سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

آرشیو پرشین بلاگ

باچه کسی جنگیدیم جمعه، 2 بهمن، 1383 - منتظر

---------------------------------------------------

سلام  . عید قربان بر شما مبارک باد.

اگه شد این ماه یک باره دیگه هم آپدیت میکنم.

 < یکی را از بزرگان به محفلی اندر همی ستودند و در اوصاف جمیلش مبالغه میکردند. سر برآورد و گفت :من آنم که من دانم.>

 ..........................................................................................................

لبَّیک اللهم لبَّیک ، لبَّیک لا شریک لک لبَّیک ، انَّ الحمد و النعمة لک والملک ، لا شریک لک لبَّیک .

حج حاجیا مبارک . خوشا بحال اونهایی که الان در سفر حج تمتع هستن.

تا اونجایی که میدونم ثبت نام برای حج عمره هنوز ادامه داره . و ثبت نام کنندگان سال دیگه به حج عمره مشرف میشن. ... لطفا برین از اونایی که سفر حج رفتن بپرسین . حتما به این مطلب اعتراف میکنن که هیچ سفری و هیچ زیارتی بالاتر از این دیدار نخواهد بود. به نظر من که کسانی که نرفتن باید هرچه زودتر برن . کاری هم نداره . حج عمره ۲ هفتس . یعنی ما توی کل زندگیمون این همه وقت تلف میکنیم  گناه میکنیم و چه کارها که نمیکنیم؛ ۲ هفته نمیتونیم وقت بگذاریم برای سفری که تمام زنگی در اونه؟. یعنی باید یک تکه آهن کوچک بنام سیم کارت (چهاصد هزار تومنی) رو بر یک سفر بزرگ انسان سازی (چهار صد هزار تومنی) ترجیح بدیم؟

ثبت نام از دانش آموزان( دوم و سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی) برای تشرف به حج عمره آغاز شد. ثبت نام کنندگان تابستان سال آینده به سفر حج مشرف میشوند.

یک مطلب هم میگم خودتون قضاوت کنین. تا به حال شهر ری به زیارت حضرت عبد العظیم حسنی رفتین؟ دیدن چه گنبد و بارگاه و چه تشکیلاتی داره . بقیع بر سر مزار حضرت امام حسن مجتبی (ع) چه طور؟ ... آیا باورتون میشه که بارگاه یکی از نوادگان امام حسن این طور ولی بارگاه امام حسن (ع) اون طور باشه . ایا شما فکر میکنین برای ما که این تشکیلات رو برای حضرت عبد العظیم حسنی ترتیب دادیم قابل تحمله که بقیع رو اون طور ببینیم ؟ 

،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،٬،

لینک

 این نامه ها هم خیلی جالبن . روی آنها کلیک کنین و صفحات جدید را از بالای صفحه قسمت فایل گزینه ی سیو از !  رو انتخاب کنین و هر صفحه رو سیو ! کنین تا بعد از دیس کانکت ! شدن ((به ترتیب زیر)) بخونین.

۱-  نامه اى از نسل سوم براى بچه هاى جنگ

۲-  از نسل اول به نسل سوم

۳-  جواب نامه / نامه ای از نسل سوم به نسل سوم

 =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

استراحت

در اینجا یک سایت معرفی میشه که در اون لطیفه های جالبی  هست . خوبیش اینه که لطیفه های فرستاده شده همه از توی صافی رد شده و سالم هستند.

لطیفه های رسانیک

یک ساعتِ فلَش هم در اینتر نت گذاشتم و در کنار صفحه لینک کردم . جالبه خواستین داون لود ! کنین .

مساجدی که در پدیده ی تسونامی سالم ماندند. مسجد

><><><><><><>><><><><><><><><><><><><><><><><

یک سوال

شما فکر میکنین در جنگ تحمیلی ما با عراق جنگیدیم؟

۴۴ کشور رسما اعلام کردن که ما به صدام کمک کردیم . از  ۱۱  کشور اسیر داشتیم . اگه طرف حساب عراق بود که فاتحش تو همون دو سه ماه اول خونده بود. عراق با تمام دنیا به ما حمله کرد . چه کمک هایی که به عراق کردن .

کمک های اقتصادی :  آمریکا ۵ میلیارد دلار  به صدام وام بلا عوض داد. شش کشور خلیج فارس  ۳۰ میلیارد دلار  به صدام پول دادن . کویت  ۷ میلیارد دلار  به صدام پول داد . بحرین  ۴ میلیارد دلار  به صدام پول داد. عربستان روزانه ۳۵۰ هزار بشکه نفتش رو میفروخت پولش رو میداد به صدام.

