سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

پس از ولایت امام خامنه ای بر جمهوری اسلامی ایران،  طی دو سه سال اخیر سه کشور لبنان ، ونزوئلا و قطر ، حکومت ولایت مطلقه فقیه را با به کار بردن رسمی لقب امام برای حضرت آیت الله خامنه ای پذیرفتند.
چتد سال پیش سید حسن نصرالله ، ریاست حزب الله لبنان که یکی از ارکان اصلی حکومت لبنان به شمار می رود ،  رسما اعلام کرد که شعبه ای از ولایت فقیه در لبنان می باشد . پس از آن هوگو چاوز ریاست جمهور ونزوئلا نیز در چند ملاقات رسمی از عبارت امام خامنه ای استفاده کرد . اخیرا نیز قطر چهارمین کشوری است که رسما پذیرفتن ولایت امام خامنه ای به عنوان ولی فقیه را با بکار بردن عبارت امام خامنه ای توسط امیر قطر اعلام کرده است .

امام خمینی(ره) : ولایت مطلقه فقیه همان ولایت رسول الله است

یا حسین (ع) تا فتح تمامی جهان و ظهور منتقمت ایستاده ایم ...

---------------------------------------------------
+ به کار بردن عبارت امام خامنه ای شانسی و از روی اتفاق نیست .شاید تا کنون هیچ مسئول و هیج رسانه ای در هیچ کجای دنیا از این عبارت استفاده نکرده بود . به کار بردن عبارت "امام" برای آیت الله خامنه ای متضمن قبول ولایت ایشان می باشد . در زمان امام (ره) هم غربی ها خوب می دانستند چرا نباید از لغت امام استفاده کنند . به خاطر همین در زمانی که امام روح الله (ره) به نام امام خمینی معروف بودند رسانه های غربی از عبارت آیت الله خمینی استفاده می کردند . آنها نه آیتِ خدا بودن امام را قبول داشتند نه امام بودن ایشان را . اما به جای امام از آیت الله استفاده می کردند . در همین رابطه لینک بعدی را مطالعه بفرمایید.
+ چرا باید بگوییم "امام خامنه ای"؟  
+ فارس نیوز : "سفیر جمهوری اسلامی ایران در دوحه گفت که امیر قطر از عبارت «امام خامنه‌ای» برای رهبر معظم انقلاب استفاده می‌کند"

+ یک نکته . یک سال پس از فضاحت یزدیان موسوی در عاشورای حسینی ، آشوب هایی که انگلیس ، ایتالیا و دیگر کشورهای غربی در ایران ایجاد کردند ، گریبانگیر خودشان شد. آشوب های دانشجویان انگلیس در پی تصویب قانون سه برابر شدن شهریه دانشگاه ها و آشوب های مردم ایتالیا در پی انتخاب مجدد برلوسکونی به سمت نخست وزیری ...

+ راستی متکی با آن همه خدمت در حین ماموریت برکنار شد ... مقاله چند ماه پیش رسایی رو دوباره بخوانید بی ارتباط نیست ... پشت پرده خبر تغییر وزیر امور خارجه چیست ؟


کلمات کلیدی: شیعه


نوشته شده توسط امین 89/9/24:: 12:19 صبح     |     () نظر