• وبلاگ : منتظر
  • يادداشت : مسيح(ع) : علي(ع) چرا به من كمك نميكني
  • نظرات : 0 خصوصي ، 15 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام.

    حريم ياس به روز شد.

    سر نمي زنيد !

    + وحيد 
    برادر مسلمان و مذهبي من . نميدانم كيش فيدل كاسترو و هگوچاورز كمونيست كه نه تنها محمد و عيسي و موسي و ابراهيم را قبول ندارند بلكه با خداي ما نيز در جنگ و تضاد هستند با ما چه تناسبي دارد كه تصوير آنها را در بالاي وبلاگ خود به نمايش گذاشته ايد . متأسفانه بعضي وقتها دلايل و مصالح سياسي بر اصول اوليه مذهب و دين پيشي مي گيرد و ما با نام مذهب دست در حلقه سياست مي اندازيم . تا به كي شما به اصطلاح مذهبيان كه چشم ديدن هيچ كس جز خودتان را هم نداريد و تنها و تنها خود را متولي مذهب مي دانيد مي خواهيد حقيقت دين را با تيغ تيز مصلحت سر ببريد ؟
    پاسخ

    سلام .برادر عزيز . نميدانم شما از كدام تيغ مصلحت حرف ميزنيد . اما آنچه من در لوگوي وبلاگم گذاشته ام تصويري از يك مجاهد است به نام محمود احمدي نژاد كه افرادي را دور خود جمع كرده است و به آنها يك نقطه ي نوراني را نشان ميدهد و آن نقطه اسلام است و رهبران اسلام و آرمانهاي دست يافتني اسلام ... من نميدانم دعوت كمونيستها به اسلام چه بدي دارد كه همانطور كه در عكس مشخص است اين دعوت صورت گرفته و البته اگر در اخبار نگاهي بياندازيد نه تنها متوجه خواهيد شد كه مبلغان مذهبي از ايران به دعوت خود اين كمونيستها براي تبليغ اسلام به كشورهايشان سفر كرده اند بلكه خود همين سران كمونيست نيز به اسلام علاقه پيدا كرده اند... نميدانم شما در انتهاي اين دنياي ارتباطات چگونه گم گشته ايد كه از اين تحولات عظيم بيخبريد ! يا علي
    + علي 
    اين دري وريا چيه كه نوشتي؟؟؟؟؟

    به نام خدا

    با سلام و احترام؛

    پايگاه اطلاع رساني فرهنگي شاهد در جهت نيل به اهداف خود و ضرورت ارتباطات و پشتيباني متقابل مراکز اطلاع رساني و فرهنگي آمادگي خود را در جهت تبادل لينک و لوگو اعلام مي دارد‍ در صورت تمايل به اين امر پس از درج لينک:

    http://navideshahed.com

    با e-mail:hm59_2005@yahoo.comياyas.mirzaee@gmail.comما را مطلع فرماييد تا جهت قرار دادن لينک سايت يا وبلاگ شما در اين سايت اقدام نماييم.

    تلفن تماس:88309288

    پيشاپيش از حسن توجه شما تشکر مي گردد.

    يکي از اعضا تحريريه پايگاه اطلاع رساني شاهد

    ميرزايي

    سلام بهتون تبريك مي‏گم وبلاگ خيلي خوبي داريد. اگر صلاح ديديد خوشحال مي شم يه سري به من بزنيد.
    سلام دوست قديمي! چقدر خوشحالم بعد 3 سال دوري باز ميبينمت! بعد 3 سال دوباره به روز شدم.... منتظر حضور گرمت هستم! و به کمکت هم خيلي نياز دارم
    سلام!عيدتون مبارک
    وبلاگ خوب وشايسته اي دارين!
    به اميد ظهور آقا
    يا علي
    سلام!عيدتون مبارک
    وبلاگ خوب وشايسته اي دارين!
    به اميد ظهور آقا
    يا علي