سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

یک مقدمه تکراری اما لازم است یادآوری کنم . صهیونیست ها اعتقادات تحریف شده ای را وارد تفکرات مسیحیان کردند ، و بدین صورت اوانجلیست ها شکل گرفتند و حکومت آمریکا رو به دست گرفتند . طبق این آیین منحرف ، برای ظهور مسیح می بایست دولت اسرائیل تشکیل شود و گوساله سرخ موی سه ساله در بیت المقدس سر بریده شود و مبعد سلیمان بر روی خرابه های مسجد الاقصی ساخته شود سپس نیروهای شر (به تعبیر آنها مسلمانان) متشکل از سپاه ایرانی، قفقازی، سودانی، لیبیایی و... از عراق حرکت می‌کنند و به این منطقه هجوم می آورند و جنگ آرماگدون در منطقه ای به همین نام در فلسطین و طبق نظر مفسرین اوانجیلیسم،  بین سال 2000 تا 2007 روی خواهد داد .  مقالات زیادی در این مورد وجود داره فقط می خواستم یک یاداوری انجام بدم .
خوب حالا نگاه کنید ... گوساله سرخ مویی که در موسسه معبد در آمریکا به دنیا آمده بود سال 2000 سه ساله شد .اونها آماده تخریب بودند اما هیچ حرکتی رو به علت بیداری مردم جهان که به واسطه انقلاب اسلامی ایران به وجود اومده بود نتونسند انجام بدهند.
اکنون ده سال از این واقعه می گذره . چهره واقعی یهود برای مردم دنیا مشخص شده . حالا اسرائیل با کل مردم جهان درگیر شده . کشتی آزادی متشکل از مردم  60 کشور جهان دیروز برای کمک رسانی به مردم غزه به این منطقه نزدیک شدند . حمله اسرائیل و شهید شدن 20 نفر ،زخمی شدن 60 نفر و حدود 500 اسیر...

کاروان آزادی

توجه کنید . این یک جنگ جدیده . یک ارماگدون دیگر اما نه آن آرماگدونی که اونها طراحی کردند . جنگی که ابتکار عمل رو در اون جبهه اسلام به دست گرفته .  رهبری در پیام امروز خود در این مورد تاکید کردند:
"کار نمادین و درخشان اعزام کاروان دریایی به غزه، باید در ده‌ها شکل و شیوه‌ دیگر بارها و بارها تکرار شود. حکومت سفاک صهیونیست و حامیان آن بویژه آمریکا و انگلیس باید قدرت شکست‌ناپذیر عزم و بیداری وجدان عمومی جهان را در برابر خود ببینند و حسّ کنند."

این یک جنگ جهانی است که اسرائیل اون رو شروع کرده اما مدیریتش با ماست . جبهه حق و باطل به سرعت در تمام جهان در حال شکل گرفتنه . امروز در بسیاری از کشورهای جهان تظاهرات خودجوش برگزار شد . هر دولتی که این جنایت رو محکوم نکنه مورد انتقاد قرار می گیره . این خیلی مهمه که مردم از کشورهای گوناگون و ادیان مختلف ، در این جنگ و به نفع جبهه حق کشته می شوند ، زخمی می شوند و به اسارت می روند .
اسرائیل اکنون درون یک جنگ جهانی قرار گرفته . ما مثل اونها جنگ های جهانی که میلیونی کشته می ده رو مدیریت نمی کنیم . این جنگ کشته های کمی داشته اما بیداری بزرگی رو در جهان ایجاد کرده . دو سال قبل یکی از اساتید که امروز جزء مسئولین دولت است در یکی از همایش های دانشجویی ، به نکته جالبی اشاره کرد . اینکه ما می خواهیم به مسیحیان یادآوری کنیم که در گذشته چقدر از یهودیان نفرت داشتند.
یهودی ها در طول تاریخ قوم منفوری بودند این رو از تاریخ به راحتی میشه اثبات کرد . مسیحیان و یهودیان ضد صهیونیست امروز دارند به یاد می آروند که یهود چه کسی است . آیات قرآن در مورد یهود داره براشون نمایان می شه .
امروز صهیونیزم مانده و بیداری ملت های جهان ... پایان عمر اسرائیل نزدیک است.

اعتراض مردم جهان به جنایات اسرائیل

---------------------------------------------------------------------
+نمایندگان مجلس: حمله به کاروان آزادی اعلان جنگ رژیم صهیونیستی به جامعه جهانی است
+اعلام آمادگی فراکسیون انقلاب برای تجهیز کاروان‌‌های اعزامی به غزه
+ جمع آوری جهانی امضا در حمایت از کاروان آزادی    
+ فرم ثبت نام برای اعزام به غزه


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 89/3/11:: 11:47 عصر     |     () نظر