سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

آرشیو پرشین بلاگ

کشور لاله ها با حماسه آشناست یکشنبه، 15 خرداد، 1384 - منتظر

---------------------------------------------------

سلام

ببخشید که اینقدر دیر اومدم . بالاخره من ماهی یک بار مینویسم و شما هم عنایت کنید و ماهی یکباری که منت میگذارید و به وبلاگ بنده می آیید سعی کنید تمام مطلب رو بخونید .

مطلب اول من در مورد کسیه که دنیا رو به هم ریخت امام خمینی (ره) . دیروز سالروز رحلت اون بزرگوار بود و عده ی بسیاری از مردم با هر زحمتی بود خودشونو به حرم رسوندند و با این حرکت به نمایندگی از شهر و دیارشون به امام اعلام کردند که ما برای حماسه ها مثل انتخابات آماده ایم. من نمیگم دنیا رو به هم ریخت٬ توی همون مقطع دنیا اعلام کرد . روزنامه های اروپایی جالب نوشتند که :  او شرق را حیرت زده و غرب را لرزاند و عرب را در تنگنا انداخت و مسئله روز جهان شد .

جانباز آزاده محسن فلاح در یک همایشی بود تعریف میکرد میگفت روز رحلت امام در عراق اسیر بود وقتی خبر رحلت امام(ره) رو به اسرا دادن بعضیا از غصه زخم معده گرفتند بعضیا نابینا شدند و بعضیا به درجه بلند شهادت رسیدند . یک روز ضابط کریم که یکی از سربازان اردوگاه بود اومد فریاد میزد میگفت مگه نمیدونید کی از دنیا رفته ؟ نجف و کربلا تعطیل شده بغداد نیمه تعطیله مغازه دارها کرکره ها رو تا نیمه بستن ...        حیف که اینجا با این موقعیت کوتاه نمیشه بیشتر در مورد این بزرگوار صحبت کنیم .

مطلب بعدی در مورد انتخاباته . دیگه یواش یواش داریم نزدیک میشیم . یک روز بزرگ . بیایم یک کسی رو انتخاب کنیم که بتونه دل امام زمانو شاد کنه . یک کسی که بتونه راه خمینی(ره) که راهش راه محمد (ص) بود رو ادامه بده . مگه نگفتن ظهور نزدیکه ؟ مگه به پیر مردها بشارت داده نشده که انشاالله شما هم ظهور رو درک خواهید کرد ؟ بالاخره که امام زمان(عج) میان پس چه بهتر که من و شما زمینه ساز ظهور باشیم و تعجیل در فرج رو باعث بشیم . به نظر من این انتخاب یکی از مهمترین برنامه هاییه که میتونه به ما کمک کنه که ارادتمون رو با انتخاب بهترین به آقا نشون بدیم.

به نظر من آقای احمدی نژاد انتخاب خوبی هستن . حالا بازم من نشستم ببینم اصولگرایان به اجماع میرسن یا نه . چرا من احمدی نژاد رو انتخاب کردم  چون دیدم خیلی عالی و خوب مشکل یابی میکنن و راه حل هم دارن برای این مشکلات (بعضی نامزدها حرفای قشنگ قشنگ میزنن ولی این مشکلی رو حل نمیکنه) همچنین کار آبادگران رو در شواری اسلامی شهر تهران و مجلس هفتم و شهرداری دیدم و مورد قبول مردم واقع شد . در سایت تبیان دیدم آقای احمدی نژاد با هشت درصد اختلاف با نفر دوم در بالاترین رای قرار داره (لینک). البته نظر سنجی که توسط بعضی سایتها پخش شده تفاوت داشت.  یادمه همون اول که شهردار شده بودند شنیده بودم از ساعت هفت صبح تا یازده شب کار میکردند . ساعت یازده میدیدنشون از هفت صبح سرحال تر بودن . همون اول کسانی رو از کار بر کنار کردند که ماهی دوازده میلیون تومن پول میگرفتند . ایشون هر هفته با مردم دیدار داره در صورتیکه قبل از احمدی نژاد چنین چیزایی اصلا و ابدا نبود . به هر حال این مسئله که ایشون خوب مشکلات رو پیدا میکنند برای من خیلی مهمه .  این چندتا رو هم نگاه کنید :                                                                        درسته این و این و این از یک سایت تبلیغاتین ولی این که دیگه از یک سایت تبلیغاتی نیست از یک سایت خبریه . این وبلاگ هم خیلی خوب در مورد آقای دکتر احمدی نژاد نوشته .دیدن این ! ها خالی از لطف نیست ۱   ۲   ۳   ۴    استقبال بی نظیر از احمدی نژاد      نتایج سه نظرسنجی

خواهشا بیایم کسی رو انتخاب کنیم که نگذاره بعضیا ما رو بدون عقل فرض کنن . بعضیا فکر میکنن ما نفهمیم اومدن چرند نوشتن! طرف داشته تو واگن مترو  ـ زشته بگم ـ شما فرض کن بعضیا رو اذیت میکرده . این آقا اومده به این پسر گفته دختر مردم رو اذیت نکن . مسئله تموم شده بعد که این آقا پیاده شده اون پسر اومده که حال این آقا رو بگیره باهاش در گیر شه .این آقا هم دست پسر رو میگیره دستیند بزنه(مشکلی در مورد حمل دستبد و اسلحه هم نداشته) رفیقای پسره میان این هم برای تهدید میاد اسلحه رو برداره یکی لگد میزنه ٬ اسلحه هم بدون ضامن ٬ تیر در میره میخوره به پسره و میمیره .  حالا شما برین بخونین ببینین  همینه؟ ... بعضی سایتها هم که هیچی ٬ برداشتن دروغ رو دروغ نوشتن که وقتی خوندم فقط خندیدم !

توجه  

 ۱-  کشوری در علم پیشرفته به حساب میاد که این ۴ تا رو داشته باشه:۱ - فناوری هسته ای  ۲ - ژنتیک  ۳ - هوا فضا   ۴ -  دیجیتال

کشور ما :  فناوری هسته ای رو که خبر دارید . علم ژنتیک و سلولهای بنیادی رو هم که خبر دارید . اواخر امسال یا سال آینده ماهواره مون رو میفرستیم هوا . عرصه دیجیتال هم داره به ثمر مینشینه .   داریم نزدیک میشیم . کمربندهاتونو ببندید .

 ۲-  کتاب  دفتر آبی شعرهای مرحوم سپهر در کمتر از یک سال به چاپ چهارم رسید. آغاسی هم به سپهر پیوست ...

 ۳ - بعضیا میگن ما دوست داریم به احمدی نژاد رای بدیم ولی چون مردم قالیباف رو بیشتر میشناسن شاید احمدی نژاد رای نیاره ... اولا که احمدی نژاد در نظر سنجیهای اینترنت بالاترینه دوما در غیر اینترنت  فقط چند درصد تفاوت با آقای قالیباف دارد.

یادتون نره دعا کنید . نمیدونم به دعا اعتقاد دارین یا نه . ولی خیلی دعا کنید که کسی بیاد روی کار که دل امام مهدی (عج) شاد بشه .    در پناه حق     


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط امین 85/8/6:: 7:41 عصر     |     () نظر