سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

جمعه شب در برنامه راز آقای نوباوه گفت که اقدام کشیش آمریکایی در اعلام آتش زدن قرآن کریم در روز 11 سپتامبر قبح آتش زدن قرآن را شکسته است .
اما می خوام اینجا اشاره ای بکنم . سال گذشته روز عاشورا تهران . وقتی عده ای از شیعیان در برابر شیعیان صف کشیدند ، هلهله کردند ، به پرچم عزای حسینی بی احترامی کردند ، به نمازگزاران روز عاشورا حمله کردند و قرآن کریم را آتش کشیدند ، قبح این مسئله شکست .
البته حادثه عاشورای 61 هجری تکرار نشد و همان روز مردم تهران فتنه را خاموش کردند و دو روز بعد در 9 دی نیز ملت ایران قیام کرد و برای همیشه یزیدیان ایران را به تاریخ سپرد .
اما یزیدیان خارجی...

آمریکایی‌ها قرآن‌ها را به آتش کشیدند
با وجود محکومیت‌های ظاهری قرآن‌سوزی در آمریکا توسط مقامات عالیرتبه این کشور و دیگر کشورهای غربی و عقب‌نشینی نمایشی کشیش افراطی، آمریکایی‌ها روز گذشته بدون هر گونه برخورد پلیس آمریکا و در کمال آرامش چندین قرآن را به آتش کشیدند.

دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به اقدام کشیش‌های آمریکایی در توهین به قرآن‌کریم، مقابل سفارت سوئیس در تهران تجمع می‌کنند. این تجمع اعتراض‌آمیز با حضور دانشجویان دانشگاه‌های تهران و تشکل‌های دانشجویی فعال از ساعت 16 فردا دوشنبه 22 شهریور مقابل دفتر حافظ منافع آمریکا در ایران (سفارت سوئیس) برگزار می‌شود.

دانلود فیلم : نسخه های قرآن کریم در چندین ایالت امریکا به آتش کشیده شد

متن پیام ولی امر مسلمین جهان : مطالبه همه مسلمانان مجازات شایسته توهین کنندگان به قرآن مجید از سوی آمریکاست


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 89/6/21:: 10:37 عصر     |     () نظر