سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

چند روز پیش سایت العربیه به نقل از یک منبع ایرانی اقدام به جعل یا تحریف یک حدیث و انتشار آن و انتساب آن به افکار ایرانی کرد و در ادامه ی این خبر، سایت العربیه سعی در رد برخی از اعتقادات شیعیان نمود .
طبق خبر سایت العربیه که بدون منبع دقیق آمده، انتخاب اوباما رئیس جمهور جدید آمریکا، قبلا در احادیث وعده داده شده بود و ائمه ی معصومین از انتخاب این فرد بسیار خوشحال هستند ! و البته اوباما بعدا برای کمک به امام زمان (عج) بزرگترین لشکر جهان را سازماندهی خواهد کرد !!!
انتساب چنین تفکراتی به شیعیان و مردم ایران توسط چنین سایتی نشان از یک هدف عمده دارد و آن این است که محور تفکر و تحلیل مسائل روز جهان را در پیچ و خم های این چنینی گم کرده تا شوک انتخاب اوباما به ریاست جمهوری آمریکا فرصت تحلیل درست را از مردم بگیرد .
این شایعه تا آنجایی پیش رفت که سایت فردا نیوز این خبر را با تحریف بیشتری منتشر کرد تا حدی که از خبر العربیه و انتخاب اوباما با عنوان ظهور حضرت مهدی نام برد یعنی ایرانیان اوباما را نعوذبالله امام زمان میدانند!!!
به راستی اینکه اگر باراک حسین اوباما از نژادی ایرانی باشد یا اینکه پدر او اهوازی و یک شیعه بوده است و یا حتی اگر در احادیث چیزی شبیه ویژگیهای اوباما آمده باشد -که نیامده- فرقی در سیاست های شیطان بزرگ پیش خواهد آورد و واقعا اوباما طرفدار سیاستهای آخرالزمانی و ولایتی ایران اسلامی خواهد شد؟
بهتر است با نگاه دقیق تری به مسئله نگاه کنیم .

yes we can بله ما میتوانیم 

-اوباما یک سیاه پوست است و انتخاب یک سیاهپوست و به نظر آمریکاییها یک "نژاد پست" چیز عجیبی است .
-اوباما با شعار "تغییر" به عرصه ی انتخابات آمد و بزرگترین دلیل پیروزی او همین شعار و نظرات او برای برگرداندن نیروهای آمریکایی از عراق به آمریکاست. عراقی که دولت بوش میکوشد با قبول تمامی ضررهای بزرگ و بی نظیر آن حتی الامکان در عراق باقی بماند تا وعده های آخرالزمانی خود برای تسلط بر دنیا را از دست ندهد.
-اوباما جمله ی "ما میتوانیم" را سرلوحه ی کار خود انتخاب کرده است . این شعار قبلا توسط احمدی نژاد استفاده شده بود و شعاری است که مبنای نظری آن از مام راحل(ره) گرفته شده و در برابر عقب ماندگی ها و استکبار جهانی مطرح شد تا ایرانی بداند که میتواند  در برابر امریکا بایستد... حالا چرا خود این استکبار امروز محتاج شعار ما میتوانیم شده است ؟
مواردی که از نظر گذشت جای بحث و بررسی را در مورد اوباما و چرایی انتخاب اوباما توسط سیاستمداران و مردم آمریکا به وجود می آورد.

