سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

قبل از عید وقتی دیدم تلویزیون تاریخ پخش فیلم "زن بابا" رو زیرنویس کرده یک لحظه ناراحت شدم ، احساس کردم قرار است دوباره بحث ازدواح مورد تمسخر و ملعبه بشه . همینطور هم شد . جدای از این، گله ی من در این نوشتار گله از بی حرمتی به مردم و از بین بردن حرمت مسائل جنسی است . سعی کردم هر شب فیلم زن بابا رو ببینم و لیستی از بی حرمتی هاش رو جمع کنم . اما بعضی از قسمت هاش رو نتونستم ببینم . طی این 15 شب که این سریال پخش می شد به طور متوسط هر قسمت دو بار سخیفانه با مسائل جنسی شوخی کردند .
بین خانواده ی ما و حتی فامیل به راحتی نمی تونستیم بشینیم کنار هم و تلویزیون ببینیم . آهنگ و رقص تیتراژ ابتدایی سریال زن بابا که بحث زیادی داره . ولی من می خوام فقط به چند مورد از تیکه ها و شوخی های شرم آور این سریال اشاره کنم .من واقعا از طرح چنین مسائلی معذرت می خوام.
-در سریال زن بابا دو بار به کودکی عزیزآقا اشاره شده که در کودکی شخصی در تاریکی با عزیزاقا کارهایی کرده و این خاطره بدی براش شده و برای همین از تاریکی می ترسه ...
- نصف شب عزیز اقا به فریدون میگه دربیار! چشمای فریدون هم از حدقه می زنه بیرون می گه چیو ؟ که عزیز آقا میگه کارت ها رو ...
-عزیز آقا می گه به روباهه گفتند شاهدت کیه گفت اونجام ...
- بهبود میگه باید بزنی جای حساس فیل...
-بهبود به زنش می گه یک چیزی می خوام بهت بگم خجالت می کشم که بعد از اصرار زنش می گه ببین ساعتم شب رنگه ...(این شوخی رو از یک جوکی برداشت کردند که طرف به زنش می گه...)
من واقعا نمی دونم چی بگم . تنزل دادن بحث ازدواج به شوخی ها و روابط پایین تنه بدترین نوع جنگ نرم رسانه امروزه که متاسفانه صداوسیما رسما وارد این گرداب شده. بین خانواده و فامیل ما رسم نیست اینجوری شوخی کنند. چه کنیم ایرانی ها مذهبی هستند . آقای ضرغامی که فرمودید امسال پای سریال ها می نشینید و نگاه می کنید . بگید ببینم شما تو خونه با پسر و دختر و همسرتون شوخی های پایین تنه می کنید که پس از بازبینی شخصی این فیلم ها اجازه پخش می دید ؟
من واقعا برای خودمون متاسفم . ما باید بریم به پیشنهاد شهید آوینی که به سردار قاسمی گفت "باید صداوسیما را شخم زد" عمل کنیم . سالهاست ما ساکت نشستیم و مثل سینما ، تلویزیون رو هم اختصاصی کردند برای عده ای اونوقت این جنبش سبز با فائزه هاشمی باید بروند صداوسیما رو تسخیر کنند؟
اونی که به صداوسیما ایراد داره ما هستیم . برید وبلاگ ها رو بخونید . اونوقت به دهنمکی که تا به حال تجربه سریال نداشته برای انتقام گرفتن(+) میگن بیا برای شبکه 5 فیلم بساز. باز هم به ده نمکی که نشون داد با ، بازی کردن با لغات و بدون استفاده از شوخی های زشت میشه کار طنز کرد.
شبکه یک با تقی تاکسی ترک و شبکه سه با سوری خانم ترک بار ها آذری زبان ها رو مسخره می کنه . حالا ما با فامیل نشستیم دور هم داریم این سریال ها رو می بینیم من هرچی نگاه می کنم می بینم یکی از نزدیکان ما که ترک هست یک ذره به این فیلم نمی خنده من هم خجالت کشیدم به بقیه گفتم حرمت نگه دارید نخندید .  واقعا متاسفم  برای این رسانه ی ملی!!!
------------------------------------------------------------------------------------
+انتقادررسایی از بکار بردن برخی الفاظ نامطلوب در سریال ها
+سلحشور: سریال‌های نوروزی سرشار از لودگی بود
+وقتی دروغ? پای ثابت سریالهای طنز نوروزی میشود
+از "اوزموبیل" روایت فتح تا "دارا و ندار" ده نمکی
+دانشگاه عمومی یا توالت عمومی!
+محک ناموفق نوروزی رسانه ملی


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 89/1/14:: 10:49 عصر     |     () نظر