سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

سلام . اینجا بزنگاه تاریخ است . جاییکه قرار است تمام کفر در برابر تمام اسلام صف آرایی کند . و بگو از کدامین قبیله ای ... و قس علی هذا
انقلاب اسلامی ایران راه را برای بشریت هموار کرد تا به امام برسند ... و اینک در میعادگاه نهم، احمدی نژاد نمایشگاه عدالت برپا کرد نمایشگاهی که رهبری، روبان سبز آن را قیچی کرد  تا اینکه هر کس خواست این نمایشگاه را ببیند و خود انتخاب کند که با حسین است یا با یزید ... و البته اگر با یزید بود  الی وقت معلوم  فرصت امتحان داشته باشد و توبه ...اگر حُر می بودی خود را نجات میدادی ... وگرنه هنگامه ی جنگ که فرا رسد این بار حسین ابن علی ها به مسلخ نخواهند رفت بلکه قیامتی برپا خواهد شد به اندازه ی انتقام گیری ِ تمام مظلومین تاریخ  و وای بر ما اگر در این محشر کبری در صف یزید باشیم  که اینک انتقام تاریخ  را  مهدی موعود خواهد گرفت ...

رهبری در دیدار با هیئت دولت2/6/1387 : "استکبارستیزى - که معناى ویژه‏ى انقلابى خودش را دارد - در این دولت تشخص و تمیّز پیدا کرد. معناى استکبارستیزى دشمنى کردن با دولتهاى دنیا نیست، معنایش دشمنى کردن با استکبار است. استکبار - از هر دولتى و از هر نظامى سر بزند - آفتِ براى بشریت است. البته امروز امریکا و صهیونیزم مظهر استکبارند؛ لیکن هر جا، هر کس، هر دولتى و هر مجموعه‏اى که نسبت به دیگران استکبار بورزند، آفتى در جامعه‏ى بشرى و در نظام زندگى انسان به وجود مى‏آورند "

و تو اگر احمدی نژاد را این وسط ببینی و به لباس و کاپشن او گیر دهی می فهمم که هیچ نمی فهمی چرا که این دولت به فرموده ی رهبری خط قرمزی کشید که مبنا دست بشریت قرار  گیرد . نه اینکه احمدی نژاد خط قرمز باشد بلکه احمدی نژاد بنا بر خواست الهی خط قرمز استکبار و استضعاف را روشن کرد تا من و تو فرصت انتخاب آگاهانه داشته باشیم و بنویسیم که از کدامین قبیله ایم .

امام خمینی (ره) 4 خرداد 58 قم :  " امروز روزى است که خداى تبارک و تعالى به ما آزادى و استقلال مرحمت فرموده است، و ما را با این آزادى و استقلال امتحان مى‏کند. ما را آزادى مرحمت فرموده است که ببیند در این آزادى ما چه مى‏کنیم. ما مستقل شدیم و خداوند به ما این مرحمت را فرمود تا ما چه بکنیم: آیا ما هم از مستکبرین باشیم یا از مستضعفین؟ هر فرد، مى‏شود که مستکبر باشد و مى‏شود مستضعف باشد. اگر من به زیر دستهاى خودم، ولو چهار نفر باشد، تعدى و تجاوز کردم و آنها را کوچک شمردم، بنده خدا را کوچک شمردم، من مستکبرم و او مستضعف؛ و مشمول همان معنایى است که مستکبرین و مستضعفین هستند. اگر شما کسانى که زیر دستتان هست ضعیف شمردید و به آنها خداى نخواسته تعدى کردید، تجاوز کردید، شما هم مستکبر مى‏شوید. و آن زیردستها مستضعف. ببینیم ما از این امتحان، از این بوته امتحان چطور بیرون مى‏آییم. آیا سرفراز بیرون مى‏آییم یا گردن کج و شکسته؟ آیا ما با بندگان خدا به طورى که خداى تبارک و تعالى امر فرموده است رفتار مى‏کنیم؟ حالا که آزاد شدیم، آزادى را وسیله براى خدمت به خلق و خدمت به خالق قرار مى‏دهیم. یا آزادى را براى مخالفت با خدا و استکبار بر مردم؟."
خیلی علاقه دارم در این زمینه صحبت کنم اما مجال نیست . هاشمی و خاتمی و هاشمی منشان و خاتمی منشان 16 سال فرصت پیدا کردند ... وشد آنچه شد که امروز سخنگوی کارگزاران رسما اعلام میکند که هاشمی از اول لیبرال بوده است . امرزو خاتمی این میهمان استکبار جهانی و کاخ سفید  و شاگرد 8 سال لیبرالیسم  علنا با زنان مصافحه میکند آیا اینها کسانی نبودند که انقلاب کردند؟ چرا اما اینجا نقطه ی تمایز استکبار و استضعاف است .امام فرمودند که حالا که انقلاب کردیم و آزاد شدیم حالا هنگامه ی یک امتحان بزرگ است .  احمدی نژاد نه به عنوان شخص بلکه به عنوان یک روش و منش توانست این مرز بندی ها را نشانمان دهد ... دکتر متشکرم .

