سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

تحولات این جند روز در ایران و مخصوصا در نزدیکی خانه های تهرانی ها ، ملت ایران را آماده ی یک تحول بزرگ می کند . میرحسین موسوی قطعا اولین کسی خواهد بود که به خاطر آشوب و ریختن خون چند ده نفری که هفته پیش از مردم و بسیج در تهران به شهادت رسیدند در دادگاه باید جواب گو باشد . در حقیقت موسوی اولین مسئول جمهوری اسلامی ایران خواهد بود که به خاطر پشت کردن به سابقه ی انقلابی اش باید در برابر چشم مردم جواب بدهد . یقینا پس از وی دیگر مسئولین سابق ایران مانند حجاریان ، ابطحی و ... که هم اکنون در بازداشت به سر می برند محاکمه خواهند شد .
رهبری روز قبل در نماز جمعه تهران مطالبی رو فرمودند که بسیار با اهمیت بود . امام خامنه ای با اشاره به آشوب های اخیر تاکید کردند : "این وضعیت دشمنان را به طمع انداخت و تصور کردند که در ایران هم می توانند همچون برخی کشورهای کوچک با چند ده میلیون دلارِ یک سرمایه دار صهیونیست، انقلاب مخملی کنند اما مشکل اصلی این دشمنان نادان این است که هنوز هم ملت ایران را نشناخته اند."
خب این سخنان اشاره به تلاش برخی برای ایجاد انقلاب مخملی و رنگی در ایران داره که سخنان رهبری ناظر به شکست این تلاش هاست . رهبری  همچنین در مورد مناظره ها فرمودند که اتهام فساد مالی به آقای هاشمی و ناطق زده نشده بلکه به بستگانشون زده شده که میشه پیگیری کرد و درست فرمودند چون دکتر به این دو نفر اتهام نزدند بلکه به فرزندانشون توپیدند. البته آقا امروز بعد از اینکه از هاشمی حمایت کردند فرمودند که آقای هاشمی و دکتر با هم اختلاف نظر دارند که نظر آقای رئیس جمهور به رهبری نزدیک تره .
به نظر بنده رهبری از این صحبت هاشون میخواستند اینو بفهمونند که این جریان جدید و جوان یعنی آقای احمدی نژاد نظرات انقلابی تری دارند و نظرات آقای هاشمی دیگر کارآمد نیست. در عین حال آقا از هاشمی حمایت کردند . چون تفکرات به انحراف رفته ی هاشمی دیگر به درد نظام نمی خوره و البته یک شبه هم نمیشه هاشمی و نفوذ چند ده ساله اش از نظام را حذف کرد و باید طی سال های آینده همینطور که طی این 4 سال دست نفوذ ایشون قطع شد از بین برود .
رهبری بخش زیادی از سخنانشان را به موسوی اختصاص دادند و متهم کردن دولت به دروغگویی توسط برخی نامزد ها و بعضی دیگر از کارهای میرحسین مانند آشوب های خیابانی را محکوم کردند .
رهبری فرمودند که اگر به مسئولیت اصلی این اغتشاشات بر عهده ی فرماندهان پشت  پرده است و اگر خاتمه نیابد رهبری صریح تر سخن خواهد گفت.
اما جالب است امروز میرحسین موسوی به جای تبعیت از رهبری ، باز هم به اغتشاشات دامن زده و حتی در جلسه ی شورای نگهبان نیز حاضر نشد .وزیر اسرائیل وزیر امور استراتژی اسرائیل نیز با اعلام حمایت از موسوی وی را عامل ایجاد یک انقلاب جدید در ایران دانست .
به نظر می رسد موسوی به عنوان عامل اصلی اغتشاشات باید در ماه های آتی در برابر مقامات بین المللی پاسخگوی دلایل انقلاب مخملی که با هدایت اسرائیل در صدد اجرای آن بود باشد و به دنبال آن دیگر مقامات غرب زده و در انتها هاشمی رفسنجانی -به عنوان کسی که رهبری دیروز ایشان را مخالف نظرات چهار ساله ی دولت نام بردند- پاسخگوی تمامی این اغتشاشات باشند.


