سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

حکومت خانواده ها در غرب
غرب امروز توسط عده ای خاص از سرمایه داران مورد خط دهی و هدایت مالی، سیاسی ، فرهنگی و ... قرار میگیرد. طبق برخی تحلیل ها قوم یهود توسط برخی برنامه ریزی ها از جمله هدایت خانواده ی یهودی روچیلد توانست پس از استقرار در اروپا به آمریکا نقل مکان کند (این قضیه به پوگروم معروف است). البته روچیلدها نیز با حمایت برخی از خاندان ها از جمله واربورگ‌ها و لهمان و کوهن لوب و مورگان‌ها و امثالهم، پایگاه‌های آمریکایی خود را محکم کردند . گرچه امروز روچیلدها جای خود را به خانواده راکفلر ها داده اند . اما هنوز این یهود است که توسط این خاندان ها حکومت را به دست دارد . (1)
دیوید راکفلر، مولتی‌میلیاردر 92ساله و پدرخوانده نخبگان مالی جهان ، در یک سخنرانی در کنفرانس بادن‌بادن آلمان در ژوئن سال 1991 اعلام کرد : « ما از واشنگتن‌پست، نیویورک‌تایمز، مجله تایم و دیگر نشریات بزرگ ممنونیم که مدیران آنها در این نشست شرکت کردند و وعده‌های همراهی آنها را در این 40سال می‌ستاییم.» (2)
جالب است بدانید نیویورک تایمز توسط خاندان یهودی شولزبرگر هدایت می شود . و این یعنی چرخه ی حمایتی که خانواده ها از یکدیگر برای حکومت واحد در غرب انجام میدهند .
خانواده ی روچیلد و راکفلر به طور مستقیم و غیر مستقیم بر غرب تسلط دارند. (3) به عنوان مثال این دو خانواده عضو گروه «بیلدربرگ» هستند. (4) همچنین بسیاری از پادشاهان و اعضای خاندان‌های سلطنتی کشورهای غربی از اسپانیا، انگلستان، بلژیک، هلند، سوئد، دانمارک اعضای دائم گروه بیلدربرگ هستند. از سال 1954 به بعد، تقریبا هر سال یکبار، صهیونیسم سران قدرت و سرمایه را در یکی از هتل‌های اشرافی جهان جمع کرده تا به واسطه آنها -که خود اغلب یهودی هستند- در مورد آینده جهان تصمیم‌گیری کنند.  هر تصمیمی که در اجلاس بیلدربرگ گرفته می‌شود، به دلیل نفوذ و تأثیرگذاری بالای شرکت کنندگان، خود به خود ضمانت اجرایی پیدا می‌کند. از این رو به عنوان مثال آنگونه که شبکه خبری "بی‌بی‌سی " اعتراف کرده، بیلدربرگ هدایتگر سیاست‌های بین‌المللی از پشت درهای بسته بوده و تمامی جلسات رسمی و علنی از جمله اجلاس گروه 8 و تصمیماتی که در آنها اعلام می‌شود، فقط یک نمایش است. نکته ی قابل اشاره این که بسیاری از اعضای کابینه ی اوباما از اعضای گروه بیلدربرگ هستند . بیلدربرگ بسیاری از تصمیماتی که غرب آنها را اتخاذ می کند پشتیبانی و هدایت می کند. (5)
همانطور که اشاره شد این خانواده ها هستند که غرب و تصمیمات آن را هدایت می کنند . نکته ی جالب توجه این است که اولین اجلاس بیلدربرگ سال 1954 برگزار شد اما حکومت این نوع خانواده ها به سال هایی بسیار دورتر بر می گردد . به عنوان مثال انجمن سری «جمجمه‌واستخوان» گروهی است که بسیاری از سیاست های آمریکا را برنامه ریزی می کرده است . این انجمن در سال 1832 تاسیس شده است . خانواده راکفلر تنها یکی از اعضای این گروه است . (6)
صحبت در مورد این نوع حکومت بسیار طولانی خواهد شد . امیدوارم آشنایی کوتاهی با حکومت خانواده ها در غرب پیدا کرده باشید . (7)  البته در نقاط دیگری از جهان نیز این نوع حکومت های شبیه سازی شده است . به عنوان مثال در مصر ، خانواده ساویریس به عنوان نوع مصری خانواده راکفلر شناخته می شوند. (8)
