سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

شاید هنوز چند روزی از مقاله ی سراسر توهین "آواز دلفین ها"ی روزنامه ی اعتماد ملی نمیگذرد که باز دوباره این روزنامه در توهینی جدید ملت ایران را روباه فرض کرد ...
آن دلفین ها و این روباه ها همه و همه قبل از انتخابات برای دوم خردادیها عزیز بودند آگاه که شعار سردادند : همراه شو عزیز که این درد مشترک هرگز جداجدا درمان نمیشود.
باز خوب بود قبل از سفر رهبر انقلاب مردم به قول اینها دلفین بودند ... حالا که رهبر رفتند شیراز و مردم آنجا به طور کم سابقه به استقبال ایشان رفتند حالا شدند روباه ؟!!! ؟!

استقبال مردم شیراز از مقام معظم رهبری

جمعیتی که برای دیدن رهبرشان آمده بودند بیش از حد تصور بود. جدای از مردمی که به استقبال رهبری رفته بودند جمعیت بسیار زیادی نیز داخل استادیوم منتظر رهبر بودند.
حالا من برای یک مطلبی اومدم وبلاگم رو به روز کنم . رهبری در این دیدار جمله ی مهمی را فرمودند که البته مثل بقیه ی سخنان ایشون برای آنان که نخواهند گوش کنند به درد نخواهد خورد .
رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در سخنانی فرمودند : «دشمنان ملت ایران منتظرند که از هر مسئله ی کوچک یا بزرگی برای شکستن عزم و همت ملت ایران استفاده کنند حتی از بلایای طبیعی حتی از زلزله حتی از خشکسالی یا از چیزهایی که در دنیا عمومیت دارد مثل گرانی ،  الان اگر شما نگاه کنید تحلیلهای رادیوهای بیگانه را میبینید یکی از محور هایی که دشمنان ما در تبلیغاتشون میخواهند از آن استفاده کندد مسائل اقتصادی است بلکه بتوانند در عزم ملت ایران خللی وارد کنند  مردم ایران مسئولان خود را شناخته اند، اینکه اینطور وانمود بشود که اگر در وضع اقتصادی جامعه فرض کنید مسئله ی گرانی پیش بیاد این به خاطر این است که مسئولین دولتی و مسئولین بخشهای مختلف توجه ندارند، این خطا است  آنها کاملا توجه دارند میدانند چه دارد اتفاق میافتد. امروز دنیای غرب بیش از دیگران درگیر مشکلات اقتصادی است خودشون اعلام میکنند بحران اقتصادی که امروز از آمریکا شروع شده است و به تدریح گریبان اروپا را هم گرفته و دارد میگیرد و به بعضی از کشورهای دیگر هم سرایت میکند  در 60 سال گذشته یعنی از بعد از جنگ بین الملل اول تا امروز میگویند سابقه نداشته و سازمان ملل اعلام بحران غذایی در دنیا کرده است  ملت ایران به فضل پروردگار به لطف الهی مشکلاتش از بسیاری از همین کشورهای مدعی کمتر است و با همت مسئولین و با همت مردم باید بتوانند همین مشکلاتی هم که وجود داره بر طرف کنند این همت همه را میطلبد.»
رهبر انقلاب این بار نیز شخصا به دفاع از دولت پرداختند و فرمودند که دولت تمام توجه و سعی خود را برای این مشکلات به کار بسته و همین چند روز پیش بود که رهبری فرمودند که دولت به معنای واقعی کارگری میکند...

تورم اخیر بی سابقه نیست . اما تبلیغات منفی دشمن چرا .چند وقت قبل یکی از دوستان در وبلاگش به نقد دولت پرداخته بود و با تمسخر شعار ها و منش مردمی دولت اینطور نوشته بود :
"بدون شک افزایش بیست درصدی تورم ،افزایش قیمت ها از مسکن تا گوشت و کره، خواست "مردم " نیست.و با گذشت قریب به سه سال از آغاز فعالیت رییس جمهور "برخاسته از متن مردم" تدبیر درستی برای آن اندیشیده نشده است. حال من مانده ام ،وب نگاشت ، 5 بند بالا و این سوال که : مرز بین مردم ،عوام الناس ،مردمی بودن و عوامفریبی چیست؟"
وقتی این مطلب دوستم رو خوندم رفتم تا براش کامنتی بگذارم زیر متن نوشتم :
"سلام برادر . فکر میکنم مردم همین چند روز پیش در انتخابات نشون دادند که عوام فریبی نبود . مردم خوب تشخیص میدن . به نظر من بهتره از همین مردمی که این تورم و گرانی رو تحمل میکنن سالهای سال است که تحمل میکنن بپرسیم که احمدی نژاد عوام فریب است یا خدمت گذار ... که پرسیدیم ... و ملت خادم خود را از دیگران تشخیص دادند ... خدارا شاکرم که مردم اینک میشناسند ..."
حالا جالبه رهبر انقلاب هم بر این مسئله تاکید کردند ... اما دیدم همین امروز اون دوستمون یک آف لاین برا لیستش فرستاده و لینک یک فایل فلش رو فرستاده که روزشماری میکنه... روشماری پایان دولت احمدی نژاد ...
واقعا چه بد... ما ها درگیر افراد میشیم ... نه اهداف ...
---------------------------------------------------------------------------------------
رهبر انقلاب اسلامی تشریح کردند : برنامه دشمن برای اختلال در اقتصاد کشور و بزرگنمایی مشکلات
رویکرد سؤال‌برانگیز برخی رسانه‌ها در قبال بیانات مهم رهبر انقلاب


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 87/2/12:: 10:22 عصر     |     () نظر