سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

مدتیه از همین وبلاگ یا وبلاگم در کلوب به من گوشزد میکنند که چرا احمدی نژاد رو اینقدر گُندش (بزرگ) میکنی ! به چند نمونه دقت کنید: "زیاد به احمدی نژاد دل نبند /مواظب باش از احمدی نژاد بت نسازی که بعد دیگه دستمون بهش نرسه و نتوانیم ازش انتقاد که چه عرض کنم حتی نتونیم بهش سلام کنیم ."  سر انتخابات سوم تیر هم تو وبلاگم میگفتند که اینقدر تو وبلاگت داری از احمدی نژاد حمایت میکنی همه ی پل های پشت سرت رو خراب نکن بعدا یه چیزی بشه چی جواب میدی.

میخواستم خدمت دوستان عرض کنم که آقای احمدی نژاد اگر معصوم نباشد(به این درجه نرسیده باشد)‌ مظلوم که هست . مگر من چی گفتم که اینقدر آتشی شدید؟

با خودم میگفتم که خیلی توی وبلاگم از احمدی نژاد نوشتم بهتره کمی به مسائل دیگه بپردازم . بعد دیدم که نه این کاری که انجام میدم توجه به صحبتهای رهبرمونه . رهبر هر جا میرن از احمدی نژاد و دولتش حمایت میکنن (باز نگی کجاها !!! ور میدارم دوباره یه لیست از صحبتهای رهبر رو میارم ببینی *در خانه اگر کس است یک حرف بس است* گیر الکی نده )  مگه رهبر حرفهای مهمتر ندارن که این همه وقت و انرژی صرف کنن بیا از دکتر تعریف کنن؟ چرا پس حتما مهم بوده که این همه رهبر تاکید کردن حتما نیاز بوده که رهبر این همه این همه از دکتر حمایت کنن بگن ایشون راه امام رو دنبال میکنه .

طرف برداشته عکس کتاب "احمدی نژاد معجزه ی هزاره ی سوم" رو زده توی سایتش بعد هم نوشته"  چرا احمدی نژاد رو مقدس میکنید!" .

پست دوم این وبلاگ رو بخونید : "آقای احمدی نژاد دعا میکنم همچنان ولایتی بمانی"  . این یعنی چی .  اگر احمدی نژاد قدیس بود که دعا نمیکردم که همیشه ولایتی بمونه . در اون صورت اعتقاد داشتم احمدی نژادِ مقدس همیشه اینجوری هست . مطلب چهارم این وبلاگ رو ببینید . نوشتم : " این دین بود رای آورد" خب این یعنی چی یعنی اعتقاد دارم دین رای آورده اگر قرار باشه احمدی نژاد رو مقدس کنیم که کارمون خیلی خراب بود . دین مقدسه هر کی با دین باشه ما طرفداریش رو میکنیم .

شمایی که ادعاتون میشه انقلابی هستید و سر انتخابات سریش گرفتید دستتون تو خیابون عکس احمدی نژاد چسبوندید و الان دولت رو مدیون خودتون می دونید  الان وقت حمایت از دولته . اگر واقعا برای خدا کار میکنید به حرفهای رهبرتان گوش کنید...

خیلی سخته میلیونها دست برای تو بالا و پایین رود و تو حب نفس رو دور بیاندازی ومثل امام (ره) باشی که به فرمودشان حسشان در سال پنجاه و هفت که به ایران برگشتند با سال چهل و دو که دستگیرشان کردند فرقی نداشت و مثل امام (ره) فرمودند که اگر این مردم که میگن درود بر خمینی بگن مرگ بر ... فرقی نداره.

برای احمدی نژاد دعا میکنم . همیشه ...

یا علی


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 85/10/5:: 4:55 عصر     |     () نظر