یهود که محور اصلی این تسلط جهانی است و بزرگترین کمپانی های جهان و هدایت خاندان های ثروت جهان و نبض فرهنگی ، اقتصادی و ... را در دست دارد طبق دستورات تلمود (9) (کتاب تعلیم دیانت و آداب یهود ) به دنبال دست یافتن به سلطه ی جهانی است . همانطور که می دانید قرار بود طبق برنامه ریزی های صورت گرفته سال 2000 میلادی یهود تسلط خود را بر جهان اعلام دارد . هنری فورد در کتاب خود (یهودیِ جهانی؛ یگانه مشکل جهان) با اشاره به سلطه ی یهود بر بسیاری از ارکان سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی می افزاید : مردم از آنکه خانه هایشان محل رقص و غنا و موسیقى شده است بستوه آمده اند ولى آنها نمى دانند که موسیقى و غنا جزو احتکارات یهود است، این یهود هستند که جوانهاى ما را یک مشت افراد نادان و کم اطلاع به بار آورده اند. همین موسیقى (جاز) که امروز درهر محفلى صورت وحشتناک خود را ظاهر مى کند یکى از اختراعات خطرناک یهود است که آن را براى فساد اخلاق جوانان ساخته اند . وی در کتاب خود به نقل از جون فوستر فریزر در کتاب (یهودى فاتح) که در سال1916 چاپ شده است مى نویسد: تجارت ویسکى در آمریکا، منحصر به یهود است. و 80  از اعضاى کابینه بازرگانان شراب، یـهودى هستند چنانچه تجارت انـواع سیگار هم منحصر به یهود است. (10)
این تنها گوشه از تسلط مالی یهود بر کمپانی ها و تجارت جهانی بود. این تفکر یهود است که خود را مالک تمام جهانیان می داند .در ابتدای تلمود آمده است ،" نطفه اى که از غیر یهودى منعقد مى شود، نطفه اسب است ." در این کتاب تصریح شده است : "هیچ قرابت و خویشى بین اجانب(غیر یهود) نیست، مگر در نسل و خاندان الاغ قرابتى است؟"  یهود بدین صورت تنها خود را مالک اقتصادی جهان می داند : "بر یهود لازم است، که املاک دیگران را خریدارى کند تا آنها صاحب ملک نباشند و همیشه سلطه اقتصادى براى یهود باشد"
همانطور که مشاهده کردید یهود اعتقاد دارد که همیشه سلطه ی اقتصادی باید برای قوم یهود باشد . تفکر انحصارطلبی خویشی و خاندانی و نژادی به شدت در آیین یهود به چشم می خورد .  در ادامه قسمت های دیگری از کتاب تلمود را مشاهده می کنید :
-و چنانچه غیر از یهودى بر یهود تسلط پیدا کند، یهود باید بر خود گریه کند و بگوید: واى بر ما، این چه ننگى است که ما زیر دست و جیره خوار دیگران شده ایم.
-اگر یهود نبودند، برکت از روى زمین برداشته مى شد و آفتاب ظاهر نشده و باران نمى بارید
-اجانب براى خدمت کردن یهود به صورت انسان خلق شده اند
-سلام کردن بر کفار (کسانى که یهودى نیستند) اشکال ندارد به شرط آن که سفرّا او را مسخره کرده باشد.
-چون یهود با عزت الهیه مساوى هستند، بنا بر این تمام دنیا و هرچه در اوست ملک آنها مى?باشد و حقّ دارند که بر آن تسلط کامل یابند، دزدى از یهودى حرام است و از غیر یهودى جایز مى باشد، چون اموال دیگران مانند رملهاى دریا است و هرکس زودتر برآن دست گذاشت او مالک است
-یهود مانند زن شوهردار هستند و همچنان که زن در منزل به استراحت مى پردازد و شوهر، خرجى او را مى دهد بى آن که در کارهاى خارج از منزل با او شرکت کند، یهود هم به استراحت پرداخته و دیگران باید آنها را روزى بدهند.
-هرگاه یهودى و اجنبى شکایت داشته باشند باید حقّ را بجانب یهودى داد اگرچه بر باطل باشد
-براى شما جایز است که مأمورین گمرگ را غش بنمائید و براى او قسم دروغ خورید... از خاخام (صموئیل) یاد بگیرید، صموئیل از مرد اجنبى کاسه اى از طلا به قیمت چهار درهم خریدارى کرد، در حالى که فروشنده نمى دانست که آن طلا است. با این حال یک درهمش را دزدید!