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 88/3/30:: 10:34 عصر     |     () نظر

تلاش اصلاح طلبان برای ایجاد انقلاب رنگین
چند هفته قبل ، و قبل از اوج گرفتن لجن پراکنی های سه نامزد رقیب دکتر احمدی نژاد ، مقاله ای در خبرگزاری ها منتشر شد و  از تلاش برای ایجاد انقلاب رنگی توسط اصلاح طلبان پرده برداشت . هر چه به انتخابات نزدیک می شدیم و سخنان و موضع گیری های نماینده ی کانون قدرت و ثروت اصلاح طلبان یعنی موسوی را می شنیدیم بیشتر به قصد شوم آنها یعنی کودتا و انقلاب رنگین پی می بردیم. حالا بعد از برگزاری انتخابات تحرک مخالفین نظام در داخل و خارج از کشور برای پروژه ی براندازی نرم بیش از پیش آشکار شده که در این پست وبلاگ لازم دونستم در این مورد مطالبی رو خدمت شما عرض کنم .
در مقاله ی منتشره که به تحلیل انقلاب های رنگی در بعضی کشورها و سپس به تلاش برای انقلاب رنگی در ایران پرداخته شده به نوع و مراحل این انقلاب ها اشاره شده است.(متن کامل این مقاله که به قلم رضا سراج کارشناس مسائل سیاسی به رشته ی تحریر در آمده است در سایت خبرگزاری فارس موجود است : جنگ روانی انتخاباتی یا زمینه سازی برای انقلاب رنگین ) 1 این مقاله قبل از برگزاری انتخابات در خبرگزاری ها منتشر شده که اکنون به نظر میرسد قسمت هایی از این مقاله به واقعیت پیوسته است که بنده در ادامه به قسمت هایی از آن اشاره میکنم.
انقلاب نارنجی اوکراین پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری
آمریکا برای تسلط بر مناطقی از جهان که از لحاظ سیاسی و یا جغرافیایی بسیار با اهمیت هستند مخصوصا طی سالیان اخیر چندین انقلاب رنگین را سازماندهی کرده که انقلاب های زیر از جمله ی آنهاست که با حمایت و دخالت مستقیم آمریکا (مانند بنیاد سوروس) صورت پذیرفته است :
الف- انقلاب گل رز گرجستان (انتخابات مجلس گرجستان)
ب-انقلاب لاله‌ای قرقیزستان(انتخابات مجلس)
ج- انقلاب نارنجی اوکراین(انتخابات ریاست جمهوری)
همانطور که اشاره شد این انقلابها انواع مختلفی داشته که آشوبهای  18 تیر 78 و یا پروژه قرقیزستانیزه کردن انتخابات هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی که در سال 1383 رخ داد ، از همین نوع است(که مقاله ی مذکور این مورد را به طور کامل شرح داده) دادستان کل کشور سه سال قبل نیز اعلام کرد که آمریکا به دنبال انقلاب رنگی در انتخابات ایران است.2 حال انقلاب نارنجی اوکراین به دلیل ارتباط با بحث ریاست جمهوری مشابه انتخابات اخیر ایران است که در ادامه به بحث در این زمینه می پردازیم.  فرآیند انقلاب نارنجی در اوکراین به شرح زیر است:
1 - تزریق کمک‌های مالی امریکا و غرب به مخالفان دولت اوکراین
2 - انجام عملیات مشروعیت قهقرایی با متهم نمودن دولت اوکراین به خشونت ترور مخالفان فساد مالی، اداری و سیاسی
3 - القاء نا کار آمدی دولت.
4 - تصویر سازی مطلوب از یوشچنکو(نامزد مورد حمایت غرب) و مخدوش نمودن چهره یانوکویچ توسط رسانه‌های امریکایی و غربی
5- جابجایی افکاری عمومی از طریق پخش شایعه مسموم کردن یوشنچکو توسط دولت یانوکویچ
6 - القاء تقلب در انتخابات توسط دولت.
