سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

سلام . سال گذشته با یکی از نزدیکان صحبتی پیرامون هاشمی و خاتمی به عنوان نماد کارگزاران و اصلاحطلبان داشتیم . طرف صحبتم بحث جالبی داشت . میگفت اگر این افراد کنار بروند خوب شخص دیگری جای آنها را خواهند گرفت .ما باید اسلام را بدیم دست مردم . اونوقت مردم شاخص خوبی دارن. میبینند که هر کی با این اسلام در تضاد است خودشان او را کنار میگذارند .

چند روز پیش رهبری در دیدار دانشجویان شیراز در رابطه با دانشجویانی که برای دفاع از عدالت دستگیر شده بودند صحبتی فرمودند توجه کنید :
«وقتى شما روى شخص و مصداق تکیه میکنید، هم احتمال اشتباه هست، هم وسیله‏اى به دست میدهید براى اینکه آن زرنگ قانوندانِ قانون شکن - که من گفته‏ام قانوندانهاى قانون شکن خطرناکند - بتواند علیه شما استفاده کند. شما از دادستان چه گله‏اى میتوانید بکنید؟ اگر یک نفرى به‏عنوان مفترى یک شخصى را معرفى کند و بگوید آقا او این افتراء را به من زده. خوب، شأن آن قاضى این نیست که برود دنبال ماهیت قضیه. اگر این افتراء گفته شده باشد، زده شده باشد، ماده‏ى قانونى آن قاضى را ملزم به انجام یک کارى میکند؛ لذا نمیتوانیم از او گله کنیم. شما زرنگى کنید، شما اسم نیاورید، شما روى مصداق تکیه نکنید؛ شما پرچم را بلند کنید. وقتى پرچم را بلند کردید، آن کسى که مجرى است، آن کسى که در محیط اجراء میخواهد کار انجام دهد، همه حساب کار خودشان را میکنند. آن کسى هم که فریاد مربوط به محتواى این پرچم را بلند کرده، احساس دلگرمى میکند و کار پیش خواهد رفت» بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامى‏ در دیدار اساتید و دانشجویان دانشگاههاى شیراز 14/ 02/ 87

حالا امروز توی سایت رجا نیوز خوندم که هاشمی صراحتا و برای اولین بار به طور رسمی گفته که مخالف گنجاندن ولایت فقیه در قانون اساسی بوده !!!  اصلا انگار نه انگار امام (ره) فرموده اند که :پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد.
البته این آقا مدتی است که به طور رسمی مطالبی رو عنوان کرده که ماهیت خودش رو بیرون بریزه . مثل همون کتابی که داخلش سخنان امام (ره) رو تحریف کرد و حتی دفتر تنظیم و نشر آثار امام (ره) نیز این مطالب رو خلاف واقع تشخیص داد.
امروز داشتم با خودم فکر میکردم وقتی مردم در نمازهای جمعه مثلا شعار میدن : «الله اکبر، الله اکبر، الله اکبر..خامنه ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه ،مرگ بر منافقین و کفار، درود بر شهیدان، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسراییل » این شعار متوجه چه کسی میشه ؟

سخنرانی جاسبی در دانشگاه آزاد قم
عکس بالا سخنرانی جاسبی در دانشگاه آزاد قم
حالا چه ربطی داره به این جمله که :بدخواهان بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است
که برداشتن پشت صحنه گذاشتن و عکس هاشمی که به جای امام خامنه ای گذاشتن کنار امام (ره) من نمیدونم
ببخشید ، لازم نیست که چندباره این جمله های امام (ره) را یادآور شوم که:
- میزان در هر کس حال فعلی اوست.

----------------------------------------------------------------------------
دفتر هاشمی: اعتقاد هاشمی به ولایت فقیه اظهر من الشمس است
دفتر هاشمی به رجانیوز تکذیبیه ارسال کرده وگفته که اون کتابی که اینها رو چاپ کرده سخنان هاشمی رو تحریف کرده . خوب الحمدلله، باید هم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به ولایت فقیه اعتقاد داشته باشد. به همین دلیل ما از ایشون انتظار داریم به سخنان رهبری توجه کنند رهبری در کازرون فرمودند :
« هر کس ملت را به تفرقه دعوت کند، هر کس سعى کند میان ملت و مسئولان کشور فاصله بیندازد، هر کس بر طبل اختلافات بکوبد، کارى بر خلاف مصلحت این کشور و این ملت انجام داده است؛ هر کى‏ میخواهد باشد. »


کلمات کلیدی: شیعه


نوشته شده توسط امین 87/2/20:: 9:47 عصر     |     () نظر