به ما چی؟ کاش کمک نمیکردن . میرفتیم سیم خار دار بخریم به ما نمیدادن.

کمک های نظامی :  فروش شش فروند هواپیمای ترابری سی بی او به عراق . فروش شش فروند جت کوچک . شصت فروند هلی کوپتر . ۱۰۳ فروند هلی کوپتر هیوز . ۴۵ فروند هلی کوپتر بزرگ .  موشک ضد تانک تاو . سیستم موشکی دفاعی قوی و ...

جنگ نابرابر یعنی چی؟ این کمکها رو اون داشت ما نداشتیم .

کمک های اطلاعاتی . سر لشگر وفیق سامرایی از فرماندهان صدام میگوید: من عکس های که از طریق ماهواره امریکا از اهداف نظامی ایران تهیه شده بود را شخصا دیدم. ما در این عکسها به راحتی میتوانستیم  تصویر سربازانی که در پادگانهای آموزشی ایران در حال آموزش بودند را مشاهده کنیم . حتی کسی که در رژه دست و پایش را اشتباه حرکت میداد مشخص بود  .  هنگامی که کارخانه سیمان را بررسی میکردیم براحتی تعداد کیسه هایی که بر روی کامیونها بارگیری میشد را شمارش میکردیم. من گمان نمیکنم کمک هایی که آمریکا به ما کرده است را به هیچ کشور دیگری حتی اسرائیل کرده باشد.

جنگ ما با عراق بود؟ . حالا سربازان ما چی داشتن . اولین کسانی که به جبهه اعزام شدند تعریف میکنند که ما گلوله سهمیه داشتیم . یک دونه صبح بزنیم یک دونه ظهر بزنیم یک دونه شب. که عراقی ها بدونن اینجا کسی هست .

دیگه بسه. که مظلویت همیشه ادامه نخواهد داشت . خداوند در قرآن میفرماید که وارثان زمین هستند. به امید ظهور امام زمان (ع)  

 ..........................................................................................................

آسوده باش

..........................................................................................................

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط امین 85/8/6:: 7:33 عصر     |     () نظر

آرشیو پرشین بلاگ

داستان انقلاب  یکشنبه، 25 بهمن، 1383 - منتظر

---------------------------------------------------

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سلام ... این پیام امروز ۱۵/۱۲/۸۳ به این نوشته اضافه شده است.

 

همه با هم

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

سلام .

ماه محرم ماه  احیای اسلام فرا رسید امیدوارم در این ماه موعود بیاید و اسلام را دوباره زنده کند .

شهادت مرد دین٬ عین فداکاری٬ کسی که امام زمان (عج) در باره ایشان فرموده اند <اگر روزگاران مرا به تاخیر انداخت و تقدیر الهی مرا از یاری تو بازداشت ونبودم تا با آنانکه با تو جنگیدم بجنگم و با آنانکه به دشمنی تو برخاستند به دشمنی برخیزم (در عوض) هر صبح و شام بر تو ندبه و زاری میکنم و بر تو بجای اشک خون گریه مینمایم> ٬ حضرت امام حسین (ع) را به شما تسلیت میگم.

بیایید از خدا بخواهیم و دعا کنیم که  طالب بدم المقتول بکربلا   رو زودتر برساند. الهی آمین

من ایندفعه میخوام در مورد ۲۲ بهمن بنویسم . مخصوصا هم بعد از ۲۲ بهمن اومدم تا اینکه شما یادتون باشه که یاد انقلاب اسلامی ایران فقط مخصوص ۱۲ تا ۲۲ بهمن نیست و تنها در ۱۰ روز از ۳۶۵ روز سال نباید از اون یاد کنیم.  انقلاب اسلامی ایران یک تحول ساده نبود ٬ تنها یک رویداد سیاسی نبود بلکه خیلی مهمتر از اینها بود  . حالا بیشتر در این مورد صحبت میکنم . مطمئنم که از این صحبتها خوشتون میاد.

انقلاب اسلامی ایران مقدمه و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) بود.

