سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد - امام خمینی (ره)

چندی پیش بوش رئیس جمهور آمریکا طی سخنرانی که دوبار آنرا انجام داد که یکی در خاورمیانه و یکی دیگر در خود آمریکا بود گفت :" ازدموکرات‌ها واصلاح‌طلبان از بیروت تاتهران حمایت می‌کنیم "
دو روز بعد امام خامنه ای طی سخنانی با اشاره به حمایت بوش از یک گروه داخلی فرمودند : " مراقب فعالیتهاى دشمن باشند. حالا پریروز - دو روز قبل از این - بوش، رئیس جمهور امریکا گفت ما از فلان دسته در ایران حمایت میکنیم. این ننگ است براى هر کسى که امریکا بخواهد او را تحت‏الحمایه‏ى خود بگیرد. اول، خود آن کسانى که آن دشمن وحشى میخواهد از آنها حمایت کند، بعد هم مردم فکر کنند، ببینند چرا میخواهد حمایت کند. کدام نقص در اینها هست که موجب شده است دشمن بخواهد از او حمایت کند. "
حمایت های بوش از اصلاح طلبان بعد از آن و توصیه های رهبری در این مورد باز هم تکرار شد . امشب رهبری باز هم در این مورد هشدار دادند. بنا بر این سخن رهبری که فرمودند باید بررسی کنیم که چرا آمریکا از این گروه یعنی اصلاح طلبان حمایت میکند ، میخواهم بزرگترین دلیل این حمایت را در این نوشتار بررسی کنم :
دوران مجلس ششم که دولت و مجلس هر دو در دست اصلاح طلبان بود ، مجال فعالیت افراد مخالف ولایت مطلقه ی فقیه در کشور باز شد . افرادی چه در مراکز حکومتی و چه در مجلس و دانشگاهها و همایش ها تا توانستند به اصول اسلامی از ولایت فقیه گرفته تا ائمه معصومین و حتی خداوند متعال نیز توهین کردند . نمونه ای از این حملات را در پست های قبلی لینک کردم. 
در این میان حملات این افراد به مسئله ی ولایت فقیه بسیار با اهمیت است . دوران اصلاحات زمانی بود که دشمن معاند حملات خود را متوجه ولایت فقیه کرد و آن را تنها راه براندازی میدانست و در این بین اصلاح طلبان بهترین عامل دشمن برای تحقق این هدف شوم بودند.

امکان براندازی نظام جمهوری اسلامی تنها با حذف ولایت فقیه

- استانلی روم معاون سابق رئیس سازمان امنیت ملی آمریکا (صهیونیست) میگوید  «آنچه تاکنون همه ی تحرکات ما را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی با ناکامی مواجه ساخته است ، اعتقاد مردم ایران به ولایت فقیه است ... (البته) ما ناامید نیستیم خوشبختانه احزاب و آدمهای تازه نفس در ایران در یک حرکت جمعی ، با ظرافت و وسواس ، دارند این خار را از چشم ما بیرون میکشند .»
گری سیکجرالد سگال مدیر انستیتوی بین المللی استراتژیک لندن میگوید : اگر نظام ولایت فقیه در ایران از هم بپاشد آن وقت میتوان پذیرفت که جمهوری اسلامی تغییر ماهیت داده و برقراری رابطه ممکن خواهد شد . - براندازی آرام ،نیروی مقاومت بسیج ص 183
- گری سیک مشاور سابق امنیت ملی آمریکا سال 78 پس از سفر به ایران(حالا کاری نداریم کی دعوتش کرد کی بهش هتل داد ...) و ملاقات با برخی مسئولین و روشنفکران در مصاحبه ای با اشاره به جریان اصلاحات میگوید : " من چگونه خوشحال نباشم از اینکه موج تازه ای در ایران برپا شده که مصمم است طومار حکومت اسلامی را در هم بپیچد و حکومتی نظیر حکومت ایران در دوران شاه را روی کار بیاورد. من در ایران روشنفکرانی را دیدم که اشاره های ما را دنبال می کنند انها ششلولی بالا برده اند تا هر کس و هر چه با ما ناسازگار است را هدف قرار دهند .  خبرنگار میپرسد مثلا چه چیزی را ؟ گری سیک جواب میدهد:مثلا حتی ولایت فقیه راکه من فکرمیکنم درصحرای طبس تکنولوژی برتر ما را در اراده ی خود دفن کرد-کیان شماره144