-ربودن اموال دیگران بوسیله ربا مانعى ندارد، زیرا خداوند شما را به ربا گرفتن از غیر یهودى امر مى فرماید.
-به کسانى که یهودى نیستند قرض ندهید مگر آن که نزول بگیرید در غیر این صورت، قرض دادن به غیر یهودى جایز نیست و ما مأموریم که به آنها ضرر برسانیم.
-حیات و زندگانى دیگران ملک یهود است، چه رسد به اموال آنها! هرگاه غیر یهودى احتیاج به پول داشته باشد آن قدر باید از او (ربا) و نزول گرفت که تمام دارائى خود را از دست بدهد.

همانطور که مشاهده کردید تفکرات نژاد پرستانه ی یهود که در تعلیمات آنها جزء پایه های وجودی یهود به شمار می رود ، نگاه حکومتی ، نگاهی نه بر اساس تقوا بلکه بر اساس نژاد و قوم است . یهود تنها خانواده و قوم خود را انسان و دیگر ادیان و اقوام را حیوان می داند و واقعا به آن اعتقاد قلبی دارد .
اما برعکس ، در نگاه اسلامی برترین انسانها با تقوا ترین آنها هستند. در این نگاه با اینکه ازدواج و تشکیل خانواده جزء مستحکم ترین بناها شمرده شده است اما اگر همین خانواده با این بنای متسحکم بخواهد در حکومت وارد شود، اسلام تنها افراد شایسته را برای حکومت مناسب می داند .
آنچه که خواندید مختصری از نوع حکومت خانواده ها بر غرب با محوریت یهود را مشخص و نمایان کرد . در ادامه به نوع جدید و نزدیکی از این نوع تفکر که توسط خانواده ی هاشمی در ایران پایه ریزی شده بود اشاره خواهد شد . ذکر این نکته لازم است که خانواده ی هاشمی یهودی نبوده و شاید هیچ ارتباطی با یهود نداشته باشد اما تفکر نژاد پرستانه ی حاکم بر سیستم حکومتی خاندان هاشمی بی شباهت به تفکرات غربی نیست . 

حکومت خاندان هاشمی بر اساس قدرت وثروت
اما ایران . پس از قطع حکومت خانواده ی منحوس پهلوی ، انقلاب اسلامی ایران حکومت را به سمت تحقق حاکمیت الله پیش برد، البته بازهم تحرکات برای بازگرداندن سیستم حکومتی خانوادگی دوباره اما این بار در درون انقلاب آغاز شد . البته این حکومت خانوادگی نتوانست در جمهوری اسلامی نهادینه شود و در سوم تیر 84 انقلاب نشان داد ظرفیتی برای بازگشت این نوع حکومت در نظام اسلامی وجود ندارد .
حکومت خاندانی در ایران در زمان ریاست جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی سر بر آورد . در این زمان خانواده ی هاشمی رفسنجانی در حلقه ی اول یعنی فرزندان  و حلقه های بعدی مانند خانواده ی همسر وی شکل گرفت . بدین صورت به سرعت خاندان هاشمی توانست وارد حاکمیت شده و به طور رسمی و یا غیر رسمی در ابعاد گوناگون حکومت جمهوری اسلامی ایران را به دست بگیرد. (11)
سال 76 نیز گرچه تلاش های هاشمی برای مادام العمر کردن ریاستش بر منصب قوه ی مجریه بی نتیجه ماند اما تلاش های خانواده ی هاشمی برای به ریاست رساندن کسی که فرمانبردار خاندان هاشمی باشد ادامه یافت . به این ترتیب سید محمد خاتمی که با بررسی های خاندان هاشمی بیشترین اطاعت پذیری را از هاشمی ها داشت با حمایت های این خاندان وارد عرصه ی رقابت سیاسی و رئیس جمهور ایران شد .
