• وبلاگ : منتظر
  • يادداشت : بيانيه انجمن وبلاگ نويسان فرزندان روح الله
  • نظرات : 1 خصوصي ، 5 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    خاك عالم بر سر هر ايران ي باد كه چنين پندارد

    احمدي نژاد لايق ترين وسزاوار ترين فردي هست

    براي چنين ملتي كه فرق بين حق وناحق را مثل فاصله مخرج ومفرج ميدانند خلايق هرچه لايق امام زمان پشتيبانش باشد

    تا ظهورش كه ماهم در ركابش بر خائنان بتازيم ودر جمكران بيعت كنيم وكتاب افرينش را دوباره بخوانيم تا كه شايد

    سلام....
    بعد يه غيبت طولاني بازم برگشتم....
    اميدوارم ازمطلب جديدم لذت ببري....
    يا علي
    اينها اسمشونو به دروغ گذاشتن خط امامي درواقع خط مخالف اما هستند
    + اکبري 

    بيانيه انجمن وبلاگ نويسان پيرو خط امام:

    خط امام جاودانه است

    اخيرا بيانيه اي با عنوان انجمن وبلاگ نويسان فرزندان روح الله منتشر شده که البته بهتر بود عنوان آن به « انجمن وبلاگ نويسان ارشاد يزد ( احمد عجمين و امير ترقي نژاد ) ! » تغيير مي يافت !

    محتواي بيانيه همان مطالبي است که آقاي عجمين در وبلاگشان آورده اند و اين بار خواسته اند به جاي ديگران نيز سخن بگويند !

    بر همه مردم فهيم ما روشن و واضح است و خاطره فرزندان امام راحل چنان شفاف است که شايد ديگر به بازخواني تاريخ انقلاب و مقايسه مواضع مدعيان تازه و مبارزان انقلابي خط امام نيازي نيست؛

    زماني که آقاي محتشمي با مبارزاتش در داخل کشور و نيز در کنار امام و مراد خويش در خارج از کشور امام و انقلاب را حمايت مي کرد و خطرات همراهي و در رکاب امام بودن را به جان خريد ، زماني که محتشمي در برابر اسرائيل مقاومت مي کرد، زماني که محتشمي در برابر آمريکا مقاومت مي کرد، زماني که محتشمي برخي اعضاي بدن خود را در انفجار توسط عوامل آمريکا و اسرائيل قرباني امام و انقلاب کرد، کجا بودند مدعياني که هنوز نه طعم يک روز زندان و نه طعم کوچکترين خراش و زخمي را به خاطر انقلاب و امام بر تن دارند ؟! آنان که حتي جرئت ريسک امضاي يک اعلاميه بر عليه رژيم مستبد شاه را نداشتند !

    آن زمان که محتشمي در دفاع از انديشه هاي امام و انقلاب جانبازي مي کرد ، برخي افراد انديشه هاي امام و مردم سالاري ديني را به سخره گرفته بودند و بر تريبون ها اصرار مي ورزيدند که در اسلام جمهوري نداريم ! و اينک که جانباز انقلاب اسلامي حجت الاسلام والمسلمين محتشمي پور زبان به بيان برخي حقايق گشوده است ، برخي افراد بزرگترين رسالت و وظيفه خويش را صدور بيانيه و ملکوک کردن شاگردان و پيروان راستين امام راحل دانسته و خط امام را نشانه گرفته اند.

    بار ديگر کلام نوه مکرم امام راحل (ره) حجت الاسلام سيد علي خميني را براي آنان که خط روشن امام را مانع تحقق اهداف خود مي دانند يادآور مي شويم که مردم ما به انديشه هاي امام وفادارند و آنان که مي خواهند خط امام را از ميدان به در کنند صريحا آن را به رفراندوم بگذارند تا ببينند امت امام چگونه آنان را به کنار مي زنند.

    به بدخواهان شاگردان راستين امام هم که احيانا برچيدن بساط جماران را در انديشه هاي ناپاک خود مي پرورانند هشدار مي دهيم که خط امام راحل (ره) جاودانه است و فرزندان راستين روح الله و پيروان واقعي و جان برکف امام خميني هرگز اجازه نخواهند داد تفکرات و انديشه هاي آن بزرگ مرد قرن ناديده انگاشته شود.

    آنان که کنار گذاشتن اين انديشه هاي روشن امام را در سر مي پرورانند بدانند پيروان راستين امام ، هيچگاه اين انديشه هاي امام را به فراموشي نمي سپارند که «جمهوري اسلامي ؛ نه يک کلمه کمتر و نه يک کلمه بيشتر » و « ميزان راي ملت است » و اجازه نخواهند داد کساني که امام در سخنانش از آنان با عنوان متحجران و مقدس نماها و مرفهان بي درد و نا اهلان و ... ياد مي کند و برخي از آنان راي ملت را تزييني دانسته و جوانان را افرادي بي دين و منحرف و هرزه مي دانند، داعيه دار انقلاب و امام شوند و با تعرض به جمهوريت نظام، مهم ترين انديشه امام يعني « جمهوري اسلامي» را در معرض خطر قرار دهند.

    همگان را به تبعيت از رهبري بزرگوار انقلاب به بازخواني وصيت نامه سياسي عبادي حضرت امام خميني (ره) و همچنين بازخواني حقايق تاريخ انقلاب اسلامي فرامي خوانيم.

    برخي بيانيه نويسان نيز بهتر است به جاي پرداختن به طرح سخناني به نام ديگران به وظايف و مسئوليت هاي اصلي و مغفول خود در اداره کل فرهنگ و ارشاد يزد بپردازند که اين به صلاح نزديک تر است.

    انجمن وبلاگ نويسان پيرو خط امام