سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

 بسم الله الرحمن الرحیم
«و لن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا»
خداوند هرگز برای کافران بر مومنین راه تسلطی قرار نداده است (سوره نساء/ آیه 141)

چند سال پیش در یکی از شهرستان ها با تابلویی مواجه شدم که واقعا تعجب آور بود. فروش قسطی گوشی تلفن همراه نوکیا N95  و در ادامه هم نوشته بود چرا شما نداشته باشید؟ !!!
قبلا در مورد اینکه شرکت نوکیا صهیونیستی است مطالب مستند زیادی دیده و شنیده بودم اما اینجا برام مسجل شد . ببینید در میان شرکت های مختلف در سطح جهان که گوشی موبایل تولید می کنند کدام یک به اندازه نوکیا گوشی لوکس تولید می کند ؟ انواع گوشی های جواهر دار ، قاب پلاتینی و طلایی و ... به شدت در گوشی های ساخت نوکیا به چشم می خوره (حداقل من به فراوانی نوکیا در شرکت های دیگه ندیدم)

خرید قسطی گوشی هفتصد هزار تومانی نوکیا

اصلا بگذارید از زبان خود صهیونیست ها بشنویم ! به این جمله از پروتکل دانشوران صهیون توجه کنید:
"برای آنکه بتوانیم صنعت غیر یهودیان را بکلی نابود کنیم علاوه بر انحصار طلبی تجمل پرستی را رایج می کنیم و نیازهای کاذب مردم را افزایش می دهیم."

 صهیونیزم یکی از راه های تسلط بر غیریهودیان را گسترش تجمل (آن هم پرستش تجمل) و افزایش نیاز های کاذب مردم دانسته . خب من برای این مورد یک مثال آوردم و این همان تبلیغ نوکیای N95 بود . به راستی چند درصد از کسانی که این گوشی خاص را تهیه کرده اند از کاربرد های آن با اطلاع هستند و یا به آن نیاز دارند ؟ اجرا نشدن فایل های فلش در موبایل این قدر ضروری است که ما به جای قرض کردن پول برای خریدن آب برای غسل جمعه (که البته پول زیادی هم نمی خواهد) برای خرید حداقل ششصد هزار تومانی بهترین گوشی نوکیا به قسط دادن بیفتیم؟

حالا من از شما یک سوال دارم . چرا اکنون کفار بر مومنین تسلط دارند ؟ به قول یکی از اساتید حتما مومنین مومن نیستند ...
اگر ما مومن باشیم نخواهیم گذاشت آنها تسلط پیدا کنند. من واقعا توجیه بعضی از دوستان حزب اللهی ام را نمی فهمم وقتی میگویم به جای نوکیا از برند دیگه ای استفاده کن یا سی پی یو اینتل نخر یا ... و اونها هم در جواب من می گویند : صهیونیست ها دنیا رو گرفته اند ! با نخریدن من چیزی عوض نمی شه !
حالا می شه اسم خودمون رو بگذاریم مومن ؟

جدیدا به چند مورد تبلیغ از شرکت های مختلف برخوردم که در ادامه به یک مورد اشاره خواهم کرد .
به جوایز شرکت ایرانسل توجه کنید : ایرانسل هواپیمای دونفره جایزه می‌دهد
قرعه کشی هواپیمای تفریحی دو نفره به همراه آموزش و مجوز پرواز ، یک ویلا در شمال کشور، یک ویلا در جزیره کیش و 10 دستگاه پژو 206
برای من این جوایز تازگی داشت پیش از این شرکت ها و بانک ها و ... وسایل مورد احتیاج مردم رو به عنوان جایزه انتخاب می کردند اما شاید همه مردم ما توسعه یافته(به معنای غربی) شدند و به هواپیمای تفریحی و ویلا بیشتر از ماشین و خانه نیاز دارند ... 
یکی برای من به عنوان جوان نسل سوم انقلاب اسلامی توضیح بدهد اینها چیست ؟

موضوع سومی که در این مطلب می خواهم بیان کنم در مورد شیوه تبلیغات است . اخیرا رجانیوز خبری در مورد تبلیغات در ایستگاه مترو منتشر کرد . ایستگاه‌های امام حسین(ع) و امام خمینی(ره) در مترو تهران به کاله تغییر نام یافت!تبلیغات بر روی دستگیره های مترو و اتوبوس ها
قضیه اینجاست که شرکت کاله ( یه راه حل تازه! فروش ویژه محصولات کاله در ایستگاههای مترو ) اقدام به فروش محصولات خود در برخی ایستگاه های مترو کرده . و باند مترو هم در نقشه های نصب شده در واگن ها به جای اسم ایستگاه ها که اسامی مقدسی برای مردم است نام کاله را جایگزین کردند . به نظر من کلا شیوه ی تبلیغات در مترو و بی آر تی ها که شیوه ی یکسانی است روش کاملا نامناسبی است . از لحظه ای که وارد مترو می شوید در LCD های ایستگاه ها در شبکه مترو پیام(بخوانید مترو تبلیغ) ، تابلو های داخل واگن ، دستگیره ها ، در و دیوار ها یکسره تبلیغات گوناگون از جلوی چشم می گذرد .انگار ما یک ماشین چاپ پول شده ایم که هدف از خلقتمان (نعوذبالله) خرید و فروش و مصرف گرایی است . جدیدا که با قوطی های نوشابه و شامپو که از دستگیره های مترو و BRT آویزان است و مردم نیز به آن قوطی ها آویزان هستند مواجه شدم ، به دوستم گفتم پیشنهاد می کنم در مترو یک یخچال بگذارند و تبلیغ کنند و ملت برای ایستادن همه به یخچال بچسبند ! واقعا حال انسان از این همه آرامش فکری ! به هم می خوره . من می خواهم زندگی کنم . قیافه بعضی از مردم بعد از بیرون آمدن از مترو  پیش به سوی خرید خرید خرید !!!
خداوند عاقبتمان را با این تفکرات مادی که هنوز در سیستم مدیریتی وجود دارد به خیر کند. یا علی
ولادت با برکت پیامبر خوبی‌ها بر همه شما مبارک.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط امین 88/12/13:: 12:44 صبح     |     () نظر