سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

به چه کسی رای میدهم ؟
یک کم دیر شد اما لازم بود . که بگم بنده به عنوان یک وبلاگ نویس به چه کسی رای میدهم !
با چند مطلب و نکته سعی میکنم مطالبم رو برسونم. قصد ندارم زیاد صحبت کنم . تبلیغات انجام شده . مناظره ها صورت گرفته و دیگه حرفی برای گفتن باقی نمانده . جدا و واقعا هیچ حرفی باقی نمانده !  دیروز به یکی از نزدیکان میگفتم که زیاد برای این افرادی که حامی موسوی هستند ناراحت نباش . یک عده از اونها همان هایی هستند که گفتند چرا انقلاب کردیم و از انقلاب ناراحت بودند . زمان جنگ هم با جنگ مخالف بودند . از این جور آدمها در دوست و ‏آشنا و فامیل حتما دارید . این آدمهایی که امروز دکتر احمدی نژاد رو دروغ گو می نامند  همانهایی هستند که در این سی سال ساز مخالف می زدند و حتی با رهبری نیز مخالف بودند که طی چند روز پیش رگه هایی از آن مخالفت دوباره منتشر شد که از این مسئله میگذرم . البته یک عده کثیری از طرفداران موسوی کسانی هستند که در این جنگ روانی مبهوت شده اند و حامی موسوی شده اند که انشالله با نمایان شدن حقیقت و پیروزی حق بر باطل اونها هم با حقیقت همراه خواهند شد .

 

1- دکتر احمدی نژاد در این چهار خدمات بسیار زیادی انجام داده که آمارهای اقتصادی اون به عنوان مثال در وبلاگ دولت اسلامی ( http://dolate-eslami.blogfa.com/ ) موجوده و بنده از ذکر آنها خودداری میکنم.این دولت از تمام جنبه ها از دولت های قبلی پیشرفت بیشتری برای ایران اسلامی به ارمغان آورده.
2- اصلی ترین دلیل که مردم 4 سال پیش به دکتر رای دادند  روحیه ضد مافیایی دکتر بود . که دکتر در راه مبارزه با فساد و مافیا در این 4 سال موفق بوده .
3- جمهوری اسلامی ایران به خاطر داشتن رهبرانی شجاع و ضد استکباری نیاز به مدیر و رئیس جمهوری ضد استکباری داره و دکتر هم از وقتی بر سر کار اومد همان راه را ادامه داد . جملاتی مانند اینکه اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود که دکتر آن را بیان کرد و امثال این حرکات که مخالفان آن را ماجراجویی می نامند ، دقیقا همان جملاتی است که امام و رهبری می گویند یعنی جمله ای مانند اینکه اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود  دقیقا جمله ی امام (ره) است .
4- زمینه سازی حکومت جهانی نیاز به مدیران حکیم داره که مستقیم با حکمت در ارتباط باشند و در یافتن حق از باطل اشتباه نکنند . که قبلا در این مورد در وبلاگ مطالبی نوشته بودم .
و...
اینها تنها گوشه ای دلایل بنده برای رای دادن به دکتر حکیم احمدی نژاد است . خبر ها حاکی از آن است که مافیای قدرت و ثروت آماده ی حرکات غیرمنطقی است . چند روز دیگر همه چیز مشخص خواهد شد . باید هوشیار بود . انقلاب اسلامی ایران وارد مرحله ی جدید می شود . باید با کمترین هزینه بیشترین استفاده را ببریم .
یا علی / حجت الاسلام صدیقی: رای به احمدی نژاد همانند جهاد در راه خداست


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 88/3/21:: 12:47 عصر     |     () نظر