شکست اهداف مسیحیت صهیونیستی (اوانجلیست)
یهود قبلا به خوبی توانسته بود در دین مسیحیت تحریف به وجود بیاورد طبق این تحریفات ، جرج بوش و روئسای قبلی که طبق سیاستهای یهود ِ قدرتمند در آمریکا، با شعارهای جذاب آخرالزمانی وارد صحنه شده بودند طرح آماده سازی برای جنگ آرمگدون را در دستور خود داشتند طبق تحریفاتی که در انجیل صورت گرفت و بعد ها به دینی به نام شاهدین یهوه یا همان مسیحیان صهیونیست معروف شد به مردم آمریکا قول داده شد که تا سال 2007 میلادی مسیح(ع) ظهور خواهد کرد ! و برای این ظهور و بازگشت باید مقدماتی چیده شود از جمله اینکه مراسم خاصی باید در قدس انجام پذیرد و مسجدالاقصی تخریب و معبد سلیمان بنا شود و حکومت صهیونیست ها تشکیل شود بعد از این اتفاقاتی خواهد افتاد و دشمنان مسیحیت و یهودیت یعنی مسلمانان در سطح وسیعی کشته خواهند شد و...
سریع از مطالب میگذرم تا حق مطلب بیان شود . بوش که به دروغ، خود را از طرف خداوند موظف به تدارک جنگ آرماگدون اعلام میکرد در جهت زمینه سازی ظهور مسیح(ع) به عراق و افغانستان حمله کرد برای همین بود که ایران را محور شرارت نامید و ایران را به ساخت بمب هسته ای متهم کرد. اینکه این وعده ها محقق نشد و آخرین حربه ها مثل جنگ سی و سه روزه ی سال 2006 نیز نتوانست به این وعده ها ی دروغین و تحریف شده جامه ی عمل بپوشاند بحث دیگری است اما اینجامهم این است که مردم آمریکا و کشورهای دیگر که منتظر این وعده ها بودند نه تنها با شکست و دروغین بودن آمال های تحریف شده ی دینی خود مواجه شده اند بلکه تمام نظام غرب اعم از نظام فرهنگی مثل آزادی های فردی و جنسی و نتایج مهلک آن، نظام سرمایه داری و اقتصادی که بحران اقتصادی کم نظیر را برای دنیا به وجود آورده و دیگر نظام های شکست خورده مثل تفکر اومانستی و سکولار غرب و شیطان بزرگ که پوچی و آمار بالای خودکشی را برای غرب در مقایسه با دیگر نقاط دنیا به بار آورده است ، این نشان از یک برزخ و رستاخیز بزرگ برای مردم آمریکا و دیگر کشورهای جهان است که در گذشته ی خود و راه حل های متفکران انسان محور غربی یک بازنگری کرده و چشم به یک سخن جدید بیاندازند...
حقیقتا چرا بعد از دویست سال تجربه ی برنامه ریزی شده و مطالعه شده حالا شعار تغییر و شعار ما میتوانیم رای اول خود را آن هم برای یک کنیایی و سیاه پوست که به گفته ی نیوزویک اوباما اگر به چندین سال قبل برگردیم یک برده ای بیش نخواهد بود ، انتخاب اول مردم آمریکا می شود؟(1)
تفکر باطل غربی و شیطانی با صبر و مقاومت سربازان اسلام در ایران اسلامی و دیگر نقاط جهان شکست خورد و از صحنه ی روزگار کنار میرود که به فرموده ی قرآن کریم: جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا ...

