سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

در این چند هفته که اینقدر بر ملت سخت گذشت ، الحمدلله درخت انقلاب هرس شد. به زندان افتادن افرادی امثال حجاریان و رمضان زاده و تاجزاده چیز کمی نیست . در دولت دهم انشالله تمامی کسانی که در داخل دل به آمریکا بسته اند و غرق در غربگرایی اند از حکومت حذف خواهند شد . و حالا باید به پالایش در میان افراد خودی و دوستان پردازیم . وقتی که اصلاح طلبان از حکومت حذف شدند نوبت به پالایش در میان اصولگرایان فرا می رسد .

ابطحی جوون

به همین دلیل بنده سعی خواهم کرد از این به بعد توجهم را بیشتر به اشکالات اصولگرایان معطوف کنم و در وبلاگم به آن بپردازم . انشالله روزی برسد که حکومت اسلامی به دست کسانی برسد که حقیقت مدار بوده و با استفاده از نگاه الهی بتوانند اسلام ناب را در جهان حاکم کنند .
وقایع این چند روز اخیر بسیار درس آموز بود . اینکه شریعتمداری سردبیر کیهان اونطور به رئیس جمهور حمله کند و البته با بیانات رهبری عذر خواهی کند ، درس مهمی برای دیگر کسانی است که حداقل خود را ولایت مدار می دانند .
سردبیر کیهان دو روز قبل با انتشار مطلبی با عنوان "هر چه آن خسرو کند شیرین بود " از مواضع تندی که در قبال دکتر گرفته بود عذر خواهی کرد . همچنین بعضی از دیگر کسانی که در این وقایع متوجه واقعیا امر نبودند به سرعت موضع خود را تصحیح کردند .
پس از ایجاد این حرکات تند و عجولانه که برخی با اهداف خاص آن را طراحی کرده بودند ، برخی از سایت های اصولگرا که ما تمام چشم امیدمان برای دریافت اخبار به آنها بود نیز متاسفانه ناخواسته وارد این جریان شدند و با انتشار مطالبی از رئیس جمهور سریعا خواستار اجرای حکم رهبری شدند .
حتی دو شب پیش صداوسیما نیز با پخش گزارشی در اخبار بیست و سی لغت  لج بازی را در مورد انتصاب اخیر رئیس جمهور برگزید و ادعاهای کاذب در مورد ارتباط برکناری چهار وزیر با انتصاب مشائی را تکرار کرد . دفتر رئیس جمهور دیروز در اطلاعیه ای  ادعاهای مطرح شده را رد کرد و اعلام کرد در جلسه ی هیئت دولت، وزیر بهداشت اصلا حضور نداشته چه برسد به اینکه درگیری لفظی هم به وجود آمد باشد.در ادامه آمده است که وزیر بهداشت در آن وقت در ماموریت خارج از کشور بوده اند ...
به هر حال باید مراقب باشیم . خطر در کمین است . چهارسال تهمت ها و خطرات را پشت سر گذاشته ایم این بار نیز باید با دقت مسائل را رصد کرد .  در وقایع اخیر آنچنان که بر همگان روشن شد دکتر حکیم محمود احمدی نژاد طبق چهارسال ولایت پذیری و حرکت بی نظیر در خط ولایت این بار نیز دقیقا در همان مسیر حرکت کرده بود .

به قول وبلاگ دولت اسلامی در این ماجرا هم دکتر اشتباه کرد هم حامیانش . دکتر از آن جهت که 7 روز تعلل کرد به گمان اینکه علتی که مقام معظم رهبری برای حکمش بیان کرده (یعنی سرخوردگی و اختلاف حامیان و در نتیجه مصلحت نبودن آن برای شخص رئیس جمهور و دولت) از بین برود و به تبع آن به طور طبیعی معلول نیز (یعنی حکم برکنار شدن مشائی توسط رهبر انقلاب).
اما(همانطور که در نامه قبول برکناری مشائی آورده) صبر و تعلل و او فایده نداشت و فضای سیاهی که بر علیه مشائی درست شده بود از بین نرفت. چون حامیان و در اوج آن مخالفان دولت این جو سیاه را ادامه دادند.
باید به احمدی نژاد گفت نمی شود در چند روز پروژه سیاهنمایی مشائی که 4 سال است توسط برخی اصول گرایان سهم خواه پیگیری می شود را در چند روزه تمام شد دید، آنهم با زمان گران قیمتی که به صورت ثانیه شمار عدم ولایت پذیری احمدی نژاد در بالای سایت توکلی درج شده بود.(البته بماند که آقایان 4 سال است در آزمون ولایت پذیری در مورد توصیه های رهبر انقلاب درباره دولت نهم مردود شده اند و امروز باید به آنان گفت: اتامرون الناس بالبر و تنسون انفسکم)
اشتباه حامیان احمدی نژاد عمل نکردن به بیانات رهبر انقلاب در این روزها البته با دغدغه دفاع از ولایت است.
رهبر انقلاب تاکنون 3 بار درباره ماجراهای مربوط به مشائی موضعگیری داشته اند. جالب است هر سه بار موضعگیری  ایشان توسط حامیان دولت یکسویه تفسیر شده یا از کنار آن براحتی گذشته اند.
1- نکته جالب توجه در حکم رهبر انقلاب این بود که ایشان بر خلاف آنچه رجا نیوز و فارس نیوز و موافقان و مخالفان برای برکناری مشائی ذکر می کردند علت برکناری را مصلحت رئیس جمهور بخاطر "اختلاف و سرخوردگی میان علاقمندان" ذکر کرده اند نه معایبی که برای مشائی ذکر می شود حال آنکه ایشان با توجه به بیانات روز شنبه خود نشان دادند که این معایب و اشتباهات را قبول ندارند جز یک امر. ...
2-  فردای انتشار رسمی حکم رهبر انقلاب، ایشان مصلحتی را هم، برای علاقه مندان و مخالفان دولت فرمودند:"در گفتارمان مراقب باشیم. رد دیگران، طرد دیگران، به طور مطلق در سر مسائل درجه‏ى دو، مصلحت نیست. امروز ملت ایران، یک ملت یکپارچه است؛ یک ملت متحد است؛ این اتحاد را باید قدر دانست. ایجاد اختلاف نباید کرد. "
3- در حرف غلط مشائی درباره دوستی با مردم اسرائیل روی سخن ایشان بیش از آنکه با مشائی باشد با کسانی بود که بر طبل التهاب درباره این مسئله پوچ کوبیدند. سیر بحث ایشان و انتقاد اصلی ایشان درباره التهابی بود که درباره "دو سه مسئله‏ى کوچک و کم‏اهمیت" بوجود آمده بود و فرمودند " البته خود ما هم گاهى اوقات، نادانسته این التهاب ها را افزایش میدهیم "