اگر زمان رو تقسیم کنیم ٬ از زمان حضرت آدم تا ظهور امام زمان (عج) یک واحد و از زمان ظهور تا پایان حکومت معصومین ۱۰ واحده . در روایات هست که بعد از حضرت مهدی (عج) حضرت امام حسین (ع) حکومت میکنن به مدت۴۰۰۰ سال و تمام امامان دوباره رجعت میکنن و هر کدام پس از فوت دیگری را غسل و کفن داده تا به اخر که حضرت علی (ع) به مدت ۵۰۰۰۰سال حکومت میکنند و بعد دوباره حضرت مهدی (عج) حکومت میکنند و شهید میشوند که پایان حکومت هست و این تفکر متداول که فکر میکنند امام زمان (عج) مدت کمی حکومت میکنند و بعد دنیا تمام میشود اشتباهه .

 اگر دوران قبل از ظهور امام زمان (عج) رو شب قرض کنیم و دوران بعد از حکومت امام زمان (عج) رو روز ٬ انقلاب اسلامی مانند بین الطلوعین هست . (بین الطلوعین زمانی در شبانه روز است که شب تموم شده ولی روز هنوز شروع نشده )

                      یک واحد                                              ده واحد

حضرت آدم (ع) ــــــــــــــــــ ظهور امام زمان (عج)ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ پایان

                     شب      بین الطلوعین    روز

در اینجا یک حدیث از امام محمد باقر (ع) میگم . ولی در اول بدونین که به ایران زمین ما در روایات مشرق زمین ٬ دیلمان٬ خراسان٬طالقان ٬ قم ٬قزوین میگویند.چون اون موقع نقشه درستی نبوده ٬میدیدن که مخاطب کجا رو میشناسه به همونجا اشاره میکردند.

امام باقر (ع) فرموده اند :

<  کانّی بقوم قد خرجوا من مشرق یطلبون الحق فلا یعطونه فیطلبونه فلا یعطونه فاذا راو ذلک فوضعوا سیوفهم علی عواتقهم یعطونه فلا یقبلونه حتی یقوموا لا یدفعونها الّا الی صاحبکم قتلاهم شهدا امّا اِنّی لَو ادرکت لَا ستَبقَیتُ نفسی لصاحب هذا الامر .>

معنی :<   میبینم قومی را که خروج میکند از مشرق زمین (ایران زمین) طلب حق میکنند ٬حق را به آنها نمیدهند ٬مجددا طلب حق میکنند ٬حق را به آنها نمیدهند .وقتی اینچنین میبینند دست به اسلحه میبرند. می آیند تا با آنها سازش کنند دیگر قبول نمیکنند. این قیام تثبیت میشود از بین نمیرود تا به دست صاحب شما برسد . هر که در این مسیر کشته بشود شهید است ٬ اگر من آن زمان را درک کنم خودم را برای ظهور آخرین حجت خدا آماده میکنم .   >

این طور فهمیده میشه که طلب حق اول قیام سال ۴۲ و طلب حق دوم انقلاب سال ۵۷ و دست به اسلحه بردن همون ۸ سال دفاع مقدسه . منظور از اینکه میان با اونا سازش کنند دیگر قبول نمیکنند همین چراغ سبزهاییه که آمریکا به ما نشون میده که میگه بیاین برای آزادی و ... ولی این نظام پای کلام امام (ره) ایستاده و قبول نمیکنه. این انقلاب تثبیت میشه .تا این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل میشه و اینکه هر که در راه این انقلاب جان بده شهید است .

روایات زیادی در مورد ایرانیان اومده  که اگه میخواهین مطالعه کنین میتونین به کتاب میزان الحکمه تالیف آیت الله ری شهری مراجعه کنید.

دفعه بعد در مورد اینکه . چه کنیم تا ظهور بر پا شود . و مقایسه انقلاب امام حسین (ع) و انقلاب امام زمان (عج) صحبت میکنم.

 یک مطلب هم در مورد اینکه من دیدم به خاطر تهدیدات آمریکا بعضیا میترسن و ناراحتن. اولا اینکه:

 آیت الله خامنه ای در تیر ماه  سال ۱۳۷۱ فرمودند : << کاری که دشمن از لحاظ فرهنگی دارد میکند٬ یک تهاجم فرهنگی قتل عام فرهنگی و شبیخون فرهنگی است . >>

امام خمینی (ره) فرموده اند : << ما از حصر اقتصادی نمیترسیم ؛ ما از دخالت نظامی نمیترسیم ؛آن چیزی که ما را میترساند وابستگی فرهنگی است . استقلال و موجودیت هر جامعه از استقلال فرهنگ آن نشات میگیرد و ساده اندیشی است که گمان شود با وابستگی فرهنگی استقلال در ابعاد دیگر یا یکی از آنها امکان پذیر است. >>

دشمن میدونه که از راه حمله نظامی نمیتونه (( ایران )) رو به دست بیاره برای همین دست به حمله فرهنگی برده و ما اگه از این امر بی خبر باشیم و از رهنمودهای رهبر راهنمای ایران دور باشیم  خطر بزرگی مارو تهدید میکنه.

