینقدر بدبخته که عزیز ما عموپورنگ که یک مجری برنامه ی کودکه اون رو ضایع میکنه :

     

     

 دیروز جمعه قسمتی از فیلم این دیدار  در سیمای کودک پخش شد . از اینجا داون لود کنید mb 3.5 

جالب اینجاست که این سیاست نداران! از حربه های تکراری استفاده میکنند شایعه ی جنگ برعلیه ایران و همچنین شایعه ی عدم سلامتی رهبر عزیز از شایعه های تکراری است که تا به حال جواب نداده . همچنین ملت ما هشت سال دفاع مقدس از سرزمین ایران اسلامی و رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت روح الله الخمینی (ره) را تجربه کرده اند . این ملت توکل بر خدا دارند و هیچ مانعی سد راه آنان نخواهد شد .

همچنین طبق روال هر سال برنامه ی مراسم عزاداری ایام شهادت امام حسین ع در حسینیه ی امام خمینی (ره) برگزار میشه .

--------------------------------------------

1- در همین مورد :

Fars News Agency : سلامتی رهبر انقلاب اسلامی از شایعات تا واقعیت

Fars News Agency : بازتاب گسترده خبر سلامتی رهبر انقلاب در رسانه‌های داخلی و خارجی

واکنش احمدی نژاد به شایعات اخیر این آرزو را به گور خواهند برد :: RajaNews.Com ::

2- دیشب تو خیابونها ترافیک مونده بودیم پشت دسته های عزاداری . با خودم گفتم برم تو وبلاگم بنویسم که چه معطلی خوبی بود آدم وقتی پشت دسته ها گیر میکنه و دیرش هم شده ناراحت که نمیشه هیچ خیلی هم کیف میکنه . چند دقیقه بعد که وارد کوچه ها شدیم دیدم که توی کوچه ها چقدر دسته راه افتاده . خدارو شکر امسال تو بسیاری از خیابونها و کوچه ها دسته عزاداری و مراسمه. انشالله خدا معرفتمون رو به امام بیشتر کنه .

2- گزارش تصویری از مراسم شب اول عزاداری در حضور رهبر حکیم انقلاب

RajaNews.Com    Fars News Agency


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 85/11/7:: 1:43 عصر     |     () نظر
احمدی نژاد خواب در تخت سلطنت!!!
غم این خفته چند، خواب در چشم ترم میشکند!

همین خفته ها :


رسولُ اللَّهِ صلى الله علیه وآله : إنَّ اللَّهَ جلّ جلالُهُ أوحَى‏ إلى الدنیا أن أتعِبی مَن خَدَمَکِ ، واخدِمِی مَن رَفَضَکِ .
پیامبر اعظم صلى الله علیه وآله : خداوند جلّ جلاله به دنیا وحى فرمود که : هر که تو را خدمت کند به رنجش درافکن و به هر که تو را دور افکند خدمت کن  (بخش 19 از کتاب منتخب میزان الحکمه )

-----------------------------------------

در همین مورد :  دیگر وبلاگها: + +   منبع:+ 

 


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 85/11/4:: 9:21 عصر     |     () نظر

سلام . "این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است (حضرت روح الله خمینی ره )" ... محرم بر شما تسلیت باد

نه خیر . مثل اینکه نمیشه بیایم یک مطلب غیر سیاسی بنویسیم . مطلب این دفعه در مورد "ابهام در حد" . درسته این مسئله ریاضیه . اما از شگفتیهای بعضیها  اینه که اینها از فرامیل( جمع فرمول!) "ریاضی در سیاست" استفاده میکنند . بنده در این قسمت قصد دارم به مبحث "ابهام در حد" بپردازم .

در ریاضی مبحثی وجود داره به نام حد . دوستانی که در دبیرستان ریاضی و تجربی بودن آشنا هستن و دوستانی که در دانشگاه چند واحد ریاضی گذرانده باشند باید آشنا باشند . اگر هم با حد کاری نداشتید ایرادی نداره . در حد بعضی مواقع جواب به دست نمیآید و در حقیقت به ابهام بر میخوریم . این مواقعی هست که جواب یکی از این حالات بشه :

1- صفر تقسیم بر صفر / 2- بینهایت تقسیم بر بینهایت / 3- بینهایت منهای بینهایت / 4- یک به توان بینهایت

در این حالت باید رفع ابهام کنیم. یعنی با تغیراتی در ظاهر مسئله کاری کنیم که جواب غیر از اینها بشه . البته جالبه که اصلا ابهامی وجود نداره ولی میتونی  صورت مسئله را به شکلی بنویسی که ابهام ایجاد بشه و این دقیقا همون کاریه که بعضی از اصحاب رسانه میکنند .

حالا ... اگر در این مسئله ما >یک گزینه را اصولگرایان و در راس آنها دکتر احمدی نژاد<  >و یک گزینه را وظایف محوله< در نظر بگیریم مسئله قابل بررسی میشه . "احمدی نژاد  و  وظایفش"

 

1- حالت اول صفر تقسیم بر صفر

یک عده از ابهام اول یعنی  صفر تقسیم بر صفر استفاده میکنند یعنی احمدی نژاد تقسیم بر وظایفش که همان صفر تقسیم بر صفر .