فائزه هاشمی رفسنجانی در مراسم دوم خرداد سال 88 در همایش حامیان موسوی گفت : ما در سال ‏76‏ و بعد از دولت سازندگی، خاتمی را به قدرت رساندیم تا ادامه راه دولت سازندگی باشد‏.‏  (12)
بدین ترتیب حکومت خاندان هاشمی توسط متحد آنها در دولت هفتم و هشتم ادامه یافت و هاشمیسم ریشه دواند . اما نظام اسلامی که در مفهوم و معنا با چنین حکومتی مخالفت است این وصله ی ناچسب را بر نتافت و مردم در انتخابات شورای شهر دوم تهران و سپس مجلس هفتم طیفی جدید از مسئولین را برگزیدند که این طیف اعتقادی بر حکومت هاشمی ها نداشت .این بار دیگر هیچ کدام از حامیان هاشمی ها قادر به جلوگیری از ورود این طیف یعنی اصولگرایان به عرصه ی حاکمیت نبودندبنابراین  اکبر هاشمی رفسنجانی به عنوان پدر این خاندان که حکومت خود را در خطر می دید شخصا در انتخابات ریاست جمهوری  1384 وارد عرصه شد تا جلوی ورود اصولگرایان که اعتقادی به هاشمیسم نداشتند گرفته شود .  

خانواده هاشمی

خاندان هاشمی تصمیم گرفته بودند که نگذارند این حکومت خانوادگی از بین برود . سال 84 هاشمی در فیلم تبلیغاتی اش که از شبکه سوم سیما قسمتی از جلسه ی خود با خانواده اش برای تصمیم گیری در مورد ورود به عرصه ی انتخابات را به نمایش گذاشت . در این فیلم هاشمی گفت:
"محسن نشست همه را گفت. خبر داد که میخواهند این بار هم حرمت شکنی کنند . نگران بود گفت چند دستگی ها بالا گرفته هر کس حرفی دارد . شما اگر بیاید با این همه تفرقه  و تشت چه می خواهید بکنید گفتم به همین دلیل میخواهم بیایم ."
بله حرمت خاندان ثروت و قدرت با ورود اصولگرایان به حکومت شکسته شده بود و با انتخاب محمود احمدی نژاد حلقه ی قدرت به طور قوی شکست . با انتخاب دکتر محمود احمدی نژاد به ریاست جمهوری ، هاشمی امیدوار به شکست و سقوط دولت نهم فعالیت های تخریبی خود را آغاز کرد .
دکتر احمدی نژاد در مناظره ی 13 خرداد 88 خود با موسوی اشاره کرد که هاشمی رفسنجانی در ابتدای کار دولت نهم با ارسال نامه ای به پادشاه وهابی عربستان وعده داد که در عرض شش ماه دولت نهم سقوط خواهد کرد . بدین ترتیب هاشمی به متحدان خود همچون سیستم پادشاهی عربستان قول داد که دوباره خاندان هاشمی حکومت ایران را به دست بگیرد . اما این تلاش ها به فضل الهی نتیجه ای در بر نداشت .
رهبری جمهوری اسلامی ایران در نماز جمعه ی 29 خرداد 88 به اختلاف نظر چهارساله ی هاشمی با دولت دکتر احمدی نژاد اشاره و اضافه کردند که نظر دکتر احمدی نژاد به رهبری نزدیک تر است. (13)
وقتی  4 سال مداوم حمله ی هاشمی ها به دولت نتیجه نداد انتخابات ریاست جمهوری دهم به نظر آخرین فرصت برای بازگشت این خاندان به قدرت بود .
بدین ترتیب اکبر هاشمی ، از میان گزینه های موجود ، موسوی را برگزید . و خاندان هاشمی پشت سر وی به حرکت افتاد . روزنامه ی ایران در تاریخ 9خردا88 و روزنامه وطن امروز نیز در تاریخ 13 خرداد 88 گوشه ای از حمایت های سیاسی و مالی خاندان هاشمی از موسوی را افشا کردند. (14)
محمد هاشمی برادر اکبر هاشمی - رئیس اسبق صداوسیما - در نماز جمعه اخیر تهران به امامت هاشمی رفسنجانیاما مثل اینکه این بار خاندان هاشمی مجبور بود علنا وارد عرصه ی حمایت شود .  موسوی نیز از حمایت های بی بدیل هاشمی و خانواده اش بدش نمی آمد . وی در مصاحبه با روزنامه «الاتحاد» امارات این موضوع را این چنین مطرح کرد: «من کنار نمی‌روم زیرا مردم ایران و‌ هاشمی رفسنجانی از من حمایت می‌کنند»
حسین مرعشی عضو فعال خانواده ی همسر اکبر هاشمی  در گیر و دار تبلیغات داغ انتخاباتی در پاسخ به مطالبی که مطرح شده بود در یک سخنرانی رسمی علنا اعلام کرد که خاندان هاشمی دزد و غارتگر هستند .مرعشی در این سخنرانی گفت : ما دزدیم اما آقای احمدی نژاد بی عرضه بود و نتوانست ما را بگیرد . (15)
اینک هاشمی به یک مافیا در حکومت تبدیل شده و البته ریشه کنی آن نیز نزدیک شده است .
