سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

امام خامنه ای :
حالا کسى حرف اشتباهى میزند، عکس‏العملهائى هم در مقابل آن نشان داده میشود. خوب، مسئله را باید تمام کرد. این که یک روز یک نفر از این طرف بگوید، یکى از آن طرف بگوید، یکى اینجور استدلال کند، یکى از آن طرف حرف بزند، درست نیست. این التهاب‏آفرینى است. حرفى بود، گفته شد و اشتباه بود و تمام. موضع دولت جمهورى اسلامى هم این نیست.

 عده ای از علاقه مندان دکتر، از رهبر جلو زدند

امام خامنه ای :
انتصاب جناب آقای اسفندیار رحیم مشایی به معاونت رئیس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالی و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگی میان علاقمندان به شما است .

 عده ای از علاقه مندان دکتر، از رهبر جلو زدند

امام خامنه ای :
این موضوع نباید موجب دامن زدن به اختلاف شود ضمن آنکه نباید به کسی بیهوده تهمت زد و او را به خاطر یک امر از همه آن چیزهایی که صلاحیت محسوب می شود نفی کرد.

 عده ای از علاقه مندان دکتر، از رهبر جلو زدند

امام خامنه ای :
در مورد دولت شاید این اشکالات وارد باشد اما باید جمعبندی کرد. اثبات و نفی نسبت به اشخاص باید ناشی از جمعبندی باشد. این به معنای آن نیست که نکته منفی نیست. من نگاه می کنم می بینم نقاط مثبت دولت ترجیح پیدا می کند. نهی از منکر و امر به معروف بکنید اما این بهانه ای نشود برای جدا کردن راه یا تعارض یا تخریب. بعضی یک نکته منفی در یک شخص یا دولت را دلیل قرار می دهند برای معارضه و دشمنی با او! برخی ایرادها کوچک هم نیست، شاید بزرگ هم باشد ، اما در جمعبندی باید ملاحظه کرد. به نظر ما در این جمعبندی نقاط مثبت دولت بر نقاط منفی غلبه می کند.

علاقه مندان جلو بزنید !!!

دیدار اعضای هیأتهای علمی و اجرایی و میهمانان شرکت کننده در کنگره شهریار با رهبر معظم انقلاب اسلامی - 26/6/1385 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

التهاب » اختلاف » دشمنی

دشمن چقدر خوب طرفداران دکتر رو به دشمنان دکتر تبدیل کرد . هر چی رهبر تذکر دادند عده ای گوش ندادند ... فتنه وارد مراحل پیچیده تر می شود . امسال حواستان را جمع کنید.
یا علی


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 88/12/2:: 1:34 صبح     |     () نظر