7- مخالفت با اعلام نتیجه انتخابات و فراخوان مخالفان به نافرمانی مدنی و مبارزه منفی
8 - انعکاس گسترده تحولات اوکراین توسط سی ان ان، بی بی سی و یورو نیوز و هدایت افکار عمومی در این کشور.
9- بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و اشغال اماکن دولتی.
مقایسه ی انقلاب رنگین اوکراین و انقلاب رنگین شکست خورده ی اصلاحات
با مقایسه ی حرکت های براندازانه بنیاد سوروس در ایران (که عوامل آن مانند هاله اسفندیاری و کیان تاجبخش و ... چند سال پیش دستگیر و فیلم اعترافات آنها از صداوسیما پخش شد )3 و حرکات این بنیاد آمریکایی در کشورهای هدف و همچنین فرآیند انقلاب نارنجی اوکراین در زمان انتخابات ریاست جمهوری آن کشور و شباهت آن با حرکات اصلاح طلبان در ایران به یک نتیجه میرسیم و آن تصمیم قدرت طلبان برای بازگرداندن مافیای قدرت و ثروت بر عرصه ی حاکمیت کشور به وسیله ی انقلاب رنگی (انقلاب سبز) در ایران است .
1-آمریکا همیشه پشتیبان اصلاحات و جریان برانداز در ایران بوده است که با دستگیری عوامل بنیاد سوروس دیک چنی در ایران این پشتیبانی مالی مستقیم قطع شد . اما آمریکا همیشه حامی اصلاح طلبان ایران بوده است . همانطور که جرج بوش رسما در دو نطق رادیویی و تلویزیونی اعلام کرد که حامی اصلاح طلبان ایران است ( این نطق از صداوسیما نیز پخش شد) مشخص است که جریان مخالف بدون هماهنگی با آمریکا هیچ کاری را انجام نمیدهد و این یعنی در تزریق کمک‌های مالی امریکا و غرب به مخالفان دولت هیچ شکی باقی نمی ماند . حتی قبل از انتخابات اخیر سیدمحمد خاتمی در دیدار محرمانه ای که با هیئت آمریکایی مستقر در مصر داشته به آنان تاکید کرده که آمریکا قبل از برگزاری انتخابات نباید از اصلاح طلبان به صورت علنی حمایت کند .4
2- جریان برانداز همچنین طی تبلیغات انتخاباتی، دولت را به خشونت، فساد مالی، اداری و سیاسی متهم نموده است  در حالی که این دولت در مقایسه با دولتهای قبل جزء پاک ترین دولت ها بوده ، نشان از هماهنگی سخنان جریان برانداز به نمایندگی موسوی با اصول براندازی نرم آمریکایی دارد .
3- میرحسین موسوی به عنوان نماینده ی قدرت طلبان در انتخابات ریاست جمهوری  که با حمایت مستقیم هاشمی رفسنجانی رئیس باند بزرگ قدرت طلبان به عرصه آمده بود ، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته برای القاء ناکارآمدی دولت ، بحث دروغ گویی و ناکارآمدی دولت نهم را به میان آورد (البته بیشتر رضایی بحث ناکارآمدی دولت و کروبی بحث خرافه گرایی دولت را در پیش گرفته بودند) و تیم موسوی نیز به دنبال آن اقدام به انتشار میلیونی مطالبی برای القای دروغگویی و ناکارآمدی دولت مبادرت کرد .
موسوی (نماینده ی قدرت طلبان) ، کروبی و رضایی به طور بی سابقه ای در رسانه ی ملی با قانون شکنی در مناظره ها ،  دولت وقت را دروغ گو نامیدند و موسوی نیز با عصبانیت به مجری برنامه در این باره اعتراض کرد . این حرکات در سی سال گذشته انقلاب بی سابقه بوده و زیر سوال بردن تمامی خدمات دولت توسط نامزدها دقیقا در جهت القاء ناکارآمدی دولت صورت گرفته است .