ببینین بیگانگان چی میگن: (از کتاب شبیخون فرهنگی)

دیوید کیو   یکی از ماموران سازمان سیا میگوید:  مهمترین حرکت در براندازی جمهوری اسلامی ایران تغییر فرهنگ فعلی ایران است و ما مصمم به آن هستیم .(هویت ص ۱۸)

شجاع الدین شفا از متواریان ضد انقلاب و وابسته به دربار پهلوی میگوید: اصولا استراتژی جدید ما مبارزه فرهنگیست . ما باید بینش مردم را عوض کنیم تا جمهوری اسلامی ساقط شود.(نفوذ و استحاله ص ۲۶ )

کلاوسون رئیس تحقیقات موسسه ی سیاست های خاور نزدیک واشنگتن ٬انقلاب اسلامی را به عنوان مهمترین خطر عقیدتی یاد کرده و میگوید : جمهوری اسلامی یک خطر عقیدتی به حساب می آید که نمیتوان ان را سبک شمرد.( کیهان ۳۰/۴/۷۷)

دوما اینکه ما در این ۲۶ سال به تجهیزات نظامی دست پیدا کردیم . مثلا همین تازگیا بود که اسرائیل گفته بود که میخواد حمله کنه . ما گفتیم اگه چنین کاری کنه ذرات خانه های اتمیش تو هدف ما هست و به اونها حمله میکنیم . فرداش اسرائیل گفت ما قصد حمله به ایران را نداریم.

امیدوارم از این همه صحبتهای من خسته نشده باشید . ولی باید با واقعیت آشنا بشیم. تا دفعه ی بعد . در جلسات عزاداریتون ما رو فراموش نکنین. از همه مومنان واقعی التماس دعا دارم. 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط امین 85/8/6:: 7:32 عصر     |     () نظر

آرشیو پرشین بلاگ

یک خاطره از مادر شاه جمعه، 20 آذر، 1383 - منتظر

---------------------------------------------------

سلام به دوستانم   .  امروز مثل دفعه های قبل اومدم که کمی بنویسم. امیدوارم که توجه کنید .

-----------------------------------------------------------------------------------

پیرو واقعی

شهادت امام صادق (ع) بر شما تسلیت باد. کاشکی امام شناسی میکردیم کاشکی میرفتیم زندگینامه ی بزرگان دین مثل امامان رو میخوندیم کاشکی کاشکی ...

من در اینجا فقط به یک حدیث اکتفا میکنم . انشاالله شما خودتون بیشتر وقت میگذارین تا با شناخت کامل پیرو دینمون باشیم.

امام صادق (ع) فرمودند : گناه اگر پنهانی صورت گیرد جز به گناهکار ضرر نمیزند و اگر آشکارا انجام شود و به آن اعتراض نگردد به جامعه زیان خواهد رسید.

من در جایگاهی نیستم که بخوام تفسیرو تحلیل کنم ولی میدونم که ما به فرموده ی اماممون توجه نمیکنیم. ما باید امر به معروف و نهی از منکر انجام دهیم . باید اول با احکام اون آشنا بشیم بدونیم کجا باید و کجا نباید این کار رو انجام  بدیم. بگذریم .

-----------------------------------------------------------------------------------

چه کسانی بر ما حکومت میکرند؟

 امروز میخوام خاطره ای رو از مادر شاه براتون بگم. خوب گوش کنین :

مادر شاه میگه:  در یک مجلس شام خصوصی(در آمریکا) که من و شاه و زنش در آن بودیم محمد رضا  یک سری جواهرات فوق العاده نفیس و منحصر به فرد در دنیا را به ژاکلین کندی هدیه داد ژاکلین چنان تحت تاثیر سخاوتمندی محمد رضا قرار گرفت که در جلوی همه ی میهمانان بلند پایه محمد رضا را بوسید   و چند لحظه بعد هدایا را باز کرد و جواهرات را به گردن آویخت . جواهرات شامل یک سری کامل گردنبند برلیان ٬ گل سینه ی الماس ٬دستبند جواهر نشان٬ انگستر الماس ٬گوشواره های برلیان بود. (ببین چه سوغاتیایی). در برابر این سخاوتمندی بزرگ و بی نظیر ٬کندی یک تابلوی نقاشی آبرنگ به فرح هدیه داد گفت این نقاشی از کارهای من در دوران تحصیلم است .(  ببخشید خب خندم گرفت کاردستیاشو داده... ) ژاکلین یک کروات رنگ و رو رفته ی دسته دوم هم به محمد رضا هدیه داد.