درخواست اصلاحات برای حذف ولایت فقیه

در این دوران ، اصلاح طلبان در گوشه وکنار این مملکت با حمله ی مستقیم به ولایت فقیه خواستار حذف آن از حکومت ایران اسلامی شدند به عنوان مثال
- هاشم آغاجری: حکومت در دست ماست.ما به اهداف خود رسیده ایم.ما اصلاحات خودمان را که تغییرات در نظام و رهبری است،از طریق مجلس ششم انجام خوهیم داد. یالثارات - ش 93
- محسن کدیور : ولایت فقیه در هیچ ایه و روایتی به کار نرفته است -راه نو 30/3/79
- نعیمی پور (رئیس فراکسیون مشارکت در مجلس ششم) : اکنون طرف حساب ما کیهان نیست. علیزاده و هاشمی شاهرودی هم نیست. ما امروز به نهاد خیلی حساسی رسیده ایم .- کیهان تیر 81
- امیر خرم : ولایت فقیه یعنی حکومت توتالیر و ضد مردمی -همشهری19/6/77-
- ابراهیم یزدی:چون دین وسیاست ازهم جدایند،حکومت دینی هم غلط است.-پیام هاجر،به نقل از کیهان،79/4/22
- یوسفی اشکوری:من طرفدار جدایی دین از دولت و خواهان ریشه کن کردن نظام ولایت فقیه هستم-کیهان 24/7/79
- عبدالکریم سروش : ولایت فقیه یک امر دنیوی است و اصلا وجه معنوی ندارد . - کیان شماره 144
- اکبر گنجی : جامعه ی مدنی ولایت فقیه را نمیخواهد ، حتی ولایت را نمیخواهد ، چه رسد به مطلقه. - هفته نامه شما 27/6/76
- و...
با این حال ایامی مثل هجده تیر درست زمانی که نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمند افرادی بود که با درایت و حفاظت از ولایت فقیه از به ثمر نشتسن توطئه ی دشمن جلوگیری کنند ، افرادی بر مسند مسئولیت تکیه کرده بودند که خود عامل تشدید این توطئه ها بودند .
تاجزاده - خاتمیپسر آقای احمد شیرزاد نماینده مردم اصفهان در مجلس ششم در کوی دانشگاه تهران دستگیر شد، در اعترافات خود میگوید «در جلساتی که در ایام آشوبهای خرداد سال 82 با مصطفی تاجزاده داشتیم ، وی گفت نوک تیز حملات خود را متوجه رهبری کنیم و ایشان را مستقیما مورد حمله قرار دهیم . تاجزاده در جلسات میگفت نامه ی سرگشاده به رهبری بنویسید ، رفراندوم برگزار کنید ، خواستار تغییر قانون اساسی و حذف نظارت استصوابی و خروج از حاکمیت شوید .»

اما شاید بزرگترین حرکت اصلاح طلبان برای حذف ولایت فقیه نامه ی بیش از صد نماینده ی مجلس به رهبر انقلاب بود آنان در این نامه خواستار کناره گیری رهبر انقلاب شدند.
سلسله مقالات «بازخوانی پروندهی مجلس ششم» که توسط پایگاه خبری رجانیوز منتشر شده است منبعی خوبی برای بررسی مسائل مربوط به دوران اصلاحات است .
1)تخلف در انتخابات مجلس ششم
2)گره‌گشایی رهبر انقلاب از کلاف تودرتوی انتخابات مجلس ششم
3)قانونگذاران در مقابل قانون
4)جنجال قانون مطبوعات
5)قانون در خدمت فتنه گری فرهنگی
6)اختلاف درباره مصونیت نمایندگان
7)بحران مشروعیت مجلس ششم
8)سناریوی تحصن و استفا
9)مجلس ششم و اولویت‌هایی که فراموش شد

-----------------------------------------------------------------------------

 سال 83 در وبلاگم مطلبی به نقل از حجة الاسلام ابوالقاسمی نوشته بودم و انقلاب امام حسین (ع) رو با انقلاب اسلامی ایران مقایسه کرده بودم:
به انقلاب امام حسین توجه کنید :
1 - دعوت از امام  ( 14هزار نامه از مردم به امام)
2 - فرستادن نماینده ( مسلم ابن عقیل ) 
3 - فرستادن دعوتنامه از طرف نماینده (اطمینان از دعوت مردم و درخواست آمدن از سوی مسلم ابن عقیل )
4 - آمدن امام
حالا با الان مقایسه کنید: الان رهبر نایب امام زمانه . وقتی از رهبر تبعیت بشه مردم بگن ما می خواهیم امام بیاید ، مشکلات ما رفع خواهد شد به این سادگیست . البته گفتنش سادس ، عمل کردنش چه طور، اگه جامعه رسید به اون جا که هر چی رهبر میگه گوش کنه اون موقع  موقع نجات ماست. (قضاوت با شما، چپ و راست رو خودتون میبینین دیگه .)
الان دوباره مردم برگشتن به عقب . انگار مردم بگن  مسلم بشین ما دوباره نامه بنویسیم که امام بیاد !
الان در مرحله سوم  حمایت از نماینده امامه که در این بیست و پنج سال صورت نگرفته که از رهبر بخواهیم که زمینه برای اومدن خود امام حاضر بشه .  باید ببینیم رهبرمون چی می خواهد، راهپیمایی، انتخابات و ...

با یک نگاه ساده به دوران اصلاحات دیده میشود که نه تنها از ولایت فقیه تبعیت نشده است بلکه در جهت حذف آن کوشش شده . در آن زمان توان رهبری در جلوگیری از ایجاد بحران های داخلی صرف شده است و این دور از شان یک حکومت زمینه ساز است . اما در دولت دکتر احمدی نژاد با فعالیت دوساله ی این دولت خدمتگزار جهش ایران اسلامی به سمت قله ی ظهور دو چندان شده که به عنوان مثال میتوان به آمریکای لاتین اشاره کرد که از ایران درخواست کرده که طلاب را برای آشنایی مردم آمریکای لاتین با اسلام به این منطقه بفرستد وهم اکنون برخی از قبایل این منطقه به اسلام گرویده اند ...  واین تنها یک مثال ساده بود... جمعه روز تعیین سرنوشت ایران و بلکه دنیای کنونی است ... ما جبهه ی متحد اصولگرایان رو منطبق بر خط ولایت یافتیم و انشالله رای خواهیم داد . (اگر میخواهید مطمئن بشید سخنان امروز رهبری رو بخونید فرصت نیست اینجا بنویسم)
خداوند در هر شرایطی نگهدار اسلام است . ما دل به عنایات امام زمان (عج) بستیم ... یا علی

---------------------------------------------------------------
مهم :
محمد رضا خاتمى به سفیر آلمان چه گفت
حمله بهزاد نبوی به امام، ولایت فقیه و جمهوری اسلامی
رهبر انقلاب : نمایندگانی انتخاب شوند که راه را برای خدمت دولت هموارتر کنند


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 86/12/22:: 11:35 عصر     |     () نظر