سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

این داستان کاملا خیالی بوده و بر اساس مستندات و اسناد منتشره منتشره !؟ این متن نه به شاهنامه ربط داره نه به شاه نامه ربط داره نه به کسی مربوطه ؟! هیچ ربطی هم به ادبیات فارسی نداره همش هم من در آوردی هست.

دی(1) به پاسارگات شدیم و به قصر ملک التجاره رفتیم . پارسیان را دیدیم که تکیه به تخت اصلاح و مصلحت زده ، نیک می اندیشند . نظر به ملک التجاره افکندم و بدو گفتم : «شما را بر جای خسروان دیدن خوش است! »  گفت : «نیک گفتی اما سخت کوشان جای ما را دیدند(2).» گفتم : «شنیده ام که از تبار احمد است» گفت :«آری اما نه با لباس ما »  گفتم :«احمد صفتان را به لباس نشناسند  او بالا گرفت  و پایین نشست ! (3) » گفت :« بالا گرفتندش  گرنه هیچ نداشت»  گفتم: « ولی تو اکنون نیز پایین گرفتی و بالا نشستی »  در این وقت یکی از صاحبان تجارت ملک رو به من کرد و گفت :« او هیچ بر ما روا نداشت  نه تکه نانی و نه حباب قلیانی(4)  نزدیک بود رومیان(5) را علیه تختمان بشوراند .»  گفتم: « روا نداشت چون روا نبود ، چطور است تکه نانی ندارید  و بر سر دوصد انبار مامور گماشتید ، حباب قلیان شما مادامی که دست در جیب رومیان است به راه است ، رومیان هرگز نشورند بر تاج و تختی که بنیانش بر ترس از آنها بنا نهاده شده است . » این را که گفتم چون قافیه باختند ماموران ملک بر من تاختند و از قصر بیرون انداختند . در این لحظه خدا را شکر کردم که سلطان محمود بر مسند است و تیشه به ریشه ی ضحاکیان میزند که هرچه بداندیشان  پیر و خوار گردند از لطف ایزد است و خون پاک جوانان ایران زمین.
-----------------------------------------------------------------------
پاورقی توضیحات پی نوشت :
(1) دی : دیروز
(2) جای ما را دیدند : جای ما را گرفته اند
(3) بالا گرفت  و پایین نشست : مقام دولتی بالایی را به دست آورد اما پایین و با فقرا نشست. 
(4) قلیان به معنی سیگار است . تلمیح به ماجرای مافیای سیگار
(5) رومیان در اینجا به معنی غربیها است.

اولا تشبیه دوران قدیم به الان که در این نوشت صورت گرفت یک شوخی بود . وگرنه انقلاب اسلامی ایران با هیچ یک از دورانهای گذشته قابل مقایسه نیست . همچنین انقلاب اسلامی ایران با هیچ انقلابی در دنیا قابل مقایسه نیست . معمولا وقتی انقلابی صورت میپذیرد و مردمی میشورند پس از انقلاب هیچ چیز عوض نمیشد جز نامها . یعنی دوباره همان وضع قبل اما با اسمهای جدید در انقلابها فقط اسمها عوض میشوند . اما در انقلاب اسلامی ایران چنین نشد . و این از انتخاب محمود احمدی نژاد مشخص شد . 16 سال در دوران اصلاحات و کارگزاران سعی شد سند انقلاب به نام افرادی ضد انقلاب زده شود اما مردم در سه تیر سه تیر به اربابان زرو زور تزویر زدند .
شیعه بیش از هزار سال است برنامه ریزی کرده و هزاران عزیز را در این راه قربانی کرده تا توانسته یک انقلاب به وسعت جهان انجام دهد . در عرض چند سال که نمیشود این همه استراتژی را بر هم زد . انقلاب طی این چند سال درخت خود را از آفات تکاند . طی 16 سال کارگزاران و اصلاحات  افرادی که با اسم انقلاب و امام میخواستند قدرت طاغوتی را دوباره به دست آورند  انقلاب خود را از لوث این افراد پاک کرد .  امروز با انتخاب دوباره ی اصولگرایان مهر تاییدی بر کارنامه ی آنها زده شد ، عزیزان اصولگرا هم باید توجه کنند همانطور که افرادی از این مسیر حذف شدند اگر قدمی کج بگذارند مانند همان افراد پیشین از دور رقابت حذف خواهند شد . رقابت برای زمینه سازی ظهور ...
در همین زمینه : حجت الاسلام و المسلمین روح الله حسینیان: اگر با هوچیگرى مى شد ادامه حیات داد دوم خردادى ها یک شاهنشاهى دیگر مى ساختند.


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 87/2/8:: 9:36 عصر     |     () نظر