دیدین؟ مادر شاه گفته٬ نه من. خودتون قضاوت کنین .

شما میدونین شاه هیچ اختیاری از خودش نداشت. صبح به صبح که میومد سرکارش دستور اون روز رو از سفارت آمریکا میگرفت . یه روز صبح اومد سر کارش دید یه کاغذ رو میزشه نوشته تو باید زنت رو طلاق بدی.زنگ زد سفارت پرسید گفت راسته من باید طلاق بدم؟ گفتن بله. جرات نکرد به زبان بیاره ولی تو دلش گفت: خاک تو سر شاهی که اختیار زنش رو هم نداشته باشه.

بریم کتاب بخونیم . تا بدونیم چه خبره بوده. بدونین کتاب هم مثل دارو میمونه. باید درست باشه.  

-----------------------------------------------------------------------------------

امروز اخبار چی گفت؟

امروز در اخبار شنیدم که وزارت بهداشت آمریکا اعلام کرده آمار بیماران بیماریهای افسردگی در آمریکا بالا رفته به طوریکه این آمار طی ۱۵ سال گذشته ۳ برابر شده مخصوصا افراد زیر ۱۸ سال . این از امریکا . در اروپا هم که ۲۰ درصد نوجوانانشون زیر خط فقرند دیگه مجالی برای افسردگی باقی نمیمونه. بازم باید حسرت به قول خودمون خارجی ها رو بخوریم؟

-----------------------------------------------------------------------------------

انقلاب ما معجزه الهی بود.

۲۱ بهمن سال ۱۳۵۷

حکومت نظامی در تهران در ساعت ۴ بعد از ظهر اعلام شد.رژیم گفت میزنم میکشم . تانک آوردن سرباز اسرائیلی آوردن میخواستن آخرین زهرشونو بریزن . مسئولین وقت (آقای هاشمی.مقام معظم رهبری.شهید بهشتی.شهید مطهری) جمع شدن مدرسه علوی خدمت امام خمینی (ره) . گفتن حکومت نظامی ساعت ۴ بعد از ظهره شما چی میفرمایید؟ مردم تو خونه ها باشن یا بریزن تو خیابونا؟. امام فرمودن چند لحظه به من وقت بدید.در رو میبندن سجاده پهن میکنن نماز میخونن. همه منتظر بودن تا دستور امام رو بشنوند .در باز شد. امام فرمودند حکومت نظامی نداریم.مردم بریزند تو خیابونا.

این دستور امام به گوش مرحوم آیت الله طالقانی رسید. آیت الله طالقانی که سالها در سیاه چالهای رژیم بود رژیم رو خوب میشناخت. زنگ زد به امام گفت: امام ٬ این دفعه بد تصمیم گرفتن میزنن مردم رو میکشن . شما از دستورت برگرد بذار مردم نیان تو خیابون . امام فرمودند همونی گفتم. هر چی آیت الله طالقانی استدلال میاوردن امام میفرمودند همانی که گفتم. امام دید خیلی اصرار میکند یک جمله گفت : آقای طالقانی از کجا معلوم این دستور من باشد. گوشی از دست آیت الله طالقانی افتاد پایین. گفت بریزید تو خیابون که این دستور امام زمان است.

۲۱ بهمن ریختن مردم تو خیابون همان و ۲۲ بهمن پیروز شدن همان.

همه شما میدونین طوفان شن در طبس نیز معجزه ی الهی بود. اون شبی که اون حادثه در طبس رخ داد یک چوپانی در اطراف صحرای طبس بود. میگفت همون شب من دیدم نوری را که از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به طرف طبس می آمد.

