سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

سلام . "این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است (حضرت روح الله خمینی ره )" ... محرم بر شما تسلیت باد

نه خیر . مثل اینکه نمیشه بیایم یک مطلب غیر سیاسی بنویسیم . مطلب این دفعه در مورد "ابهام در حد" . درسته این مسئله ریاضیه . اما از شگفتیهای بعضیها  اینه که اینها از فرامیل( جمع فرمول!) "ریاضی در سیاست" استفاده میکنند . بنده در این قسمت قصد دارم به مبحث "ابهام در حد" بپردازم .

در ریاضی مبحثی وجود داره به نام حد . دوستانی که در دبیرستان ریاضی و تجربی بودن آشنا هستن و دوستانی که در دانشگاه چند واحد ریاضی گذرانده باشند باید آشنا باشند . اگر هم با حد کاری نداشتید ایرادی نداره . در حد بعضی مواقع جواب به دست نمیآید و در حقیقت به ابهام بر میخوریم . این مواقعی هست که جواب یکی از این حالات بشه :

1- صفر تقسیم بر صفر / 2- بینهایت تقسیم بر بینهایت / 3- بینهایت منهای بینهایت / 4- یک به توان بینهایت

در این حالت باید رفع ابهام کنیم. یعنی با تغیراتی در ظاهر مسئله کاری کنیم که جواب غیر از اینها بشه . البته جالبه که اصلا ابهامی وجود نداره ولی میتونی  صورت مسئله را به شکلی بنویسی که ابهام ایجاد بشه و این دقیقا همون کاریه که بعضی از اصحاب رسانه میکنند .

حالا ... اگر در این مسئله ما >یک گزینه را اصولگرایان و در راس آنها دکتر احمدی نژاد<  >و یک گزینه را وظایف محوله< در نظر بگیریم مسئله قابل بررسی میشه . "احمدی نژاد  و  وظایفش"

 

1- حالت اول صفر تقسیم بر صفر

یک عده از ابهام اول یعنی  صفر تقسیم بر صفر استفاده میکنند یعنی احمدی نژاد تقسیم بر وظایفش که همان صفر تقسیم بر صفر .

صورت کسر(صفر) : به این معنی که احمدی نژاد توانایی هیچ کاری رو نداره

مخرج کسر(صفر) : اصلا کاری نیست که نشه کرد اصلا مملکت داری کاری نداره

 

2- حالت دوم بینهایت تقسیم بر بینهایت

صورت کسر (بینهایت) : احمدی نژاد عالی ، یک ، کار درست اما

مخرج کسر (بینهایت) : وظایفشم خیلی زیاده اینهمه مشکل ، یعنی میتونه؟ یعنی فکر میکنی احمدی نژاد هنوز همون احمدی نژاد سوم تیره؟

 

3- حالت سوم بینهایت منهای بینهایت

احمدی نژاد(بینهایت) منهای وظایف (بینهایت)

احمدی نژاد عالی ، ماه ،مومن، یه دسته گل ، اصلا نابغه (بینهایت)  اما این وظایف خیلی سنگینه(بینهایت) احمدی نژاد از عهده ی اونها بر نمیاد. احمدی نژاد خیلی مَردمیه اما فقط حرف!

 

4- یک به توان بینهایت

یک آدم و اینننننننننهمه کار ؟ سریع اون یک رو از اون زیر بردار ! الان له میشه !!!

-----------------------------

برای اینکه نگید این چه استاد بدیه براتون یه نمونه سوال هم حل میکنم تا در پایان ترم مشکلی براتون پیش نیاد :D

حالت سوم:  بینهایت - بینهایت

این تصویری از یکی از روزنامه هاست اگه میخواهید بیشتر بدونید چیه این مطلب رو بخونید 

-----------------------------

رفع ابهام

حالا که این همه ابهام براتون پیش اومد چند نکته هم در رفع ابهام عرض کنم . چند نمونه از خدمات دولت‌ :

دقیق ترین و کارشناسی ترین تصمیمات را برای کشور، به نسبت، این دولت گرفته است. به لحاظ تحصیلات اصیل دانشگاهی وزن کارشناسی این دولت بالاتر از همه دولتهاست.

بنا بر اعلام رئیس بانک مرکزی سپرده های مردم 42 درصد افزایش پیدا کرده است. همچنین سیر ورود ارز به کشور اضافه شده است.

پارسال 12 میلیارد دلار وارد کشور شده است. 101 درصد تقاضا برای سرمایه گذاری اضافه شده است. برای اولین بار در طول تاریخ کشور طی یک سال یک میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی عملیاتی شد.

بعد از 50 سال است شعار خصوصی سازی و کاهش دولت ، برای اولین بار دولت نهم تصویب کرد که توسعه سرمایه گذاری دولت ممنوع است، مگر در موارد استثنایی.

یکی از معضلات کشور ما این است که 40 میلیارد دلار واردات داریم، 4 میلیارد دلار صادرات. این برای پنج شش سال قبل است. در اولین سال فعالیت ، دولت نهم ، 2 میلیارد دلار از برنامه جلو زد.هیچ سالی برنامه محقق نشد، نه برنامه دوم و نه برنامه سوم. اولین سالی بود که برنامه محقق شد.

دولت نهم درطول 10 ماه ،  700 میلیارد تومان از هزینه های مصرفی کم کرد.

بیست سال بود کشاورز محصولش را تحویل می داد، هشت ماه بعد پولش را می گرفت. بعضی وقتها پنج سال بعد خرده و باقی مانده پولش را می گرفت. در پایان سال گذشته دولت متمم بودجه داد و بخشی از بدهیهای دولت به کشاورزان از سال 72 تا 84 را یک جا پرداخت. سیستمی را تنظیم کرد که یک ریال هم هزینه دولت بالا نرفت. کشاورز در پنج شش قلم کالای اصلی که دولت باید بخرد، به روز پولش را می گیرد. که این تحول در کشاورزی است.

از 2700 تصمیمات و مصوبات ،  60 درصد اجرایی شده است. بعضی ها احداث یک سد است. این سد در مسیر افتاده است و تا مطالعات تمام بشود و بودجه تصویب بشود و مشاور و پیمانکار بیاید، این زمان می برد.

اگر میخواهید توضیحات بیشتری رو بخونید به سخنرانی دکتر احمدی نژاد در جمع نمایندگان تشکلهای دانشجویی سری بزنید که این مطالب هم از اونجا برداشت شده.

-----------------------------

حساب آنهایی که دروغ و لجن پراکنی میکنند با خداست  و انشالله در همین دنیا جواب خواهند گرفت .  آنهایی که این دورغ ها منتشر کنند چگونه در برابر این عمل جوابگو خواهد بود.پناه می برم بر خدا. انشالله در مورد خدمات دولت و توطئه ی دشمنان برای کوبیدن دولت و همچنین بی توجهی ما به این توطئه ها مطلبی خواهم زد.

یا علی


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 85/11/1:: 4:11 عصر     |     () نظر