یادم میآید نزدیک انتخابات مجلس هشتم بود که آمریکا دو بار از اصلاح طلبان حمایت کرد آن وقت بود که رهبری هشدار دادند : "من بارها به بعضى از افراد سیاسى که فعالیتهائى دارند و گاهى یک مخالف‏خوانیهائى میکنند، تذکر داده‏ام، نصیحت کرده‏ام؛ گفته‏ام مواظب باشید مرزهاى میان شما و دشمن کمرنگ نشود؛ پاک نشود. مرز وقتى کمرنگ شد، احتمال اینکه کسانى از این مرز عبور کنند یا دشمن از این مرز عبور کند و بیاید این طرف یا دوست و خودى غافل شود و از مرز عبور کند و برود به دامن دشمن، زیاد خواهد بود. مرزها را روشن کنید؛ مشخص کنید."   ( رهبر انقلاب 19/ 10/ 86 )
البته رهبری باردیگر بر مشخص کردن مرزبندی ها تاکید کردند : "نماینده‏ى صالح آن کسى است که پایبندى او به اسلام باشد، پایبندى او به عدالت باشد، پایبندى او به منافع ملى باشد، مرز او با دشمن مرز مشخصى باشد. اگر این نشد، آن نماینده، نماینده‏ى خوبى نخواهد بود؛ نماینده‏ى ملت در واقع نخواهد بود. خوشبختانه در کشور ما مجموعه‏هاى سیاسى‏اى که هستند، نسبت به مبانى اسلام و انقلاب تقریباً همه، بجز یک اقلیت کوچکى، متفق‏القولند؛ منتها مرزها را باید روشن کرد. بعضى، از دشمن رودربایستى دارند؛ بعضى، ملاحظه‏ى دشمن را میکنند. ملاحظه‏ى ملت را باید کرد، ملاحظه‏ى خدا را باید کرد، نه ملاحظه‏ى دشمن را."  (رهبر انقلاب22/ 12/ 86 )
این مسئله اینقدر برای رهبری با اهمیت است که بار ها و بارها آن را مطرح کردند. رهبر انقلاب در دیدار اعضاى ستاد برگزارى مراسم ارتحال حضرت امام خمینى (ره) 1/3/1387 :
"مرزهای سیاسی و اعتقادی همانند مرزهای جغرافیایی است که اگر کمرنگ شوند و یا حساسیت‌ها در قبال آنها کم شود، ممکن است برخی خودی‌ها بدون آنکه متوجه باشند وارد حریم بیگانگان، و یا برخی بیگانگان و غیرخودی‌ها وارد حریم انقلاب اسلامی شوند...متأسفانه این اتفاق در کشور ما افتاد و براثر غفلت‌ها،‌ در برخی مواقع، اهتمام جدی برای حفاظت از مرزهای فکری، عقیدتی و سیاسی نشد و در نتیجه کسانی که از خانواده انقلاب و عاشق امام بودند به تدریج و بدون آنکه متوجه شوند از مرزها عبور کردند و براثر تنفس در فضای خارج از این مرزها، دچار دگرگونی و تغییر شدند ."
 امیدوارم  این ماه مبارک به همه ی افراد کمک کرده باشد که اگر بر اثر غفلت ها وارد مرز دشمن شدیم سریع تر بر خط مستقیم الهی و که بر اساس احادیث همان امیر المومنین (ع) است برگردیم. یا علی 
+"عبور از احمدی نژاد" ممنوع!
+واقعا نمیدونم این چپی و راستی چه طور دروغ و تهمت و گناه شده کارشان .روزنامه های کارگزارانی و اصلاح طلبان رو آدم نگاه میکنه شاخ درمیاره . هر روز دروغ نیرنگ. اینها چه کردند با ملت . الان در هفته ی دفاع مقدس بودیم  مثال بزنم یک نمونه اش فیلم انقلاب و دفاع مقدس . اوایل انقلاب چقدر فیلم در مورد قبل از انقلاب و یا دفاع مقدس ساختند که من در جوانی تمام تصویری که از انقلاب و دفاع مقدس که اون زمان رو ندیدم اون فیلم ها تشکیل داد... حالا چی؟ 16 سال لیبرالیسم برای ما چی داشت؟ فیلم انقلاب که همش شده بود مسخره بازی و یادگاری برای ما جمله ی اون خانم که میگفت : داری منو ! . فیلم دفاع مقدس چی ؟‏ من فقط فیلم به نام پدر رو دیدم و فهمیدم چه خبره . اینکه به جوان ما بگن که ما اشتباه کردیم جنگ کردیم و شما الان هر مشکلی دارید به خاطر اون کار اشتباه ما بود.
الان هم بعضی از بی خبران  میگن که چرا ما باید برای هفته ی دفاع مقدس بزرگداشت بگیریم (که این خانم سمیه توحیدلو یک نمونه بود). این حرف این افراد حاصل مدیریت فرهنگی همون آقایون است...  


کلمات کلیدی: شیعه


نوشته شده توسط امین 87/7/9:: 4:3 عصر     |     () نظر