-----------------------------------------------------------------------------------

من واقعا معذرت میخوام از این آشفتگی مطالبم  . چون من ماهی یک بار به روز میکنم برای همین میخوام کل مطالبم رو تو یه روز آپدیت کردن بگم برا همین هی خط کشی میکنم.  ----------

دوستان من خداحافظ همتون باشه.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط امین 85/8/6:: 7:27 عصر     |     () نظر

آرشیو پرشین بلاگ

برچسب نوشابه ی کوکاکولا پنجشنبه، 14 آبان، 1383 - منتظر

---------------------------------------------------

یک هشدار 

چندی پیش در وبلاگ ریحانه نبی http://reihanehnabi.persianblog.com   مطلبی نوشته شده بود درباره ی شرکتهایی که از اسراییل حمایت میکنند و نوشته بود :    نخریم . گلوله ایست به گلوی کودک فلسطینی  . در میان این شرکتها نام شرکت کوکا کولا به چشم میخورد.

حالا شما اینو داشته باشین ببینین چی میگم :

بر چسب یک نوشابه ی کوکاکولا رو بکَنین. بر چسب حالت شیشه ای داره . برچسب رو بچرخونین و رو به نور بگیرین تا نوشته ها از پشت معلوم بشه. از پشت بخونین.

کلمه ی کوکا کولا به انگلیسی نوشته شده ولی وقتی از پشت بخونین به عربی یک چیزی نوشته که من خجالت میکشم بخونم.

من کلمات رو به صورت جدا مینویسم چون خجالت میکشم بنویسم. نوشته شده:

 ل     ا      م       ح       م         د               ل      ا          م         ک        ه 

خوندین؟ پس بگین مرگ بر اسرائیل   لعنت بر اسرائیل . خداوندا ما رو از شر شیاطین حفظ کن.

این عکسها هم از یک محصول کوکا کولا بر گرفته شده که یک شرکت ایرانی برای ایران تولید میکنه برای همین من همه ی برچسب رو توی وبلاگ نگذاشتم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 این برعکس قبلی هستش

 

 

 

 

 

 

.........................................................................................................


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط امین 85/8/6:: 7:23 عصر     |     () نظر

آرشیو پرشین بلاگ

جهان در انتظار توست جمعه، 10 مهر، 1383 - منتظر

---------------------------------------------------

بسم الله الرحمن الرحیم 

بقیه الله خیر لکم ان کنتم مومنین ... یا مهدی (عج) ۱۱۷۱ سال تولدتون مبارک باشه .

یا مهدی جهان در انتظار توست ...

در آیین زرتشت از او به نام »سوشیانت« یا »سوشیانس« (نجات دهنده ی بزرگ جهان) و در میان یهودیان به نام »ماشیع« (مهدی بزرگ) و در آیین هندی به نام »آواتارا« و در آیین بودایی به نام »بودای پنجم« و در میان برهمائیان به نام »ویشنو« و در کتاب شاکمونی از کتب مقدس دادتک برهمائیان به نام »آخرین وصی ممتاطا« (محمد) و در کتاب پاتیکل به نام »راهنما« (هادی مهدی) تعبیر نموده اند. و اهالی صربستان در انتظار »مارکوکرالیویچ« وساکنان جزایر انگلستان در انتظار »آرتور« و ایرانیان باستان در انتظار »گرزاسپه« و یونانیان در انتظار »کالویبرگ« و اقوام اسکاندیناوی در انتظار »اودین« و اقوام اروپای مرکزی در انتظار »بوخص« و اقوام آمریکای لاتین در انتظار »کوتزلکوتل« و چینی ها در انتظار »کرشنا« به سر می برند.

از کتاب : گفتگویی که به عشق انجامید(موسسه ی موعود)

.........................................................................................................

قدرتهای جهان دیگه راهی برای نجات ندارن  . قدرت امام زمان نمایان شده .نسیم عدالت ولی عصر احساس میشه . مهدی (عج) در راهه صدای پای اسب حضرت لرزه به تن کافران انداخته نمیدونن چیکار کنن  هی مسلمون میکشن هی حمله میکنن کم آوردن احساس میکنن دنیا داره تموم میشه قدرت داره از دستشون خارج میشه  گیجن.

..........................................................................................................

یا مهدی (عج) ما منتظریم ... شیعه منتظره ... شیعه با بقیه فرق داره ... شیعه بقیع دیده شیعه کربلا دیده  شیعه یه دختر سه ساله دیده که از غصه تموم موهاش سفید شد و دق کرد . شیعه منتظر ظهوره منتظر مهدیه تا بیاد و انتقام خون حسین رو بگیره . این طالب و بدم المقتول بکربلا؟


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط امین 85/8/6:: 7:14 عصر     |     () نظر
   1   2      >