4- ویژگی چهارم جریان های برانداز دنیا تصویر سازی مطلوب از نامزد مورد نظر و مخدوش نمودن چهره ی رئیس جمهور رقیب است . این مورد طی چهارسال گذشته به طور مستمر صورت پذیرفت. رسانه های اصلاح طلب طی فرایندی 4 ساله که در یک ماه گذشته شدت گرفت با حمله به دکتر احمدی نژاد وی را شخصی خرافی،توهمی، دروغ گو، و بی خرد نشان داده و نامزد مطلوب خود یعنی موسوی را فردی صادق و پاک نشان دادند. این حرکات در این سی سال بی سابقه بوده و دقیقا همسو با روند جریان براندازی نرم و انقلاب رنگین تجربه شده ی آمریکایی است . 
5- در انقلاب رنگین اوکراین  جابجایی افکاری عمومی از طریق پخش شایعه مسموم کردن یوشنچکو توسط دولت یانوکویچ صورت گرفت که این روش در ایران نیز کلید خورد اما با شکست مواجه شد و آن ترور نمایشی اطرافیان موسوی بود. 5   همچنین چندی پیش شایعه شد بمبی که در یکی از هواپیماهای مسافرتی خنثی شد مربوط به هواپیمایی بود که محمد خاتمی در آن بوده که این مسئله از سوی مقامات مسئول تکذیب شد .
6- القاء تقلب در انتخابات توسط دولت مهمترین بخش این فرآیند است . در انتخابات اخیر برخلاف انتخابات گذشته القاء تقلب در انتخابات توسط دولت به صورت مقطعی و گذرا مطرح نشد ، بلکه جریان مخالف در پس القائ این مسئله آشوب های خیابانی، حمله به مردم و حکومت را در دستور کار خود قرار داد . همانطور که قبل از برگزاری انتخابات ، رئیس قدرت طلبان یعنی هاشمی رفسنجانی با ارسال نامه ای به رهبری ، وی را تهدید به آشوب کرد . حجت الاسلام رسائی (یکی از نمایندگان مجلس) با ابراز تاسف از این نامه ،نامه ی هاشمی را جرقه ی آتش انقلاب مخملی دانست .6  و این مسئله تا جائی پیش رفت که همسر هاشمی پس از رای دادن به موسوی و توصیه به رای دادن به وی ، از مردم خواست در صورت تقلب! به خیابانها بریزند . جالب اینجاست معاون رییس جمهور آمریکا نیز با مداخله آشکار در امور داخلی ایران صحت انتخابات ایران را مورد تردید قرار داد 7
7- مخالفت با اعلام نتیجه انتخابات و فراخوان مخالفان به نافرمانی مدنی و مبارزه منفی جزء مواردی است که علنا موسوی در بیانیه ی خود که در روز شنبه منشتر شد به آن اشاره کرده است . نکته ی تامل برانگیز این است که انقلاب رنگین اصلا در نظر مخالفان نظام امر بدی به نظر نمی رسد . حجاریان (تئوریسین اصلاحات) اسفندماه گذشته گفته بود که انقلاب رنگی دموکراسی را به ارمغان می آورد !‏!! 8
8- انعکاس گسترده تحولات ایران توسط سی ان ان، بی بی سی و خبرگزاری های مخالف و هدایت افکار عمومی در این کشور از جمله حرکاتی است که در این چند روز اخیر مخصوصا پس از پایان رای گیری توسط بی بی سی فارسی با قدرت در حال پیگیری است  9
9- بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و اشغال اماکن دولتی نیز مسئله ای است که امروز در برخی خیابانهای تهران قابل مشاهده است . این آشوب ها با حمایت مستقیم آمریکا انجام می پذیرد که همانطور که در خبرهای پخش شده از صداوسیما آمد ، مسئولین آمریکایی و اروپایی مردم را به انجام این اغتشاشات دعوت کرده اند . 10
قابل توجه این که رهبر انقلاب امروز در دیدار با آقای موسوی ، وی را به آرامش و پیگیری مطالباتش از طرق قانونی دعوت کرده و فرموده اند : شما با این گونه افراد متفاوت است و لازم است کارها را با متانت و آرامش پیگیری کنید.  11

