سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

چندی پیش متوجه حضور گسترده ی آی پی هایی از رایانه های یک شرکت آمریکایی در وبلاگ های حزب اللهی شدیم. وبلاگ پاسداران پیش تر به حضور این رایانه های در وبلاگ ها اشاره کرده بود. ابوذر نوشته بود:

توجه توجه !  مخاطبی عجیب و غریب ، با استفاده از اینترنت شرکت Hurricane Electric در دو آی پی کاملا نزدیک بهم، یعنی 64.62.138.12  و 64.62.138.14  به گیری سنگین به وبلاگ من همین الان مشغولست. حضرت جناب ، از آمریکا و از درون Sound of Hope Radio Network مکرر در حال بازدید وبلاگ من می باشد ! یکی از این آی پی ها حدود ?? بار همین امروز وبلاگ مرا بازدید کرده !!! دیگری هم دارد می رود که رکورد شکن شود. آهای دوست گرامی ساکن آدرس : i1010Corporate Way  Palo Alto  CA 94303 . لطفا اگری امری هست بفرما. چه خبرته ؟ :))

این مطلب رو که در وبلاگ پاسداران خوندم  ذهنم رو به خودش مشغول کرد. چون این آی پی به درون وبلاگ های مهم (حالا ما هم مهم شدیم!) میاد و عین بختک میفته توی وبلاگ . به نظر میرسید این افراد از تحلیل های این وبلاگ ها استفاده میکنند. چون همزمان از اسرائیل نیز وبلاگ هامون بازدید کننده داره و مخصوصا مواقعی که مطالب مهمی مینویسیم از اسرائیل هم میان بازدید . البته این افراد آمریکایی مثل اسرائیل اوقات مهم فقط نمیان بلکه همیشه هستن . جدیدا هم در آستانه ی انتخابات مجلس هشتم ، کنگره ی آمریکا 85 میلیون دلار برای فعالیتهای ضد انقلابیشون در انتخابات ایران اختصاص داده اخیرا هم اینها خیلی توی وبلاگامون میان بلکه از اوضاع داخلی با خبر بشن و بتونن تبلیغات خودشون رو آپدیت کنن. البته این مسئله امروز برام روشن شد زمانی که در روزنامه ی ایران این مطلب رو خوندم :
توجه CIA به وبلاگ هاى ایرانى
شنیدیم که داک نکوین مدیر «مرکز منابع باز» سازمان جاسوسى آمریکا که وظیفه رصد اخبار در اینترنت، سایت ها و وبلاگ ها را برعهده دارد، گفته: یکى از مهمترین منابع اطلاعات ما وبلاگ ها هستند. دو سال پیش براى اولین بار پى بردیم که وبلاگ هاى ایرانى یکى از منابعى هستند که ارزش توجه خاص را دارند. وى افزوده: کمیسیون 11 سپتامبر و کمیسیون سلاح هاى کشتار جمعى پس از حوادث 11 سپتامبر هر دو به ما گفتند که باید توجه گسترده اى به این منبع آزاد و باز شود و از آن حداکثر بهره بردارى به عمل آید.

چه سرکاری رفتن این آمریکاییها ... چه حالی میکنیم ما با سرکار گذاشتنشون... ببینم شما از مطالب ما چیزی هم میفهمید؟ نکنه روحیه ی انقلابی در شما بالا رفته ... آخه نیت اصلی ما از نوشتن همینه ...


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 86/11/29:: 9:40 عصر     |     () نظر