بعد از انتخابات نیز خانواده ی هاشمی نقش اساسی در اجرای پروژه ی انقلاب مخملی و براندازی نرم در ایران را بر عهده داشت . در یکی از صریح ترین موضع گیری ها، همسر اکبر هاشمی پس از شرکت در انتخابات و نشان دادن رای خود که در ان نام موسوی درج شده بود به خبرنگاران ، از مردم خواست در صورتی که تقلبی رخ داد مردم به خیابان ها بریزند . (16)
 مافیای خاندان هاشمی که حکومتی بر مبنای دنیامداری و ماده پرستی بنا کرده اند ، رقیب خود را ولایت فقیه می دانند و درصدد بر چینی ولایت فقیه از نظام جمهوری اسلامی ایران هستند چرا که رسیدن به این منصب را دست نایافتنی می بینند . هاشمی پیشتر و در پی انتشار شایعه ی فوت رهبری در سال 86 توسط مایک لدین آمریکایی و پس از روشن شدن غیر وافعی بودن این شایعه به سرعت به قم رفت و پیشنهاد کرد که باید به دنبال گزینه های جدیدی برای رهبری گشت .
اما همانطور که گذشت ، ولایت فقیه مقامی است که با تفکرات مادی و توسط قدرت و ثروت دست نایافتنی است . خاندان هاشمی در پس مخالفت با دولت ولایت محور نهم و حمایت از موسوی به دنبال از بین بردن حاکمیت ولایت فقیه در ایران هستند . فائزه هاشمی رفسنجانی در اجتماع مردمی که پس از انتخابات با حرکت به سمت میدان ونک قصد تصرف صداوسیما و ایجاد انقلاب مخملی را داشتند اذعان داشت :
 خامنه ای احمدی نژاد رو میخواد. [آیت الله] خامنه ای اینهمه دوره کی رهبر بوده؟ تنها دوره ای که رهبره الانه ... کسانی که از آقا حمایت می کنن بسیج و سپاه پاسداران و انصار حزب الله و تو این مایه ها هستن که اونها هم منافعشون تو احمدی نژاده. بنابراین آقا باید منافع بسیجیا رو حفظ کنه.  اگه نتونه نگهش نمیدارن.  درواقع آقا داره بخاطر خودش اینکارا رو می کنه ... تو کشورهای جهان سوم مردم همیشه باید پشت سر رهبرا باشن. برای همین مردم خودمون هم مقصرن. (17)
در حقیقت فائزه هاشمی با بیان این جملات از مردم میخواهد به حکومت ولایت فقیه در ایران پایان دهند . گویی خاندان هاشمی تیر خود را به سمت رهبری نشانه رفته اند . چرا که حکومت خاندان هاشمی درست مخالف حکومت صالحان در یک نظام اسلامی است .
محمد علی ابطحی عضو مجمع روحانیون مبارز و رئیس‌دفتر خاتمی در زمان ریاست‌جمهوری، که اخیرا در جریان آشوب های بعد از انتخابات دستگیر شده بود در دادگاه اعتراف کرد که اکبر هاشمی رفسنجانی قصد انتقام از احمدی‌نژاد و رهبری را داشته است.(18)
همچنین اخیرا مهدی کرمی از کارمندان مهدی هاشمی رفسنجای نقش این فرد در خرج های میلیاردی انتخابات سال 84 از بیت المال برای به قدرت رسیدن هاشمی ها و سند سازی های مربوط را افشا کرد . کرمی در ادامه از نقش مهدی هاشمی در انتخابات 88 و تحرکات وی علیه سپاه و بسیج و دولت و نظام پرده برداشت.(19)

حال این حکومت مادی که می رفت بر مبنای قدرت و ثروت خاندانی بنا شود ، هنوز ساخته نشده ، فرو ریخته است  و مردم در انتظار محاکمه ی متهمان این خاندان و افراد مرتبط با آن مانند موسوی هستند ...