در این میان چیزی که بسیار با اهمیت به نظر می رسد این است که همسویی کامل و علنی اصلاح طلبان برای براندازی نرم و انقلاب مخملی در ایران با استکبار جهانی ، چهرهی واقعی اصلاحات آمریکایی را برای مردم  بیش از پیش  روشن ساخته و برای همیشه دست اصلاح طلبان را برای تصدی بر امور کشور قطع خواهد کرد .  چرا که این حور انقلابات همیشه به فضل الهی در ایران شکست خورده و این بار نیز انشالله با شکست مواجه شده و برای همیشه دست منحرفین داخلی از کشور را قطع خواهد نمود.
------------------------------------------------
1- http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8803091230
2- http://www.magiran.com/npview.asp?ID=1232928
3- http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=455777
4- http://jahannews.com/vdcb59bs.rhba5piuur.html
5- http://www.entekhab10.net/1388/03/-10-13.php
6- http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8803201152
7- http://www.farsnews.com/files/8803250058.html
8- http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8803200331
9- http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=546833
10- http://hamrah.persiangig.com/irib/NaArami.wmv
11- http://www1.farsnews.com/newstext.php?nn=8803250352


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 88/3/25:: 5:42 عصر     |     () نظر

به چه کسی رای میدهم ؟
یک کم دیر شد اما لازم بود . که بگم بنده به عنوان یک وبلاگ نویس به چه کسی رای میدهم !
با چند مطلب و نکته سعی میکنم مطالبم رو برسونم. قصد ندارم زیاد صحبت کنم . تبلیغات انجام شده . مناظره ها صورت گرفته و دیگه حرفی برای گفتن باقی نمانده . جدا و واقعا هیچ حرفی باقی نمانده !  دیروز به یکی از نزدیکان میگفتم که زیاد برای این افرادی که حامی موسوی هستند ناراحت نباش . یک عده از اونها همان هایی هستند که گفتند چرا انقلاب کردیم و از انقلاب ناراحت بودند . زمان جنگ هم با جنگ مخالف بودند . از این جور آدمها در دوست و ‏آشنا و فامیل حتما دارید . این آدمهایی که امروز دکتر احمدی نژاد رو دروغ گو می نامند  همانهایی هستند که در این سی سال ساز مخالف می زدند و حتی با رهبری نیز مخالف بودند که طی چند روز پیش رگه هایی از آن مخالفت دوباره منتشر شد که از این مسئله میگذرم . البته یک عده کثیری از طرفداران موسوی کسانی هستند که در این جنگ روانی مبهوت شده اند و حامی موسوی شده اند که انشالله با نمایان شدن حقیقت و پیروزی حق بر باطل اونها هم با حقیقت همراه خواهند شد .

 

1- دکتر احمدی نژاد در این چهار خدمات بسیار زیادی انجام داده که آمارهای اقتصادی اون به عنوان مثال در وبلاگ دولت اسلامی ( http://dolate-eslami.blogfa.com/ ) موجوده و بنده از ذکر آنها خودداری میکنم.این دولت از تمام جنبه ها از دولت های قبلی پیشرفت بیشتری برای ایران اسلامی به ارمغان آورده.
2- اصلی ترین دلیل که مردم 4 سال پیش به دکتر رای دادند  روحیه ضد مافیایی دکتر بود . که دکتر در راه مبارزه با فساد و مافیا در این 4 سال موفق بوده .
3- جمهوری اسلامی ایران به خاطر داشتن رهبرانی شجاع و ضد استکباری نیاز به مدیر و رئیس جمهوری ضد استکباری داره و دکتر هم از وقتی بر سر کار اومد همان راه را ادامه داد . جملاتی مانند اینکه اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود که دکتر آن را بیان کرد و امثال این حرکات که مخالفان آن را ماجراجویی می نامند ، دقیقا همان جملاتی است که امام و رهبری می گویند یعنی جمله ای مانند اینکه اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود  دقیقا جمله ی امام (ره) است .
4- زمینه سازی حکومت جهانی نیاز به مدیران حکیم داره که مستقیم با حکمت در ارتباط باشند و در یافتن حق از باطل اشتباه نکنند . که قبلا در این مورد در وبلاگ مطالبی نوشته بودم .
و...
اینها تنها گوشه ای دلایل بنده برای رای دادن به دکتر حکیم احمدی نژاد است . خبر ها حاکی از آن است که مافیای قدرت و ثروت آماده ی حرکات غیرمنطقی است . چند روز دیگر همه چیز مشخص خواهد شد . باید هوشیار بود . انقلاب اسلامی ایران وارد مرحله ی جدید می شود . باید با کمترین هزینه بیشترین استفاده را ببریم .
یا علی / حجت الاسلام صدیقی: رای به احمدی نژاد همانند جهاد در راه خداست


