سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

شاید زمان زیادی از برکناری دولت و مجلس اصلاحات و کارگزاران نمیگذره که باز هم شاهد افاضات اضافیشان در مورد اسلام هستیم . چند سالی از زمانی که "اصغر زاده گفت که حتی علیه خدا هم میتوان تظاهرات کرد"(کیهان6/2/80) یا "محمدی اصفهانی گفت که به خدا میتوان اعتراض کرد و او را فتنه گر نامید"(ایران 24/4/79) نمیگذرد.
شاید جالب ترینشان سخن مرعشی بود که جدیدا گفته بود اسلام نظام سیاسی و اقتصادی ندارد و این در حالی بود که خودشان سالها مسئول یک نمونه از یک نظامی بودند که میخواست نظام اسلامی باشد یعنی این سخن نوعی اعتراف به نالایقی آنها بود و اینکه هیچ از اسلام نمیدانند و شایسته ی سکان داری این انقلاب برای اتصال به انقلاب جهانی موعود (عج) نیز نیستند.

جدیدترین افاضات از آقای اعلمی شنیده شد که گفته است :
"اگر به این نتیجه رسیدم که کادر کابینه امام حسین (ع) تشکیل شود و از آن معیارهایی که من در نظر دارم و در قانون اساسی آمده عدول کرده، کابینه‌ امام حسین (ع) را می‌کشم می‌آورم مجلس" (روزنامه ایران 10/9/86)
شاید مدتهاست ما خودمان را جای مردم زمان ائمه معصومین میگذاریم و سالهاست که با خودمان فکر میکنیم اگر ما آن زمان بودیم با امام حسین بودیم یا با دشمنانش . و سالهاست در مراسم و مجالس عزاداری از خدا میخواهیم که ما را از انصار حضرت مهدی (عج) قرار دهد .
حال جالب اینجاست که پس از یک دوره سخت که نظام جمهوری اسلامی گذراند و درآن خود را از کسانی که ادعای حکومت داشتند تکاند و کسانی که اگر با امام باشند بر ضد امام هستند را به خودشان و دیگران شناساند و پس از آن ، مردم ، یک مجلس و دولت پایبند به اصول اسلامی را برای حکومت انتخاب کردند ... این سخن از بازمانده ی جبهه ی اصلاح طلبان در مجلس چه معنایی میتواند داشته باشد؟!
واقعا تجربه ی کار بر ضد خدا و رسول و اولی الامر در دولت های قبل چه نتیجه ای داد که باز هم آقایان به آن دامن میزنند.
چرا مرعشی در گفتگوی ویژه ی خبری قبل از انتخابات ریاست جمهوری  آذین بندی احمدی نژاد در شهرداری در خیابانها برای امام زمان را بیهوده میپندارد و این تفکر کنار زده میشود و باز مرعشی اسلام را فاقد نظام سیاسی میداند و باز و باز و باز ... آیا آنان احساس میکنند که قانون اساسی جمهوری اسلامی میتواند از سیستم الهی زمان ظهور جامع تر باشد؟ اصلا چرا امام حسین (ع)
همانطور که در روایات آمده است و با دلایل قرآنی نیز همخوانی دارد پس از امام زمان (عج) امام حسین (ع)‌ زمامدار حکومت جهانی میشوند و سپس ائمه دیگر معصومین .
اشاره ی اعلمی به اینکه با دولتی که امام حسین (ع)‌تشکیل میدهد اگر با قانون اساسی فعلی هماهنگ نباشد مقابله خواهد کرد چه چیزی را به ذهن متبادر میکند ؟ آیا آقایان یادشان رفت که چه کسی رهبر این انقلاب بود و چه کسی هم اکنون پرچمدار این انقلاب است؟ این دوستان چرا از امام خامنه ای جلوتر میروند چرا پایشان را جلوتر از رهبرشان میگذارند و البته جلوتر و در مسیر منحرف!
مگر خواست همه ی کسانی که به امام خمینی (ره) لبیک گفتند زمینه سازی ظهور ائمه معصومین (ع) نبود . پس چرا پس از چند سال عده ای روی دست خدا و پیامبر و اهل بیت بلند شدند و ادعای حکومتشان گرفت ؟ مگر تکبر همان چیزی نبود که یک جن به نام عزازیل را ابلیس کرد ؟ مگر دشمن خدا شدن شاخ و دم دارد ؟ اگر دارد چرا سران غرب مثل جان بولتون شاخ و دم ندارند ؟  شیطان را عبادت چهل هزار ساله ای که کرده بود زمین زد ؟ اگر مغرور شویم همین حکومت اسلامی ما را زمین خواهد زد ؟
چرا یادمان رفت که چه بودیم . چه باید باشیم؟؟؟ ما باید زمینه ی ظهور را فراهم سازیم و بعد حکومت را تقدیم اهل بیت عصمت و طهارت کنیم و جان خود را نیز تقدیمشان کنیم ...
انشالله با یاری یکدیگر و یادآوری وظایفمان تاریخ را تکرار نکنیم چرا که دیگر وقت تکرار نیست ...

امام خامنه ای در دیدار میهمانان شرکت کننده در چهارمین مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام: 28/ 05/ 86
از آن طرف هم امریکاى امروز از امریکاى بیست سال قبل بمراتب ضعیف‏تر است. امریکاى امروز ابهت آن امریکا را ندارد، قدرت آن امریکا را هم ندارد. شکستهائى را هم تحمل کرده که روزبه‏روز ضعف او را بیشتر کرده است؛ در ورطه‏هائى هم افتاده است که هرچه زمان میگذرد، در این ورطه‏ها بیشتر فرو میرود و آینده‏ى خطرناکى را براى امریکا و براى همه‏ى کسانى که با ریسمان امریکا به ته چاههاى خطرناک سیاسى و غیره رفتند، ترسیم میکند. این تجربه‏ى ماست، این نگاه ماست؛ این واقعیتهائى است که در برابر ماست؛ منتها به این واقعیتها مغرور هم نباید شد. 

-------------------------------------------------------------------
+ +


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 86/9/10:: 10:40 عصر     |     () نظر