صورت کسر(صفر) : به این معنی که احمدی نژاد توانایی هیچ کاری رو نداره

مخرج کسر(صفر) : اصلا کاری نیست که نشه کرد اصلا مملکت داری کاری نداره

 

2- حالت دوم بینهایت تقسیم بر بینهایت

صورت کسر (بینهایت) : احمدی نژاد عالی ، یک ، کار درست اما

مخرج کسر (بینهایت) : وظایفشم خیلی زیاده اینهمه مشکل ، یعنی میتونه؟ یعنی فکر میکنی احمدی نژاد هنوز همون احمدی نژاد سوم تیره؟

 

3- حالت سوم بینهایت منهای بینهایت

احمدی نژاد(بینهایت) منهای وظایف (بینهایت)

احمدی نژاد عالی ، ماه ،مومن، یه دسته گل ، اصلا نابغه (بینهایت)  اما این وظایف خیلی سنگینه(بینهایت) احمدی نژاد از عهده ی اونها بر نمیاد. احمدی نژاد خیلی مَردمیه اما فقط حرف!

 

4- یک به توان بینهایت

یک آدم و اینننننننننهمه کار ؟ سریع اون یک رو از اون زیر بردار ! الان له میشه !!!

-----------------------------

برای اینکه نگید این چه استاد بدیه براتون یه نمونه سوال هم حل میکنم تا در پایان ترم مشکلی براتون پیش نیاد :D

حالت سوم:  بینهایت - بینهایت

این تصویری از یکی از روزنامه هاست اگه میخواهید بیشتر بدونید چیه این مطلب رو بخونید 

-----------------------------

رفع ابهام

حالا که این همه ابهام براتون پیش اومد چند نکته هم در رفع ابهام عرض کنم . چند نمونه از خدمات دولت‌ :

دقیق ترین و کارشناسی ترین تصمیمات را برای کشور، به نسبت، این دولت گرفته است. به لحاظ تحصیلات اصیل دانشگاهی وزن کارشناسی این دولت بالاتر از همه دولتهاست.

بنا بر اعلام رئیس بانک مرکزی سپرده های مردم 42 درصد افزایش پیدا کرده است. همچنین سیر ورود ارز به کشور اضافه شده است.

پارسال 12 میلیارد دلار وارد کشور شده است. 101 درصد تقاضا برای سرمایه گذاری اضافه شده است. برای اولین بار در طول تاریخ کشور طی یک سال یک میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی عملیاتی شد.

بعد از 50 سال است شعار خصوصی سازی و کاهش دولت ، برای اولین بار دولت نهم تصویب کرد که توسعه سرمایه گذاری دولت ممنوع است، مگر در موارد استثنایی.

یکی از معضلات کشور ما این است که 40 میلیارد دلار واردات داریم، 4 میلیارد دلار صادرات. این برای پنج شش سال قبل است. در اولین سال فعالیت ، دولت نهم ، 2 میلیارد دلار از برنامه جلو زد.هیچ سالی برنامه محقق نشد، نه برنامه دوم و نه برنامه سوم. اولین سالی بود که برنامه محقق شد.

دولت نهم درطول 10 ماه ،  700 میلیارد تومان از هزینه های مصرفی کم کرد.

بیست سال بود کشاورز محصولش را تحویل می داد، هشت ماه بعد پولش را می گرفت. بعضی وقتها پنج سال بعد خرده و باقی مانده پولش را می گرفت. در پایان سال گذشته دولت متمم بودجه داد و بخشی از بدهیهای دولت به کشاورزان از سال 72 تا 84 را یک جا پرداخت. سیستمی را تنظیم کرد که یک ریال هم هزینه دولت بالا نرفت. کشاورز در پنج شش قلم کالای اصلی که دولت باید بخرد، به روز پولش را می گیرد. که این تحول در کشاورزی است.

از 2700 تصمیمات و مصوبات ،  60 درصد اجرایی شده است. بعضی ها احداث یک سد است. این سد در مسیر افتاده است و تا مطالعات تمام بشود و بودجه تصویب بشود و مشاور و پیمانکار بیاید، این زمان می برد.

اگر میخواهید توضیحات بیشتری رو بخونید به سخنرانی دکتر احمدی نژاد در جمع نمایندگان تشکلهای دانشجویی سری بزنید که این مطالب هم از اونجا برداشت شده.

-----------------------------

حساب آنهایی که دروغ و لجن پراکنی میکنند با خداست  و انشالله در همین دنیا جواب خواهند گرفت .  آنهایی که این دورغ ها منتشر کنند چگونه در برابر این عمل جوابگو خواهد بود.پناه می برم بر خدا. انشالله در مورد خدمات دولت و توطئه ی دشمنان برای کوبیدن دولت و همچنین بی توجهی ما به این توطئه ها مطلبی خواهم زد.

یا علی


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 85/11/1:: 4:11 عصر     |     () نظر