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 88/3/21:: 12:47 عصر     |     () نظر

 انقلاب اسلامی ایران در سی ام سال خود دکمه ی refresh خود را فشار داد تا این بار نشان دهد که به روز آوری نیروهای متعهد و متخصص با همان اصول اولیه چه طور امکان پذیر است . تا نشان دهد برخی لینک های کهنه دیگر به درد نمی خورند چرا که سایت های ارجاع داده شده قبلا فروخته شده اند و این لینک های خراب به ناکجاآباد دهکده ی جهانی میروند . انقلاب رفرش شد تا نشان دهد می تواند ملی باشد و نیاز به سرور های آمریکایی ندارد . نشان داد انقلاب آماده ی آپ گرید شدن است .
چهارشنبه مناظره موسوی و دکتر احمدی نژاد ... و اعلام بخش کوچکی از مفسدان اقتصادی توسط دکتر احمدی نژاد ... موج اصلاح طلبی  هاشمیسم شکست ...
روزهای قبل از مناظره روزنامه های اصولگرا جو جامعه را برای این مطلب آماده می کردند : 

روزنامه ایران روزنامه وطن امروز

همزمان با اوج گرفتن همسویی تحرکات ضدانقلاب با حامیان موسوی، ستاد موسوی رسما دستور به ایجاد آشوب های خیابانی داد . به نظر می رسد اصلاحات هاشمی می خواهد خاطره ی سید ابوالحسن بنی صدر را در سید میرحسین موسوی تکرار کند چرا که وزیر اسبق کشاورزی و حامی موسوی گفته است که اگر احمدی‌نژاد دوباره رئیس‌جمهور شود باید چادر به سر از ایران فرار کنیم  . و این یعنی تکرار تاریخ .  
حامیان اندک موسوی این بار به روی مردم شمشیر کشده اند و در خیابانها و اماکن به مردم حمله میکنند و این یعنی پایان اصلاحات .
دیروز مطلع شدم یکی از دوستان عزیزم به جرم در دست داشتن تصویر دکتر احمدی نژاد در خیابان مورد ضرب و شتم قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده . واقعا چه کسی فکرش را میکرد پایان هاشمیسم (هاشمی+ایسم) با درگیری و حمله به ملت باشد ...
انقلاب اسلامی که در 22 بهمن به پیروزی رسید در 22 خرداد88 انشالله با انتخاب دوباره ی دکتر احمدی ژاد ، از چهره ی قدرت طلبان پرده خواهد انداخت و آمریکا که در گذشته میزبان شاهنشاه بود این بار باید پذیرای اصلاح طلبان قدرت طلب باشد (که البته قسمتی از این اصلاح طلبان طی چندین سال گذشته به تدریج از کشور فرار کرده اند) ... و آینده از آن مستضعفان خواهد بود ، نه مستکبران ... این انقلاب متعلق به پابرهنگان است .

