سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

سلام خدمت دوستان محترم. تولد موعود عالم رو به شما تبریک میگم. مهدویت تنها روش و راهیست که جلوی پای ما قرار داره و ما اگر منتظر باشیم باید قدمی برداریم و این راه رو بپیماییم . بنده خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم این ایران اسلامی است که همایش به نام مهدویت برگزار میکنه و سعی میکنه دکترین قدم هایش رو بر اساس این آموزه برداره . خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم این ایران اسلامی است که منتظران رو چه منتظر مهدی (عج) چه عیسی (ع) و... رو در یک جا جمع کرده تا تدبیری بیاندیشند برای عملی کردن انتظار... و بر این مسئله تاکید میکند که انتظار و مهدویت تنها راهی است که بشر باید برای رسیدن به تعالی بپماید.
همایش دکترین مهدویت امسال پربارتر از سالهای قبل بود .در این همایش بعضی دوستان رو دیدم و با بعضی دوستان خارجی دیگر نیز آشنا شدم . یکی از عزیزانی که با ایشان آشنا شدم میگفت که به خاطر فعالیت در مرکز اسلامی کشورش چندین بار پلیس در غیابش به منزلش ریخته و خانه اش را جستجو کرده .بیشتر از این به همایش نمیپردازم انشالله که این همایش ها هرچه بیشتر زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشد.

سومین همایش بین المللی دکترین مهدویت

بحثی که امروز میخواستم به اون بپردازم این بود "لزوم تغییرات اساسی در اینترنت"  حرکات ما در اینترنت نیز باید بر اساس این آموزه یعنی مهدویت باشه.همه میدونیم که اینترنت باید تغییرات اساسی پیدا کنه . نه تنها در نگارش اکسپلورر که ورژن هفت رو بکنیم هشت ، بلکه در قوانین اینترنت. آقاجان تعارف نداریم که . این اینترنت رو یک سری صهیونیست ساختن و اداره میکنن . تا کی باید برای اسلامی کردن این اینترنت در و دیوارش رو خاتم کاری و منبت کاری کنیم و جملات اسلامی بنویسیم؟ تا کی میشه بری توی یک کاواره یا مرکز مطالعات واشنگتن ، و به درو دیوارش حدیث بچسبونی؟ مرحله ی اول تشکیل یک گروه اسلامیه . ما که نباید اینجا بمونیم !  باید وارد مرحله ی تازه ای بشیم .
صهیون میخواد مردم بی بند و بار بشن . قبول نداری برو پروتکل های صد سال پیششون رو بخون . بهترین موقعیت اونها برای رهایی از قوانین، همین شبکه ی مثلا مجازیه .اونها میخوان این شبکه ی ارتباطی اینترنتی هر چه بیشتر شبیه شبکه ی ارتباطی حقیقی بشه ، اما قوانینش نه.  توجه کنید، هر چی اینترنت به این سمت بره که شبیه جامعه ی حقیقی بشه ، باید قوانینش هم شبیه جامعه ی حقیقیمون بشه . نه اینکه جامعه بشه بدون قانون یا قوانینی شیطانی . کلا هر چی به سمت نزدیکی رایانه به زندگی بریم باید مقتضیات این زندگی هم نزدیک بشه نه اینکه دور بشه . همین چت کردن رو بگیر برو تا جوامع مجازی تا بزرگترین نرم افزار ها . شما همین نرم افزار آن لاین زندگی دوم second life  رو نگاه کنید این قدر با اهمیته که دولت سوئیس رفته توش سفارت زده ، خب ما باید چنین جوامعی تشکیل بدیم اگر ندادیم هم نباید تابع قوانین غیر اصولی اونها بشیم .
بگذارید یکی از پیشنهاداتم رو بگم :‌ مگر نه اینکه جنایات اینترنتی کمتر از جنایات دیگه نیست پس چرا نباید در اینترنت افراد مانند اجتماعشون کنترل بشن؟ پس باید به اصولی همچون کد ملی در اینترنت وارد بشیم. البته ممکنه یک شوک باشه مثل طرح ساماندهی وبسایتها و وبلاگها . اما قدم به قدم ...
در این مدت غیبتم در نت از احوال پرسیهای دوستان و احوال نپرسیهایشان فهمیدم که این سامانه ی وبلاگ در اینترنت چه حفره هایی دارد که اتفاقا صفرویکی نیست بلکه اخلاقیه. مثلا اینکه وبلاگ خواننده هایش را نمیشناسه.
توی این پست وبلاگ بیشتر از این دیگه مطلب نمینویسم و تفصیل این مطالب رو به آینده ارجاع میدم . خوشحالم از اینکه ایران داره در این عرصه ی دیجیتال تولید علم میکنه. باب مجاهدت الحمدلله باز است و دارد باز تر هم میشود انشالله .


کلمات کلیدی: شیعه


نوشته شده توسط امین 86/6/7:: 9:40 صبح     |     () نظر