سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

سلام من نمیدونم چی بگم . آقای خاتمی خودش خودش را رد صلاحیت کرد.
بعد از دو سال از روی کار اومدن دولت نهم برخی که فکر میکردن میتونن در همین مدت کار رو تموم کنن یا حداقل از محبوبیت ایجاد شده جلوگیری کنن ، وقتی ماجرا را به نفع خودشون ندیدن در آستانه ی انتخابات مجلس هشتم فریاد وا حکومتا و دولتا سردادن .
نمونش آقای کروبی بود که گفته بود: اگر همه همچون سرحدی زاده حرکت می کردند، حرمت ها را نگه می داشتند و جهت ها را رعایت می کردند، امروز میدان را به بی ریشه ها نمی دادیم.
آقای خاتمی هم با این کارهاش مثلا فشار دادن بازوی دختری در مراسم دوم خرداد یا دست دادن با دختران ایتالیایی شاید میخواسته این ریشه ها رو نشون بده . ریشه های خشک خرابی که مورد تایید مردم نیستند. آقای خاتمی باید همان موقع که معین رای نیاورد میفهمید که دیگر روش اونها مورد تایید مردم نیست .
البته اگر آقای خاتمی این کار را هم نمیکرد ما میدانستیم که نظر ایشان و نظر دیگر دوستان اصلاح طلبشان چیست چرا که در زمان تصدی دوستان رفتارهای مشابهی را دیدیم .

 

داون لود فیلم خاتمی در مراسم دوم خرداد . داون لود فیلم خاتمی در ایتالیا
دفتر ایشون البته تکذیب کرده و گفته این فیلم (ایتالیا) ساختگیه . و البته در ادامه افزوده که اصولا آقای خاتمی به علت ازدحام جمعیت متوجه برخی تماس‌‏ها نمی‌‏شوند .
من نمیدونم اگر تکذیب کرده دیگه این حرف چیه . خلاصه اینکه همه میدونن که چه کسی چه تفکری داره . همون سال 76 سر انتخابات یادمه روی دیوار با اسپری نوشته بودن : خاتمی عین خارج . همون موقع هم کسانی بودن که میگفتن به ایشون به خاطر سید بودن و ... رای میدن . به هر حال دیگر برای متدین و غیره مشخص شد که خاتمی عین خارج .
ولی آیا اصلاح طلبان هنوز فکر میکنند که این جمله باعث جذب آراشان در انتخابات بعدی مشود ؟ آیا از سوم تیر عبرت نگرفتند؟؟؟
لینک: آقای خاتمی ! مراقب باشید(یادداشت روز کیهان)


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 86/3/22:: 9:47 عصر     |     () نظر