------------------------------------------------------------------------------------
شنبه :روزنامه ایران : گزارشی از فعالیت های انتخاباتی خانواده هاشمی رفسنجانی

چهارشنبه : روزنامه وطن امروز : خاندان هاشمی علیه احمدی نژاد


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 88/3/17:: 11:42 صبح     |     () نظر

سلام . والسلام . دو روز قبل همایش دوم خرداد در حمایت از موسوی و با حضور خاتمی در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد . امروز فیلم این مراسم رو از فارس نیوز دانلود کردم . و برای لحظه ای گریستم ...
مجلس گناه ... پناه بر خدا ... برای یک لحظه احساس کردم این فیلم از مراسم مجلس پارتی گروه های شیطان پرستی است و یاد مستند شوک که از شبکه سه پخش میشد افتادم... آهنگ تند همراه با بالا و پایین پریدن دختران و پسران ...

همایش دوم خرداد حامیان موسوی
پخش ترانه های تند و بالا و پایین پریدن دختران و پسران و رقصیدن - فیلم آن را از اینجا دانلود کنید

همایش دوم خرداد حامیان موسوی
ابروهای معروف به ابرو شیطانی 

همایش دوم خرداد حامیان موسوی
موهای با رنگ های خاص از مدهای رایج شیطان پرستان

همایش دوم خرداد حامیان موسوی 
استفاده از انگشتر در انگشت اشاره (نماد یکی از گروه های منحرف جنسی)

اصلا دوست ندارم در این زمینه صحبت کنم. البته هرکس ابرو شیطونی درست کنه و یا به حالت اکس پارتی های شبانه برنامه برگزار کنه و یا موهای خودش رو شبیه شیطان پرستان بکند حتما شیطان پرست نیست و البته در ایران هنوز شیطان پرستان نتونستند عقاید خودشون رو منتشر کنند اما ... اما ترویج هر مد و علامت و نشانه های هر فرقه و گروهی اولین قدم آن گروه برای نفوذ به افکار و عقاید است . و اگر جوانان امروز از مد های شیطان پرستی استفاده می کنند اصلا بدین معنا نیست که آنها شیطان پرست هستند بلکه این مد ها اولین قدم گروهای شیطان پرستی غربی برای ترویج رسم و رسوم و آداب و سپس تفکرشان است .

راستی جمعه همایش دانشجویان حامی دکتر احمدی نژاد بود . اگر تصاویر اون همایش رو ببینید متوجه تفاوت ها خواهید شد . یادمه جمعه به خاطر ایام فاطمیه برای احمدی نژاد به جای دست زدن ، صلوات میفرستادیم . جمعه رو هیچ وقت از یاد نمی برم ... میان صحبت های دکتر به جای دست زدن سینه میزدیم و یا حسین میگفتیم ... یا زهرا میگفتیم گریه میکردیم و سینه میزدیم ... نه پارچه سبر به خودمان آویزان کرده بودیم نه دین را ابزار تبلیغات کرده بودیم ... خداوند با ماست ... انشالله

وَ إِذا قیلَ لَهُمْ لا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ قالُوا إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ (11) أَلا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَ لکِنْ لا یَشْعُرُونَ (12) 
 و چون به آنان گفته شود: «در زمین فساد مکنید»، مى‏گویند: «ما خود اصلاحگریم.» بهوش باشید که آنان فسادگرانند، لیکن نمى‏فهمند./سوره مبارکه بقره

 ------------------------------------------------------------------
کلکسیون اهانت به رئیس‌جمهور توسط حامیان موسوی در حضور خاتمی 
فیلمی از همایش سالگرد دوم خرداد 
ابراز تاسف آیت الله مهدوی کنی از نطق تلویزیونی موسوی :کاش مرده بودیم و این حرفها را نمی شنیدیم
+راستی وقتی تصاویر همایش دوم خرداد رو دیدم یاد تجمع بدحجابان در میدان مادر افتادم که برای امام حسین با چه وضع اسفباری عزاداری گرفته بودند و عاشورا را تحریف کردند وبعد از آن امت حزب الله در همانجا پاسخشان را داد ...


کلمات کلیدی: شیعه


نوشته شده توسط امین 88/3/4:: 2:47 عصر     |     () نظر
   1   2   3      >