دکتر احمدی نژاد و تلاش برای رسیدن به تمدن اسلامی
دکتر احمدی نژاد در همین راستا بود که اخیرا از دانشمندان و علمای فن خواست که به سرعت نظام اقتصادی نوینی بر پایه ی تفکر اسلامی و نه تفکر شکست خورده ی غربی بنا کنند ، دکتر احمدی نژاد بنا بر راهنمایی و اشارات رهبری در حقیقت میکوشد با بازسازی ایران اسلامی در همه ی و ایجاد وتبیین روشهای اسلامی برای حکومت در همه ی ابعاد، این حرکت را جلوی چشمان مردم جهان از جمله امریکا که به دنبال یک روش جدید بر پایه ی حقیقت و خدامحوری است قرار دهد تا زمینه سازی ظهور امام عصر (عج)را با ایجاد یک تمدن اسلامی(2) فراهم سازد . نه اینکه مثل دولت قبلی یعنی دولت آقای خاتمی با شعار گفتگوی تمدنها ، اسلام را در نظام غرب حل و نابود کند...
change تغییردکتر احمدی نژاد در سخنرانی های متعدد سعی دارد راه رسیدن دستان مردم ایران به دستان مردم آمریکا را فراهم سازد و تمام تلاشهای انجام شده به این دلیل است که امروز ملت ایران و دانشمندان و علما و دانشجویان و همه ی مردم با دستان پر آماده ی ارائه ی این تمدن غنی اسلامی به تمدن رو به افول غرب است.
دکترین نظام جمهوری اسلامی ایران امروز به دنبال نفوذ سیاسی در آمریکای لاتین یا دیگر کشورها نیست بلکه میخواهد به چشمان جستجوگر مردم دنیا برای یافتن حقیقت پاسخ دهد.
اوباما هم اکنون میراث دار تمام خرابی ها ی نظام شیطانی است که امروز بیرون زده است . و بهتر است برای جبران آن همانطور که دکتر احمدی نژاد در پیام تبریک خود به اوباما نوشت روبه سوی انبیاء و دستورات الهی بیارود ... ولی ایا اوباما اینچنین خواهد کرد؟
سالهای آتی نشان میدهد که اوباما در خروج از عراق به راستی به دنبال ساختن مجدد امریکا بر پایه ی درست است یا دوباره به دنبال راه های صهیونیستی و استکباری و دزدی مالها و جانهای انسانها خواهد رفت . آینده خواهد دید که امریکا و دموکراتها به دنبال یافتن راه الهی و بازگشت به دین هستند یا با روشهای جدید میخواهند به یهود برای تسلط بر جهان کمک کنند .
اینکه یهود برای اولین بار در سرسپردگی نامزد ریاست جمهوری آمریکا شک کرد و اینکه وقتی اوباما در کنفرانس آیپک از اسرائیل حمایت کرد آرامشی برای اسرائیل به وجود آمد نشان از یک حرکت جدید دارد ...اسرائیل امروز آنقدر ضعیف شده است که نمیداند آیا رئیس جمهور جدید آمریکا 100 در صد حافظ منافع اسرائیل هست یا نه و خود این شک کردن یعنی پایان کار اسرائیل.
آیا اوباما تجربه ی جدید بر پایه ی خدامحوری بنا خواهد کرد یا بر پایه ی انسان محوری؟
البته همانطور که در تحلیل ها آمده است: شرایط جمهوری اسلامی در برابر امریکا از محکماتی است که قابل تغییر نیست. اگر تغییری است، باید در رفتار و کردار امریکا باشد. تغییری که تنها با اقرار رئیس‌جمهور امریکا بر حضور غاصبانه صهیونیست‌ها در فلسطین و تلاش در جهت تحقق حقوق مردم فلسطین قابل قبول است؟ آیا اوباما این مسیر را طی خواهد کرد؟! زهی گمان باطل!
--------------------------------------
(2) مطالب مرتبط :  پروفسور مولانا : انتخابات اخیر آمریکا خالی از بحث و تفکر حول مسائل بنیادی اندیشه سیاسی و اقتصادی  و  در مقابل پر از شعار درباره مسائلی مانند مالیات، آموزش و پرورش، بهداشت، سقط جنین و... بود.
(1)از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامى در دیدار مسؤولان نظام 6/8/83 : ما یک انقلاب اسلامى داشتیم، بعد نظام اسلامى تشکیل دادیم، مرحله‏ى بعد تشکیل دولت اسلامى است، مرحله‏ى بعد تشکیل کشور اسلامى است، مرحله‏ى بعد تشکیل تمدن بین‏الملل اسلامى است. ما امروز در مرحله‏ى دولت اسلامى و کشور اسلامى قرار داریم؛ باید دولت اسلامى را ایجاد کنیم.
در همین زمینه : دولت نهم، گذار به دولت اسلامی / جنجال و هیاهو علیه دولت اسلا‌می


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 87/8/17:: 9:17 عصر     |     () نظر