سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

 دعوت از آنجلینا جولی بازیگر هالیوودی که تصاویر عریان وی در اینترنت غوغا کرده است به ایران برای بازی در یک فیلم ایرانی واکنشهای مختلفی در پی داشته. در همین رابطه چندی است سخنانی از سلحشور کارگردان فیلم یوسف پیامبر(ع) در همین مورد جنجال به پا کرده است .  وی گفته بود «هنرپیشه‌های زن ایران خودشان یک پا آنجلینا جولی هستند و سینمای ایران باید هم برای ادامه فعالیت خود فاحشه بین‌المللی بیاورد» که البته سلحشور این سخنان را تکذیب کرده است (+) . جدای از این سخنان واکنش سایتها به سخنان سلحشور جالب است .
5 بازیگر سینما که البته تصاویر نامناسبی از آنان در همایشها منتشر شده به سخنان سلحشور اعتراض کرده اند ! (+) واقعا هم تعجب داره من نمی دونم توی مملکت جمهوری اسلامی ایران که هنوز خون شهیداش خشک نشده و هر روز داره توی شهرها و مرزها شهید میده این خانمهای بازیگر حتما انتظار داشتند لخت عکس بندازن تا با جولی مقایسه بشن . بدحجابی اونها از صدتا عریانی جولی بدتر است .
سایت صراط نیوز هم با حمله به سلحشور و انتشار اعتراض بازیگران زن از وی مدعی شده که حجاب جولی از این بازیگران بهتر است !!! (+)  واقعا خدا خیرشون بده این سایتها رو با این تحلیلهای خنده دارشون . سلحشور گفته این بازیگرای ایرانی عین آنجلینا جولی هستند سایت صراط با حمله به سلحشور می گه نه جولی از این ها بهتره ! پس یعنی بازیگران ایرانی از جولی بدتر هستند خب این تصدیق حرف سلحشوره !!!!!!
سایت دیگری هم این وسط به کتایون ریاحی (بازیگر فیلم یوسف ع ) گیر داده که این از همه بدتره !!! (+)  خلاصه اوضاعیه ! حالا براتون تعریف می کنم ...


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 90/7/29:: 11:45 عصر     |     () نظر