در ادامه در مورد وقایع اخیر لینک هایی رو قرار دادم که به شفاف سازی مسائل کمک خواهد کرد. دوستان اصولگرا مراقب باشند درگیر ایرادات بنی اسرائیلی نشوند که دچار شدن به خصلت های قوم بنی اسرائیل تکرار تاریخ و عقب افتادن و یا از دست دادن پیروزی نهائی است . اینکه سایت همشهری آنلاین نوشته فلان وزیر زمان شهردار بودن دکتر توی شهرداری بوده و طرح فلانی رو دزدیده (که البته معلوم شد واقعیت چیز دیگه ای بوده )و امثال  این اخبار که زیاد هم شده باعث می شه مغز انسان تحت تاثیر اینگونه اخبار احتمالا کذب قرار بگیره و نتونه تحلیل درستی از مسئل پیدا کنه . لطفا مراقب باشید . 
جوانفکر : میان رهبر معزز انقلاب با رئیس جمهور ، یک فضای اختصاصی مبتنی بر دستور ، رایزنی ، همفکری ، مشاوره ، تبادل اطلاعات ، نامه نگاری ، ارزیابی و تحلیل مسائل داخلی و خارجی وجود دارد. نامه مقام رهبری در مورد آقای مشایی ، در چنین فضایی و در پاکت مهر و موم شده و به صورت خصوصی تسلیم رئیس جمهور شده است. آقای احمدی نژاد نیز بلافاصله پس از دریافت نامه ، برای تامین نظر رهبر فرزانه انقلاب ، در حال طراحی روش مناسبی بود که متاسفانه برخی افراد و محافل اقدام به انتشار خبر این نامه در رسانه های ارتباط جمعی کردند
رسائی : چهار سال گذشت تا چهار روز پیش ... مجددا توانستم رییس جمهور را در حالی که عازم جلسه ای بود، ببینم و خاطره منزل پدری شان را یادآوری کنم . احمدی نژاد با تبسمی گفت : من همان آدمم و عوض نشده ام ! گفتم : دکتر عزیز از نامه آقا که در روز شنبه ارسال شده تا به امروز چهار روز می گذرد ... گفت : من دوشنبه با ایشان ملاقات کردم و در حال تدبیر برای حل موضوع هستم ، عجله نکنید به زودی حل می شود ...
رامین : من مثل هر شهروند دیگری از محتوای پیام رهبری بی خبر بودم و در عین حال مطلب خصوصی رهبری و مذاکرات خصوصی رهبری و ریاست جمهوری را هم مطلع نبودم ، بنابراین قبل از انتشار رسمی مکتوب معظم له از حقوق قانونی و مشروع آقای احمدی نژاد در انتصاب معاون اول حمایت کردم و پس از انتشار رسمی دستور رهبری ، بازهم بر اساس قانون اجرای فرمان رهبری را از ریاست جمهوری درخواست کردم که البته آقای رئیس جمهور هم دقیقا به همین نحو مطابق قانون عمل کردند و تا زمانی که بر اساس مشورت با رهبری اجرای این دستور را اجازه داشتند به تاخیر بیاندازند ، همین کار را کردند و زمانی که رهبری بنا به فضاسازیهای بوجود آمده مصلحت را در انتشار علنی این مکاتبه دیدند طبیعتا آقای احمدی نژاد هم بلافاصله مطابق این فرمان علنی عمل کردند که این اقدام آقای احمدی نژاد هم عین حقیقت قانون اساسی و شریعت اسلامی است.
ارضی :  انتقادات اخیر از احمدی نژاد و ایجاد جو رسانه علیه رئیس جمهور ، در راستای تضعیف وی پیش از تنفیذ است .
امیر احمدی نژاد  :  با هوشیاری دولت و شخص رئیس جمهوری و نیز دعای خیر مردم ،‌ شیطنت های داخلی و خارجی اخیر خنثی شده و دشمنان به ظاهر دوست و برخی عناصر نفوذی در دایره خودی رسوا خواهند شد.


کلمات کلیدی: شیعه


نوشته شده توسط امین 88/5/7:: 10:57 صبح     |     () نظر