سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

یتیم نوازی ایران در امریکا !  شکست سیاستهای آخرالزمانی دولت بوش
مردم آمریکا رو نمیدونم اما برای من یک شوک بود ، وقتی فهمیدم رئیس جمهور ایران جناب دکتر احمدی نژاد میخواد برای همدردی با بازماندگان حادثه ی 11 سپتامبر در نیویورک در محل این حادثه حاضر بشه . البته مقامات آمریکایی فعلا مخالفت کردند. اما این سیاست ایران نشان از یک حرکت و گام به جلو داره.و اینکه دانشگاه های نیویورک از احمدی نژاد برای سخنرانی و پرسش و پاسخ دعوت کردند این نوید یک بیداری و آزادی فکر رو برای مردم آمریکا میده.

احمدی نژاد اولین روز ماه رمضان را با ایتام افطار کرد
احمدی نژاد اولین روز ماه رمضان را با ایتام افطار کرد. یتیم نوازی مردم مظلوم جهان . چه در ایران چه در آمریکا

بی بی سی در پی واکنش های سردرگم و تند مقامات آمریکایی به این درخواست دکتر همچنین دعوت دانشگاه کلمبیا از دکتر نوشت : این واکنش های تند و نیشدار - آن هم در کشوری که مقامات به شنیدن صداهای مخالف عادت دارند و به راحتی از جا در نمی روند - نشان می دهد که آقای احمدی نژاد طی دو سال ریاست جمهوری خود تا چه حد موفق به جلب خشم بخش هایی از جامعه سیاسی آمریکا شده است.

ما و اونها یعنی مردم آمریکا تا به حال صحبت های زیادی از دکتر در این زمینه ها شنیدیم اصلا خود ما ایرانیها از این حوادث و دیگر حوادث دنیا ناراحتیم . حتی در مورد عراق چه در مورد مردمش چه سربازان آمریکایی که چرا باید جوان آمریکایی جنایت کنه و کشته بشه .
این ابراز همدردی با مردم آمریکا برامون عادی شده بود تا وقتی که این حرف تبدیل به عمل شد و دکتر خواست که در محل تخریب برجهای دوقلو حاضر بشه . این تصمیم خشم دولت آمریکا رو برانگیخته . چون دولت آمریکا شرورانه اون دو برج رو تخریب کرد و به گردن مسلمان ها انداخت و این مکان رو مقدس نمایاند، تا

جای برجهای دو قلوی آمریکا که در حادثه ی 11 سپتامبر تخریب شدند، نورافکن روشن کرده‌اند

تا با توسل به وعده های آخرالزمانی انجیل و بازگشت مسیح بتونه در اصل به بقاء اسرائیل و نابودی مسلمونها دامن بزنه ، اما حالا احمدی نژاد یعنی کسی که آمریکا سعی میکنه اون رو عامل این بد بختیها نشون بده میخواد در قلب آمریکا قدم روی این همه برنامه ریزی بگذاره . البته ایران در این مدت غیر مستقیم سیاست های آمریکا رو نابود کرده همچنین در خود آمریکا هم افکار عمومی به سمت بی اعتمادی به دولت آمریکا رفته و این سیاستها نزد مردمش تضعیف و برملا شده

تبلیغات داخل یک سینما در یک بازی رایانه ای ساخت امریکا
عکس مربوط میشه به یک بازی رایانه ای ساخت شرکت آمریکن مک جی .تصویر تبلیغات داخل یک سینما در این بازیه که به کنایه گفته یک حادثه ی دیگه در راهه و تاریخ اون دوازده سپتامبر و اشاره کرده به فیلم فارنهایت 911 که عامل این حوادث رو بوش میدونه.

که تظاهرات هزاران نفری مردم واشنگتن گویای این واقعیته و مردم دیگه وعده های دولت آمریکا رو قبول ندارند و دیگه صحبتهای بوش که قول آمدن مسیح رو با سیاست هاش داده باور نمیکنن.

تظاهرات گسترده ضد جنگ در واشنگتن
هزاران نفر از مردم آمریکا با برپایی تظاهرات اعتراض ‌آمیز در مقابل کاخ سفید،خواهان پایان یافتن جنگ عراق و استعفای جورج بوش رئیس جمهور این کشور شدند.

حال رئیس جمهور ایران میخواهد به این مکان برود و ادای احترام کند . فاکس نیوز این کار دکتر رو تمسخر مردم خواند، اما خودشون میدونن که این تمسخر مردم نیست بلکه تمسخر دولت آمریکاست... 
------------------------------------------------
بعد از نوشت:
1- حاشیه‌های جنجالی یک سفر آغاز نشده
2-نگاه نکنید تند تند به روز میکنم ! سال تحصیلی جدید احتمالا کمترین آپدیت رو خواهم داشت.هر وقت سر کلاس و درس بودید التماس دعا دارم !
3- آقا یکی به این ضد انقلاب ها بگه  لطفا مارا لینک نکنید . این روز آن لاین برداشته در قسمت نگاهی به وبلاگهاش چند خط از اون مطلبم  "اصلاح طلبان روحیه ی بسیجی شبیه سازی میکنند" رو گذاشته و خودش هم چند خط در موردش توضیح داده که معلوم میشه اصلا مطلب رو نخونده یا هول هولکی خونده . من نوشتم که برادران اصلاح طلب ما چون دیدن بسیجی ها خیلی پر کار هستند تصمیم گرفتن مثل بسیجی ها پرکار بشن تا بتونن رای بیارن . اونوقت روز آن لاین نوشته که من نوشتم که اصلاح طلبان میخوان خودشون رو بسیجی جلوه بدن تا مذهبی ها بهشون رای بدن ! یکی به اینا بگه مگه مجبورید بخش وبلاگی بگذارید توی سایتتون.


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 86/6/31:: 9:13 عصر     |     () نظر