سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

سلام . شاید چند وقت قبل زمانی نه چندان دور، وقتی سفر های استانی دکتر احمدی نژاد جواب داد و به ثبات رسید و تبلیغات منفی علیه آن بی نتیجه ماند مثل همیشه سیاست تخریب عوض شد و ترغیب جای آن را گرفت. در همان دوران تغییر سیاست ، ابطحی هم به این تغییر و تحول پیوست و گفت که اصلا این سفر های استانی پیشنهاد خاتمی بود که اوایل ریاست جمهوری دکتر به او پیشنهاد داد.
از روزهای این چرخش، زمان زیادی نگذشت که خاتمی نیز شال و کلاه سرکرد و مسافر شد.
این تفکر یعنی سفر های استانی شاید یک روش و سیاست برای پیشرفت آبادانی کشور باشد اما قبل از اینها یک اعتقاد است یک عقیده ی قلبی است ، یک ثمره از روحیه ی بسیجی است که دکتر احمدی نژاد و دیگر همقطاران او در پیش گرفتند.
اما چرا اصلاح طلبان به این تفکرات روی آوردند. به نظر میرسد این کپی برداری ها آن هم زمانی که اول تخریب کرده سپس به آن روی می آورند ، به دلیل شناخت عمیق از این روحیه ی بسیجی نیست بلکه وقتی مشاهده شده که این روش در بالا بردن اعتماد مردم و ... موثر بوده از آن استفاده شده. مثل سارکوزی رئیس جمهور فرانسه که جدیدا به این نوع حرکاتی روی آورده .
از این نوع کپی برداری ها که در این دوسال اصلاح طلبان از روی دولت نهم برداشته اند بسیار است . اما برای بنده اون وقتی جالب شد که این استراتژی کپی برداری رو از زبان آنها شنیدم :
یکی از اساتید دانشگاهمون (که مثلا اصلاح طلبی است)یک روز سر کلاس یک بحثی راه انداخت در مورد طرح ارتقاء امنیت اجتماعی. سپس بحث رو سیاسی کرد و شروع کرد به مخالفت با رئیس جمهور و دلسوزی برای معین!... و گفت اگر از این وضعیت ناراضی هستیم باید کاری کنیم . این استاد ارجمند و البته جوان و نا پخته ی ما، اشاره کرد به یکی از اساتید دانشگاهشون که اون استاد بهشون گفته که باید از این بسیجی ها یاد بگیریم . یک نفرشون به اندازه ده نفر کار میکنن ، نظر یک نفرشون اون قدر تاثیر گذار میشه که نظر ده نفر رو عوض میکنه  و در اصل مثلا اگر کسی چند میلیون رای میاره این در حقیقت رای چند هزار نفر بسیجیه . نه کل جامعه ! . و این که ما (یعنی اصلاح طلبان) باید مثل اینها کار کنیم .

 

به هر حال خیلی تعجب کردم وقتی دیدم که اصلاح طلبان بالاخره فهمیدند بسیجی یعنی چه . و اینکه اینها قبول کردند که در زمانی که اداره ی کشور را در دست داشتند به مستضعفین بی توجهی کردند و ... بسیار دیده میشه که اصلاح طلبان در سخنرانیهاشون اذعان میکنند از این که در زمان تصدی گریشون خوب کار نکردند و اینکه الان پشیمون هستند .
اما آیا این پشیمانی سودی دارد؟ ما که چشممان آب نمیخورد. زیرا بعید است مردم گول این روزنامه های دروغ گو را بخورند . تلویزیون خود را روشن کنید سایه روشن های خبر بیست شبکه شش یا ویژه های خبر بیست وسی شبکه دو را ببینید . هر روز یک دورغ جدید این روزنامه های اصلاح طلب را برملا میکنند . راستی ... مردم قضاوت میکنند...      
به نظر میرسه شبیه سازی روحیه ی بسیجی بدون اعتقاد به آن، گذراست و در قلب ها نفوذ نمیکند...
انشالله همه ما بتونیم به این روحیه اعتقاد داشته باشیم و به این آموزه ها عمل کنیم.
+جدیدترین کپی برداری رو مشاهده کنید: خاتمی : باید دغدغه خدمت به مردم داشته باشیم.


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 86/6/20:: 3:52 صبح     |     () نظر