--------------------------------------------------------------------
1. حال تا آینده  http://nasimequds.mihanblog.com/post/39
2.  آمریکا را چه کسانی اداره می‌کنند؟  http://www.hamshahrionline.ir/News/?id=53546 
3.  درباره این دو خانواده ثروتمند یعنی راکفلر ها و روچیلدها به زبان فارسی دو کتاب منتشر شده است راکفلرها، نوشته ویلیام هوفمن، ترجمه رضا سندگل. روچیلدها، مجموعه پنج مقاله از انتشارات محراب قلم که می توان به آنها رچوع کرد.
4. توطئه‌گران بین‌المللی و ایجاد دولت سایه در جهان 
http://www.ibna.ir/vdcewp8x.jh8wwi9bbj.html
5. عوامل نفوذی بیلدربرگ در کابینه اوباما   http://www1.farsnews.com/newstext.php?nn=8709250515
 - کلوپ" بیلدربرگ"، لابی پنهان جهانی http://www.tebyan.net/Politics_Social/Politics/Foreign_Policy/Report/2006/6/13/24049.html
 - بیلدربرگ؛ دولت نامرئی جهان http://mouood.org/content/view/8861/3/
6. انجمن سری «جمجمه‌واستخوان» خاستگاه نخبگان سیاسی آمریکا http://mouood.org/content/view/3881/2/
7. بررسی تأثیر لابی صهیونیستی درانتخابات آمریکا http://www.hawzah.net/Hawzah/Magazines/MagArt.aspx?MagazineNumberID=5711&id=56640
 - افشاگری 2 نویسنده درباره نقش لابی صهیونیستی در آمریکا http://www.ibna.ir/vdcgyu9w.ak9z74prra.html
 - سیطره بین المللیِ یهود http://www.asraar.org/fa/zionism/69.html 
8. اعراب فهرست ثروتمندان جهان کدامند http://iran-tejarat.com/News/Cat11/NewsN11361.html
9. تلمود http://mouood.org/index.php?Itemid=2&id=403&option=com_content&task=view
10.یهود و آمریکا http://mouood.org/index.php?Itemid=11&id=400&option=com_content&task=view
11. مافیای قدرت و ثروت http://www.motalebe.ir/index.php?action=show_news&news_id=376
12. کلکسیون اهانت به رئیس‌جمهور توسط حامیان موسوی در حضور خاتمی http://www.rajanews.com/detail.asp?id=29720
http://clipmobarez.persiangig.com/video/tohin%20f%20hasheemi.3gp
13. سخنان امام خامنه ای در خطبه‌های نماز جمعه‌ی تهران http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=7190
14 .  تکاپوی خانوادگی برای تأثیرگذاری انتخاباتی http://www.iran-newspaper.com/1388/3/9/Iran/4222/Page/6/Index.htm
 - خاندان هاشمی علیه احمدی نژاد http://www.vatanemrooz.ir/1388/3/13/VatanEmrooz/156/Page/1/VatanEmrooz_156_1.pdf   
15. دانلود فیلم سخنرانی مرعشی http://www.ravayat.ir/shownews.asp?c=3&id=4034
16.سخنان همسر اکبر هاشمی رفسنجانی http://mobarezh-clip.blogfa.com/post-542.aspx
17 . دانلود سخنرانی فائزه هاشمی 
http://mobarezh-clip.blogfa.com/post-505.aspx
 18. ابطحی:هاشمی قصد انتقام از احمدی‌نژاد و رهبری را داشت http://www.rajanews.com/detail.asp?id=33482
19.متن کامل کیفرخواست و دفاعیه متهم حمزه کرمی : سندسازی و هزینه میلیاردی مهدی هاشمی از سازمان بهینه‌سازی در انتخابات نهم /نقش هاشمی و جاسبی در تأسیس سایت جمهوریت و دروغ‌پردازی علیه نظام http://rajanews.com/detail.asp?id=34987


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 88/6/5:: 5:27 عصر     |     () نظر