سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
«و هنگامى که مؤمنان را ملاقات کنند، مى‏گویند: «ایمان آورده‏ایم.» ولى هنگامى که با یکدیگر خلوت مى‏کنند، (بعضى به بعضى دیگر اعتراض کرده،) مى‏گویند: «چرا مطالبى را که خداوند (در باره صفات پیامبر اسلام) براى شما بیان کرد، به مسلمانان بازگو مى‏کنید تا (روز رستاخیز) در پیشگاه خدا، بر ضد شما به آن استدلال کنند؟! آیا نمى‏فهمید؟!» سوره ی بقره آیه ی 76

سلام یک نکته. تکرار تاریخ آنقدر ادامه پیدا میکنه تا وقتی که بشر پند بگیره. مرتکبان وقایع شوم تاریخ باید محاکمه بشن . اینقدر زمان با سرعت حرکت میکنه اینقدر وقت کم داریم که وقتی برای وقت گذرانی نداریم . ائمه ،معصومین ،مومنان همه منتظرند قرنهاست که منتظرند . وقتی برای وقت تلف کردن نداریم. 
در خانه اگر کس است ، یک حرف بس است . اما من باب تذکر یک بار دیگه اون جمله ی مقام معظم رهبری رو که در همان ابتدای انتخاب شدن دکتر احمدی نژاد فرمودند مینویسم:
«وقتى که ایشان تبلیغات انتخاباتى مى‏کردند، به افراد خانواده‏ى خودم مى‏گفتم اگر آقاى احمدى‏نژاد رأى هم نیاورد، این خدمت بزرگ را به انقلاب کرد که شعار عدالت محورى را مطرح کرد» قسمتی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامى‏ در دیدار رئیس جمهور و هیأت وزیران‏‏08/ 06/ 84
در مورد این جمله ی رهبری در وبلاگ قبلی ام توضیح داده بودم . عزیزان اگر فکر میکنند در این مدت نظر رهبری نسبت به دکتر عوض شده( البته دوستان باید به خودشون رجوع کنن نه دکتر) برن سخنان رهبری رو در مناسبتهای مختلف ببینن که بزرگترینش سفر رهبرمان به سمنان بود که چنان تاییدی فرمودند دولت را که دهان اجانب مانند بی بی سی باز ماند . شما را نمیدانم ولی ما که میدانستیم.

رهبر معظم انقلاب ، دانیل اورتگا ، دکتر محمود احمدی نژاد 

. در حالیکه چند اقتصاددان دوم خردادی با نوشتن نامه ای به رئیس جمهور به شدت از سیاست های اقتصادی دولت در دوسال اخیر انتقاد کردند یک روز بعد، صندوق بین المللی پول گزارشی منتشر کرد که در آن چند تن از کارشناسان به معرفی 15 موفقیت بزرگ اقتصادی دولت نهم پرداختند که تمام تلاش چند اقصاددان دوم خردادی ضایع شد .
به عنوان مثال این اقتصاد دانان دوم خردادی در تحلیل خود و انتقاد از دولت نوشتند که در سال‌‏های 2005 و 2006 اقتصاد ایران در بین 23 کشور منطقه از نظر رشد اقتصادی به ترتیب مقام نوزدهم و هفدهم را کسب کرده است. (در حالیکه اگر این واقعیت داشته باشد ایران در یک سال گذشته چند پله صعود کرده و این یک موفقیت است نه ضعف)
اما آماری از صندوق بین المللی پول دو روز قبل از انتشار این نامه نشان میدهد که ایران دومین اقتصاد بزرگ منطقه خاورمیانه و شمال آفریقاست.
احتمالا آقایان از آن لحاظ گفتند! این یک نمونه بود از اوایل نامه . کامبیز یه اصطلاحه که به جای غضنفر به کار میبرم. یه نفر نیست (البته ممکنه زیر سر یک نفر باشه) اما مجموعه ای از تمام دوستان رو تشکیل میده که به علت حقوق بشر و از این چیزها تا اعتماد سازی نشه ول نمیکنن. رهبر انقلاب تایید کردند،مردم تایید کردند،کارشناسان بین المللی تایید کردند،اما کامبیز هنوز شک داره . ممکنه دیر بشه و کامبیز هنوز در تخیلاتش به سر ببره!
----------------------------------
در انتقاد به مشکلات ساختاری اقتصادایران:  57 تن از اقتصادانان به رییس جمهور نامه نوشتند
پشت پرده نامه 57 اقتصاددان به رئیس جمهور/ اقتصاددانان داغ تر از بیگانگان
از انتقاد به تیم اقتصادی احمدی نژاد / تا کتک کاری وزیر اقتصاد و رییس سازمان مدیریت خاتمی
صندوق بین‌المللی پول منتشر کرد : گزارش 8 اقتصاددان جهان از 15موفقیت اقتصادی دولت نهم


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 86/3/29:: 6:12 عصر     |     () نظر